Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Markelo 1 nov  (gelezen 7011 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #15 Gepost op: 31-10-2009, 22:22 »
Ja!  ???
Grz. Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #16 Gepost op: 31-10-2009, 22:26 »
ik ga het niet redden.. tuin project moet af, en zowieso al te veel last van de rug om morgen lekker te rijden.

Volgende week beter.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #17 Gepost op: 01-11-2009, 18:54 »
Ritje was leuk. Getroffen met het weer, geen regen gehad (behalve op de terugweg in de auto). Leuk parcours, vond het wel aardig wat asfalt maar niet echt storend (behalve die keer dat ik op m'n beek ging dan toen ik te hard een afslag nam terwijl ik net uit de modder kwam :-X ).
 
Lekker samen met Hip en JW gereden, bedankt! Na twee rondjes had ik het wel gezien, Hip en JW zijn nog voor een derde rondje gegaan. Lekker op tijd weer thuis.
Weet iemand trouwens waar de foto's (komen te) staan die vandaag zijn gemaakt? heb er niet op gelet.
 
 
Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #18 Gepost op: 01-11-2009, 19:22 »
Was inderdaad leuk dagje. Ik ben na eenen voor een tweede rondje gegaan. Tegen die tijd is het heerlijk rustig op de route. Verder vandaag veel bekenden uit het allroad-wereldje gezien.

Wat de foto's betreft. Ik zag bij de start een vlag van http://www.mxfoto.nl/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #19 Gepost op: 01-11-2009, 19:49 »
ook het zand weer uit mn oren gewassen, was idd een mooi ritje. leuk om met 2 drz-tjes op pad te zijn els en hip!

het derde rondjes was wel het mooiste, geen andere motor meer gezien. en sommige maisvelden waren al mooi weer vlak gemaakt!  8)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #20 Gepost op: 01-11-2009, 19:56 »
Dat moet je niet vertellen, nu heb ik bijna spijt dat ik niet mee gegaan ben... :P  Ik was wel lekker op tijd thuis, dat wel.
 
 
Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #21 Gepost op: 01-11-2009, 20:00 »
Hey JW, knap hoor, dat derde rondje. Ik sprak Hip nog even vlak voordat jullie eraan begonnen, maar voor mij leek het niet verstandig. Ik was best wel moe gestreden.
Ik had voor het eerst een helmcamera mee. Binnenkort volgt de link naar de YouTube-locatie.
Mooie rit. Ik heb weer erg genoten. Veel bekenden gezien, waaronder Appie.
Ik moest wel een nieuwe voorband aanschaffen, want volgens de knmv-meneer was het een cross-band. Maar dat was het niet; het was een niet-goedgekeurde-enduro band. Anyway, de band was toch al redelijk versleten, en de nieuwe deed het perfect. Dus al-,et-al nog helemaal niet zo'n gekke deal...  ::)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #22 Gepost op: 01-11-2009, 20:06 »
hey leuk, ben beniuewd naar dat filmpje. Heb ook appie nog even gesproken, en bij een van de marshals onderweg een koppie soep gehad, ( na dat wortelbosje) !  werd daar door Marten "uitgescholden" voor recreant  8) 8)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2346
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #23 Gepost op: 01-11-2009, 21:08 »
Kon helaas niet meerijden omdat ik de trekhaak niet onder de auto kreeg  :-X

Toen ik vanmiddag op de A50 een aantal aanhangers met offroad motoren inhaalde zat ik daar toch wel ff flink van te balen. Hopelijk kan ik deze week het probleem oplossen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #24 Gepost op: 01-11-2009, 21:12 »
......>  werd daar door Marten uitgescholden voor recreant  8) 8)
Uitgeschelden is betrekkelijk  :)  Was gewoon een feitelijke constatering ingegeven door enige jaloezie.. ::)
Was weer een mooi ritje mensen! Ook altijd leuk om allerlei bekenden te treffen trouwens!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #25 Gepost op: 01-11-2009, 21:15 »
He JW en Hip, ik heb nog een rondje over de parkeerplaatsen gereden op zoek naar de zwarte Dodge...niet gevonden helaas. Zou leuk geweest nog meer ARM'ers te ontmoeten. Komt vast nog wel.
Leuke rit, maar ik heb heb wel even hard geslikt toen bij de afgraving aankwam en aan het eind daarvan tot de carterplaat door de blub. Gave ervaring.

Vlakgemaakt maisvelden JW; morgen nog een rondje?

Tot een volgende keer hoop ik, en ook ik kijk uit naar de helmcam clip van Silbertanne!
Grz. Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #26 Gepost op: 01-11-2009, 23:22 »
Ja was een hele mooie rit. Moet nog wel wat aan de afstelling doen. In het 2e rondje kreeg ik op een snel stuk een gigantische tankslapper die (volgens mijn gevoel) wel 100 meter duurde. Erwin die achter me reed was net zo verbaasd als ik dat ik overeind bleef en er niet keihard af ging. Diep onder de indruk besloot ik geen 3e rondje te rijden, er zat toch geen tempo meer in, ik zou Erwin maar ophouden  ;) . Volgende week weer een ritje.
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #27 Gepost op: 01-11-2009, 23:49 »
nou mooi, alles is al gezegd,
nou alles....... 3e rondje, ik zei nog zo tegen JW die afgraving geloof ik nou wel, is alleen nog maar blubber, maar hij moest zo nodig en ja dan kan ik niet achterblijven, dus.....allebei flink vast in de bagger, gelukkig was er nog wat hulp in de buurt

superdaggie en tot het laatst toe droog gebleven...... de drz begint al aardig te wennen :)
en wat een luxe als je zo ongeveer als bezemmotor over het parcours kan gaan
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #28 Gepost op: 02-11-2009, 10:07 »
Ja was een hele mooie rit. Moet nog wel wat aan de afstelling doen. In het 2e rondje kreeg ik op een snel stuk een gigantische tankslapper die (volgens mijn gevoel) wel 100 meter duurde. Erwin die achter me reed was net zo verbaasd als ik dat ik overeind bleef en er niet keihard af ging. Diep onder de indruk besloot ik geen 3e rondje te rijden, er zat toch geen tempo meer in, ik zou Erwin maar ophouden  ;) . Volgende week weer een ritje.
 
heb  nog een stukkie achter je gereden, maar het was op dat moment zo druk dat er even afgestapt zijn voor een bammetje en gewacht hebben op een wat rustigere golf....
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: OTR Markelo 1 nov
« Reactie #29 Gepost op: 02-11-2009, 10:32 »
Dat was inderdaad effe goed schrikken Rolf, maar als een ware rodeorijder bleef je d'r toch op  :) . De snelheid zit er trouwens al best wel in bij je.
 
Laatste rondje was lekker rustig op het parcours, ben nog in de blubberbak gaan liggen  :(  bij de zandafgraving maar kon daar wel zelf weer uitkomen. Die naast me stond in het diepste spoor geloof ik en bleef maar graven....
 

 
Nog een paar plaatjes die Irene onderweg geschoten heeft ook full size hier
(Louise, Dirk, Rolf, Ikke en nog een Hercules en Kreidler omdat dat toch wel erg cool is)