Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: OTR Westerbork 28-3-10  (gelezen 7671 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 30
Re: OTR Westerbork
« Reactie #45 Gepost op: 22-11-2009, 13:40 »
wat een drab - 1 rondje meer dan genoeg marteling voor me arme brommertje - wat een bende - de thuisblijvers hadden gelijk om thuis punten te scoren! nu bidden voor weekje droog en wind om hengelo tot een mooie afsluiter te maken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OTR Westerbork
« Reactie #46 Gepost op: 22-11-2009, 14:36 »
hengelo is een mooie rit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: OTR Westerbork
« Reactie #47 Gepost op: 22-11-2009, 16:19 »
baggerzooi, tot aan de carter in de blubber :D Heerlijk!
wel lekker ritje, eindelijk een wat zwaardere ook..

Volgende week nog even langs hengelo, lijkt me een goed plan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: OTR Westerbork
« Reactie #48 Gepost op: 22-11-2009, 16:22 »
Héél apart, ik heb me prima vermaakt :D
De tuin ligt na afspuiten wel wat hoger met al die grond uit Westerbork. ;D
Was wel afmattend, maar dat hoort er bij toch?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: OTR Westerbork
« Reactie #49 Gepost op: 22-11-2009, 17:18 »
Hmm, blij dat ik thuis ben gebleven dan. Geen Hip om mee te rijden, alleen maar modderzooi... Beetje bagger is niet erg, maar alleen maar vind ik wat teveel van het goede.
 
 
Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: OTR Westerbork
« Reactie #50 Gepost op: 22-11-2009, 17:35 »
leuk he, al die verschillende reacties op een bak modder.... 

jullie krijgen allemaal de groeten van de anti-gripine, ik hoop tot volgende week!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: OTR Westerbork
« Reactie #51 Gepost op: 22-11-2009, 18:09 »
Westerbork zet ik sinds vorig jaar niet meer in mijn agenda, maar Hengelo staat daar in als een van de mooiste ritten. Was ook heel goed te doen nadat het de hele week had geregend, dus zeker een aanrader!
Ik moet volgende week helaas bij zwarte piet komen..... :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: OTR Westerbork
« Reactie #52 Gepost op: 22-11-2009, 18:13 »
ik naar Sinterklaas :D .
Maar bekijk het van de goede kant.. misschien neemt Piet je mee naar Portugal oh nee Spanje... dus ik zou met de ktm komen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: OTR Westerbork
« Reactie #53 Gepost op: 22-11-2009, 19:21 »
Zo, lekker gebeukt met de nieuwe Husa 450. Wel eerst ff wennen hoor zo'n instabiel ding maar het heeeeeel veel gaaaaaas erop gaat ie als een kogel! En in de bochtjes perfect! 8) Nu poetsen.. :-[  Niet de mooiste rit, maar het was wel lekker weer om te rijden. Geen druppel regen gezien! Wel op de terugweg.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: OTR Westerbork
« Reactie #54 Gepost op: 22-11-2009, 19:51 »
toch mooi dat het droog was tijdens rijden

ik heb wat in de kuil gestoeid onder strak blauwe sky, ook meer dan genoeg blubber verzameld hoor

volgende week beter  :)
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: OTR Westerbork
« Reactie #55 Gepost op: 22-11-2009, 19:51 »
Leuk ritje weer! beetje modder hoort erbij :) , en...precies tijdens de rit stralend weer!! tot de volgende keer zou ik zeggen... trouwens, traint er iemand op nunspeet op de woensdagmiddag???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: OTR Westerbork
« Reactie #56 Gepost op: 22-11-2009, 20:03 »
Nou, het was inderdaad niet de mooiste rit, maar wel de blubberigste tot nu toe..  :D
Na ruim een uur (!!!) op Roy te hebben gewacht konden we eindelijk van start. De eerste rijders waren alweer binnen, toen wij voor het eerst van start gingen.
Tijdens de eerste 8 kilometer vroeg ik mijzelf af wat ik daar deed; alleen maar rechte stukken over het mais... Maar toen kwamen de mooie stukjes (wel mais overigens..) en véél, héél veel, drek. Toch weer petje af voor die Roy, want die reed gewoon met de HP2....  ::) ::)  En geen één keer plat gaan.... Hoe doet 'ie dat toch... :o  Prachtig weer tijdens de rit, het was bijna niet te geloven... Ik heb onderweg Hans Vogels nog even gesproken. Zijn lichaam doet het weer en hij zit nu op een Kantelberg. Tjeemig, wat kan die gast rijden.... :confused:
Voor de thuisblijvers: er volgt in de loop van deze week weer een Steven Spiegberg filmpje..
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: OTR Westerbork
« Reactie #57 Gepost op: 22-11-2009, 22:09 »
Marcel,

Niet te lang mee wachten hé,
ik hou van dat soort filmpjes :)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: OTR Westerbork
« Reactie #58 Gepost op: 23-11-2009, 09:31 »
Sooooooo, de spierpijn komt al aardig opzetten...Was niet een hele mooie rit: vond er vrij veel asfalt in zitten en veel over de maisplakken, maar ooooooooooooooooohhhhhhhhhh wat ging dat lekker! Echt volle bak door de blubber: heerlijk.
 
Geen drup regen gezien (en da's maar goed ook!). Na het 1e rondje kwam de zon er goed door. We (arjen, brts en ik zei de gek) hebben er zelfs twee rondjes van gemaakt. Dat tweede rondje in denk ik iets meer dan 1 uur gereden: ging als een dolle. Nog bijna een hert eronder gehad: was ook wel apart om zo'n beest naast je te zien rennen als je zelf al aardig aan het gas hangt....
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: OTR Westerbork
« Reactie #59 Gepost op: 23-11-2009, 11:34 »
Mmm....gisterochtend besloten om deze over te slaan, wat een k.. weer  :confused: . Om toch een beetje met de brommer in de weer te zijn, eindelijk die ventilator op de radiator geschroefd...nu nog niet nodig, maar het weer wordt vast ooit weer beter...