Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OER 29-5 t/m 5-6- 2010  (gelezen 15521 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #105 Gepost op: 13-06-2010, 13:52 »

Nee Peet, wij gaan voor het echte werk ::)  niks shoppen
Alsof je er trots op bent!  ;D ::)

Mooie foto's Ferd!  :D
Two stroke addict!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #106 Gepost op: 13-06-2010, 14:58 »
Citaat
Ik heb van de vele beschikbare beelden het één en ander achter elkaar gezet. er i nog veel meer, maar er gaat erg veel tijd in zitten om er iet mee te doen. Onderstaand filmpje is dus niet optimaal, maar geeft wel een beetje een indruk. Filmbeelden zijn van de ContourhD op RaM mount aan het raam geplakt en de Canon 7D die ook prima kan filmen.

Lekker geultje op 7 min. en lekker beetje water op 14.20 min  :o :o

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #107 Gepost op: 13-06-2010, 15:05 »
Kijk, dat is nog eens inrijden  :o

En ik wil ook zo'n motorrek  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #108 Gepost op: 13-06-2010, 15:26 »
Gaaf gedaan Ferd!! (en Arthur natuurlijk)  ;) :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #109 Gepost op: 13-06-2010, 17:06 »
En ik wil ook zo'n motorrek  :-X

Jij hebt toch een mooi rek  :P  voor je brommer
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #110 Gepost op: 13-06-2010, 19:57 »
Daar waar Arthur op z'n dak lag, kwam ik zo boven!  8) :P
 
 
 
edit: kan dat niet groter...  >:(

Edit 2: Antal, jij toevallig foto's gezien van 'jezelf' op de crossbaan!  ;D Joscha die toevallig gemaakt?
Two stroke addict!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #111 Gepost op: 13-06-2010, 20:32 »
Daar waar Arthur op z'n dak lag, kwam ik zo boven!  8) :P
 
 
 
edit: kan dat niet groter...  >:(

Edit 2: Antal, jij toevallig foto's gezien van 'jezelf' op de crossbaan!  ;D Joscha die toevallig gemaakt?

Joscha heeft er een paar van 'mij' gemaakt denk ik  ;D :D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #112 Gepost op: 13-06-2010, 22:13 »
Arthur en Ferd,
 
Jullie zijn gewoon helden!!!  ::)   ::)   ::)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #113 Gepost op: 14-06-2010, 10:02 »
De OER 2010 was er een om nooit te vergeten, een echte OER vol tegenstrijdigheden. De een vond het niks  en was van mening dat het slecht georganiseerd was, terwijl een ander juist het tegendeel vond. Feit blijft dat deelnemers die alles al gereden hebben van Touareg  tot Dakar van mening zijn dat de OER een zwaar onderschatte rally is, met jawel de mooiste rijdagen uit hun carrière zich hebben afgespeeld tijdens de OER. Ook leuk dat en zeer ervaren Belgisch service team, zij hebben echt bij veel Rally,s waaronder vele Dakars de service verleend, meer dan te spreken waren over de OER. Feit blijft ook dat een enkele ervaren rijder of 100% amateur het echt helemaal niks vond, maar zo hoort het ook vind ik. Zelf heb ik zeer genoten van een ieder die heeft deelgenomen aan de zwaarste OER tot nu toe. Van de “absolute beginners”  heb ik wel het meest genoten, deze mannen en vrouwen hebben gevochten tot het bittere eind en zonder enige wanklank,  zij zijn voor mij de echte winnaars!! Door het enduro reglement strak te hanteren, was er een echte strijd te zien, sterker nog dit reglement straft een ieder af, dus als je een Leppink Adventure evenement wilt winnen moet je door tot het bittere end!!
Mede door dit reglement is de sweeper truck de absolute winnaar van de zware klasse ha ha!. Jawel je hebt niks aan je tijd als je niet alle waypoints hebt aangedaan en zo hoort dat bij een enduro!! Van de route af of buiten de tijd zijn dan ook altijd 0 punten.
Een ieder: dan wel als deelnemer dan wel als organisatie, meer dan bedankt. Zonder Jullie is er geen OER mogelijk, Wij hebben weer veel geleerd en zullen het enduro reglement nog strakker gaan hanteren, Dit om ons zelf en de deelnemers nog beter te beschermen, Als ik je voorbij komt is het dan ook einde wedstrijd dag en dus nulpunten. Een waypoint niet aangedaan is ook nulpunten. Wel blijven de Punten op de rustdag bestaan, je moet de mensen wel blijven belonen voor hun prestatie, Twee motoren van het Rally Bike Centre stonden boven op de berg als stempelpost. Deze Post wist maar 1 rijder met de motor te halen. Lopen mag ook maar uiteraard heb je dan 10 punten minder!!
Zelfs met een rollator was dit punt te bereiken geweest, ok je moet dan wel om 07.00 uur aan de klim beginnen HA HA !!! Trouwens in de Discovery klasse tellen de moeilijkste waypoints niet mee, voor een elk wat wils. De Tripy is inmiddels bij ervaren rotten ook doorgebroken, Door met een Tripy te rijden wordt het net een bepijlde  enduro,”Super gaaf” was hun commentaar. Nogmaals een Ieder meer dan bedankt.
 
