oefff ik zal dat van de kleur overigens gelijk weer inslikken, want idd er is heeeeul veeeeul oranje onderweg en %'s gewijs zitten daar dan ook een fiks aantal hooligans tussen en vallen dus meer op - wellicht een idee voor al die mensen die zich niet identificeren met de Neanderthalers die zich misdragen op 'oranje', 'gele', 'groene', 'rode' of 'blauwe' brommers om een peaceful wit voorspatbord te monteren en zo afstand te nemen van de roadrunners.
overigens kijk ik wél met heeeeul veeeeul plezier rond op de parkeerterreinen om alle 'pluimages' te bewonderen en zal zelf absoluut geen oordeel vellen over iemand zijn uiterlijk of (verkeerde) auto/brommer keuze, zelf rij ik ook een pickup (van japans formaat, zeg maar die voor beginners ;-) en heb ooit eens bij de ARM circuitdag op Rutten heel gezellig staan kletsen met een collega forumlid die er op z'n minst gezegd wat 'anders' uit ziet dan de gemiddelde landgenoot.
ik had eigenlijk al besloten om de wijze raad van Cornepol op te volgen; de knar schudden en rustig weer mijn weg vervolgen.