AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

extra rit offroadrit vd TCN

(1/3) > >>

herman:
8)ik ben met ferd op de alv geweest 24/1.
Echt veel offroad (  CURSUS/Rijervaring  )heb ik nog niet 1 maal POPPEL en verder een paar O R ritten vd tcn .
MIsschien is er bij jullie nog behoefte aan OR ritten.
Op de alv is ermaar 1 cursus in poppel in sept geplant.
Als er van onze groep(finland Happening) er nog meer zijn , voor een kursus of OR rit kan ik mogelijk wat regelen .
LET me know soon HERMAN POLS

krijn_jj:
Ik meen me vaag iets te herinneren dat een zekere FW iets zou proberen te regelen met Henk Seppenwolde. ::)
Die geeft OFF- en ALLroad cursussen op XR600 of je eigen brommer.

Verder is er op 28-30 mei de DJ-motors allroadmeeting zie hiervoor het noppenforum

Ferd:
Die zekere FW  ::) zou helemaal niks regelen, dat was een zeker AK te Groessen!! Geloof dat hij eind feb pas kan bellen voor een afspraak, dan is er duidelijk voor Seppenwolde welke weekeinden hij voor de ANWB de cursus moet doen en welke weekeinden hij vrij heeft om (zwart ??) bij te klussen !! Het is trouwens maar een select groepje dat per keer mee kan, ik geloof max 4 personen. Mischien kan er een extra dag geregeld worden?

cornepol:
Ja, ik ga mee!

doei.,
corné

mbaars:
die curses bij seppenwolde is trouwens wel cool, beetje rondcrossen op een xr400/xr600 terwijl dhr seppenwolde zo'n beetje continue met zijn xr250 (2 jaar geleden) op zijn achterwiel vooruit rijd.... respect!
zit ook een stukje op een crossbaan bij...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie