Mijn wr weegt niet meer als de drz-e (iets minder zelfs), en dat is door alleen de zwaardere uitlaat, stuur en wat dingetjes die iedereen er af haalt. dan heeft ie wel knippers en road legal verlichting, een E vaak niet echt.
KW's durf ik niet te noemen, maar de standaard opgave is bij een wr snel wat hoger met een andere uitlaat er op.
Tja, de veerring is gewoon een flink aantal jaartjes jonger
Met mijn 70 kilo/80 kilo rijklaar is de WR perfect geveerd, ben je zwaarder dan zou je voor andere veertjes willen steken denk ik, achter heb ik op de preload best wat over maar een zware rijder doet het beste aan een verings verzwaar beurtje met de WR denk ik. Hoe dat met de drz'en zit weet ik niet (maar ik weet er zo snel niet een die de vering niet heeft laten behandelen)
Die XR'en zijn geweldige machines waar je het onderhoud met de ogen dicht in een half uurtje kan doen, maar dat moet dan wel weer zeer regelmatig, ik deed het iedere 1000 km. En met name de iets oudere xr'en is de vering totaal ingezakt.