Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: OTR lichtenvoorde zondag 15 ov  (gelezen 6579 keer)

Offline member

Re: OTR lichtenvoorde zondag 15 ov
« Reactie #45 Gepost op: 16-11-2009, 13:25 »

Ik zou zeggen: kijk eens om je heen als je op de parkeerplaats staat bij een OTR, en doe eens een ruwe schatting van de gemiddelde 'neaderthaler-factor'. 

mijn advies is : doe dat maar niet  :-X  ;)
offroadmotorloos. even.

Offline member

« Reactie #46 Gepost op: 16-11-2009, 13:41 »
Citaat
                        Citaat van: cornepol op Vandaag om 12:20
Ik zou zeggen: kijk eens om je heen als je op de parkeerplaats staat bij een OTR, en doe eens een ruwe schatting van de gemiddelde 'neaderthaler-factor'. 

mijn advies is : doe dat maar niet  :-X  ;)                                                                                                                  

nee idd allemaal dat volk met die jeeps bah ba  ;) ;D

frank

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #47 Gepost op: 16-11-2009, 14:51 »
oefff ik zal dat van de kleur overigens gelijk weer inslikken, want idd er is heeeeul veeeeul oranje onderweg en %'s gewijs zitten daar dan ook een fiks aantal hooligans tussen en vallen dus meer op - wellicht een idee voor al die mensen die zich niet identificeren met de Neanderthalers die zich misdragen op 'oranje', 'gele', 'groene', 'rode' of 'blauwe' brommers om een peaceful wit voorspatbord te monteren en zo afstand te nemen van de roadrunners.

overigens kijk ik wél met heeeeul veeeeul plezier rond op de parkeerterreinen om alle 'pluimages' te bewonderen en zal zelf absoluut geen oordeel vellen over iemand zijn uiterlijk of (verkeerde) auto/brommer keuze, zelf rij ik ook een pickup (van japans formaat, zeg maar die voor beginners ;-) en heb ooit eens bij de ARM circuitdag op Rutten heel gezellig staan kletsen met een collega forumlid die er op z'n minst gezegd wat 'anders' uit ziet dan de gemiddelde landgenoot.

ik had eigenlijk al besloten om de wijze raad van Cornepol op te volgen; de knar schudden en rustig weer mijn weg vervolgen.

Offline member

« Reactie #48 Gepost op: 16-11-2009, 15:18 »
...om een peaceful wit voorspatbord te monteren ...

.... GOED IDEE!!
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #49 Gepost op: 16-11-2009, 16:28 »
jammer dat je er niet bij was in lichtevoorde :)
was er met sander, was helemaal geweldig!

als je nog op bed ligt, beterschap!

was wel van plan te gaan, als het weer een beetje redelijk is. lig nu met de mexicaanse griep op d bank :(
carpe diem

Offline member

« Reactie #50 Gepost op: 16-11-2009, 17:02 »
ik had eigenlijk al besloten om de wijze raad van Cornepol op te volgen; de knar schudden en rustig weer mijn weg vervolgen.

das altijd goed,  en wat betreft die parkeerplaatsscan: ik zeg maar wat hoor, hoewel er af en toe wel types tussen zitten...

@mischa: volgende week ben ik er weer bij, jij?
offroadmotorloos. even.

Offline member

« Reactie #51 Gepost op: 16-11-2009, 17:43 »
Is mij overigens goed bevallen eens met wat andere mensen mee te rijden,
aangezien ik beginnend rijder ben, best goed eens naar de rij techniek van anderen te kijken ipv altijd de aars van mchuskie te zien :-X ;D
Dusssss, bedankt Corne, Arjen , Erik, Bart en de anderen waarvan ik de naam zo snel even niet meer weet.
Ik pik graag nog een keer bij jullie aan.
Jeroen.( en mchuskie gaat gewoon mee :D )

Offline member

• If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
« Reactie #52 Gepost op: 16-11-2009, 17:54 »
Leuk die foto's maar ik ga ook geld vragen voor het videootje.

Hier de cameraman in actie. Is wel ongevraagd op de foto  :-X
Volgende week zijn we er weer. Wie wil er voor me rijden zodat ik m'n gleuf en bochtentechniek wat kan verbeteren maar dan zonder spetters ;D . Het gaat wel leuk hoor nou maar ik kan die wedstrijdrijders niet bijhouden................. Ik wist trouwens niet dat er een wedstrijd aan de gang was want dan had ik me nog een keertje omgedraaid !!

Erik

Offline member

« Reactie #53 Gepost op: 16-11-2009, 19:54 »

zie: http://www.youtube.com/watch?v=NMIUw8pOvRw#noexternalembed
Erik met de Wr400

Leuk filmpje! en best redelijk goed beeld... wat is het voor cameratje Erik? gewoon aan de helm geplakt?

Post Merge: [time]ma 16 nov 2009 20:31:54 GMT-1[/time]
hier nog meer foto's: o.a. Arjan, Corne, Erik ...

http://www.fotowvd.nl/pageID_8854258.html

en nog meer:
http://www.macl.nl/

Offline member

« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2009, 20:48 »
Is mij overigens goed bevallen eens met wat andere mensen mee te rijden,
aangezien ik beginnend rijder ben, best goed eens naar de rij techniek van anderen te kijken ipv altijd de aars van mchuskie te zien :-X ;D
Dusssss, bedankt Corne, Arjen , Erik, Bart en de anderen waarvan ik de naam zo snel even niet meer weet.
Ik pik graag nog een keer bij jullie aan.
Jeroen.( en mchuskie gaat gewoon mee :D )

Ging prima toch? Leuk om "mijn" husa weer eens te zien! Wij zijn er in Westerbork weer bij.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #55 Gepost op: 16-11-2009, 20:53 »
De camera is een Contour HD zie: http://www.vholdr.com/
Deze bevalt me prima mbt beeldkwaliteit en bediengemak maar niet mbt geluidsopname (windgeruis) en vochtbestendigheid. Ook zand doet 'm geen goed. Mij tussen de tanden ook niet trouwens.
Ik hou jullie wel op de hoogte indien gewenst met de vorderingen. Eerst het windgeruis onderdrukken  ???

Erik

Offline member

« Reactie #56 Gepost op: 16-11-2009, 20:56 »
Eerst het windgeruis onderdrukken  ???

Stuk schuim er over...

Offline member

• KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
« Reactie #57 Gepost op: 16-11-2009, 21:11 »
Eerst het windgeruis onderdrukken  ???

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuul langzaam rijden  :-X

Post Merge: 16-11-2009, 21:13

Heb zelf heel veel geoefend met schudden bij die gasten die als een dolle over het parkeerterrein scheuren. Ga dan gewoon nog een rondje rijden...  ::)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #58 Gepost op: 16-11-2009, 21:17 »
helaas kan ik niet meer filmen want ik heb net een schroevendraaier gevonden............ en wat ik daarna gevonden heb...   made in china  :(   met een microphone van 0,002 euro  >:( hoeveel is dat in yuan ?
Een stukje schuim is al duurder Gerben !! dus dat moet ik dan ook maar even in china bestellen morgen  ;D .  En nou hopen dat de schroefjes niet over zijn aan het einde. ik ben niet zo handig.

Offline member

• Member
  • *
« Reactie #59 Gepost op: 16-11-2009, 22:16 »

Hoorde dat er ook een GS Adventure aan de start was verschenen? Iemand beelden?Zag een paar helmcams rondrijden....

Geen GS Adventure gezien, wel een Duitse BMW HP2. Ik gok dat iemand die heeft aangezien voor een GS. Dat gebeurt wel vaker.

Gr Els