Het OER Team!!
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #114 Gepost op: 14-06-2010, 21:46 »
Kan me haast niet voorstellen dat iemand het echt helemaal niets vond. Ik vond het weer een geweldig avontuur.  Dat gezegd hebbend: voor de zware motoren was het dit jaar misschien wel te zwaar. Maar daarom rijden ze toch Sware Motoren?  ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #115 Gepost op: 16-06-2010, 10:09 »
Het Leuke is, de zware motoren zijn nooit het probleem, zij komen voor avontuur en kennen hun grenzen en zoeken eventueel oplossingen. Werner de Duitse HP2 rijder, heeft mij dagelijks en zelfs bij thuiskomt meer dan bedankt, voor de mooiste rally uit zijn leven en hij vond het een kunstwerk en mij een artiest   ;D   ;D   
Nee die paar klachten komen van deelnemers die alles perfect voor elkaar hebben, zij denken vaak dat rally rijden paden rijden is en daar komen ze juist bij Leppinkadventure evenementen voor verrassingen te staan. Daar wij als enigste 100% motor raids met respect voor de omgeving organiseren. Mooi voorbeeld een groepje Spanje kenners komen net dol enthousiast terug van de Funduro Raid Spanje. Zij vonden de Routes adembenemend, spectaculair en soms zelfs was de eenzaamheid dan wel kleine stukjes van de single track beangstigend, maar tevens geweldig mooi. Zij gaan dezelfde route nog een keer rijden, daar de indrukken niet in 1 keer te verweken zijn. En zijn de mening toegedaan nog nooit zo mooi in Spanje gereden hebben.
 
Okay ik ben aan het opscheppen  :-X
Maar kzal dat nooit meer doen  ;)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #116 Gepost op: 16-06-2010, 10:38 »
Okay ik ben aan het opscheppen  :-X
Maar kzal dat nooit meer doen  ;)

Je hebt de zaakjes mooi voor elkaar Gerjan, dus een beetje opscheppen van tijd tot tijd mag wel hoor!!  ;)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #117 Gepost op: 16-06-2010, 11:26 »
Klopt het trouwens dat niet Hamster maar wel zijn oude F650GS voor de derde keer de OER heeft volbracht?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 821
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #118 Gepost op: 16-06-2010, 14:16 »
Staat  die gelijk met mijn trouwe LC4
Klopt het trouwens dat niet Hamster maar wel zijn oude F650GS voor de derde keer de OER heeft volbracht?
Grz,
Peter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OER 29-5 t/m 5-6- 2010
« Reactie #119 Gepost op: 16-06-2010, 18:33 »
   
Nee die paar klachten komen van deelnemers die alles perfect voor elkaar hebben, zij denken vaak dat rally rijden paden rijden is en daar komen ze juist bij Leppinkadventure evenementen voor verrassingen te staan.
O die. Wordt de OER alleen maar mooier door als dat soort mensen niet mee gaat.   ;)