Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?  (gelezen 672 keer)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Gepost op: 22-10-2009, 12:26 »
Ik zoek ze namelijk ook... dus als er nog meer mensen zijn die ze nodig hebben, dan kunnen we ze wellicht in 1 keer bestellen, en wat korting afdingen plus verzendkosten halveren.

Ik wil ze over een paar dagen bestellen, dus reageer effe als je ze in de planning hebt zitten.

Geert.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2009, 13:14 »
Welke ben je van plan, Geert?
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2009, 16:09 »
Als je ergens een mooi setje voor een goede prijs kunt vinden doe ik graag mee (het liefst carbon, maar met blank alu kan ik ook wel leven)!

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2348
Re: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2009, 18:09 »
Heb 2 weken geleden bij TT besteld, bestelling laat nog op zich wachten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2009, 22:22 »
Ik zoek ze namelijk ook... dus als er nog meer mensen zijn die ze nodig hebben, dan kunnen we ze wellicht in 1 keer bestellen, en wat korting afdingen plus verzendkosten halveren.

Ik wil ze over een paar dagen bestellen, dus reageer effe als je ze in de planning hebt zitten.

Geert.

Als je ergens een mooi setje voor een goede prijs kunt vinden doe ik graag mee (het liefst carbon, maar met blank alu kan ik ook wel leven)!

http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7471.0
Zie deze topic, waarin ik uitleg waar je ze kan halen voor peanuts en nog mooie ook. Tevens een uitleg hoe ze te plakken en waar je plaksel kan halen.
 
Heb ze in juli daar besteld en begin deze maand in de Alpen was ik het heel blij me na een aardige val.

2 weken geleden gelijk weer een nieuwe set besteld.
Absolute aanrader!

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Wie heeft of zoekt er nog Case Savers voor een DRZ?
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2009, 09:21 »
Welke ben je van plan, Geert?

Deze: http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-DRZ400-CCM404-KLX400-CLUTCH-FLYWHEEL-CASE-GUARD_W0QQitemZ220485668286QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3355f84dbe#shId


Post Merge: 23-10-2009, 08:22
 
http://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=7471.0
Zie deze topic, waarin ik uitleg waar je ze kan halen voor peanuts en nog mooie ook. Tevens een uitleg hoe ze te plakken en waar je plaksel kan halen.
 
Heb ze in juli daar besteld en begin deze maand in de Alpen was ik het heel blij me na een aardige val.

2 weken geleden gelijk weer een nieuwe set besteld.
Absolute aanrader!

Jah dat topic had ik gelezen.

Post Merge: 23-10-2009, 09:53
Als je ergens een mooi setje voor een goede prijs kunt vinden doe ik graag mee (het liefst carbon, maar met blank alu kan ik ook wel leven)!

Het aluminium case savers en ze kosten 20 euro. De verzendkosten zijn 7 euro, maar volgens mij blijft dat 7 euro als we 2 of 3 setjes bestellen.
Waar geen weg is, is een wil.