Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Google - ads  (gelezen 2947 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Google - ads
« Gepost op: 14-11-2005, 19:58 »
Ferd,

Ik zag dat er Google Ads zijn toegevoegd. Hoe werkt dat? Helpt het jou enigzins uit de kosten als wij daar zo nu en dan op klikken?

Als dat zo is dan zal ik er een gewoonte van maken voordat ik afsluit  ;)

Of is het zo dat het per IP adres slechts één keer geld oplevert of zitten er andere geintjes achter waardoor ons aandeel slechts beperkt is op de hitrate?  ::)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Google - ads
« Reactie #1 Gepost op: 14-11-2005, 20:17 »
ik zit er inderdaad een beetje mee te experimenteren. Hier op de laptop zie ik helemaal niets, op mijn werk wel. Vandaag zes keer geklikt, en ja hoor, al 1,36 aan dollars op het account. Helaas wordt er pas na 100 dollar uitgekeerd dus moet ik nog effe doorklikken.

Helpen mag natuurlijk altijd, ik wil het alleen niet laten overheersen op het forum. Ik doe het niet om er geld mee te verdienen, aleen maar om uit de kosten te komen (en misschien een rally ervan rijden :P).

Zit nog effe te kijken naar de mogelijkheden van een Google zoekveld op de site, dat is denk ik altijd wel handig. Voordeel daarvan is weer dat als je een zoekwoord intikt een nieuwe pagina wordt geopend met gewoon de Google zoekresultaten en zoals gewoonlijk ook  een aantal sponsorlinks. Mijn gewoonte bij dit soort zoekvelden op andere sites is even op een gesponsorde link klikken en daarna gewoon de zoekresultaten gebruiken zoals bij elke gewone zoekactie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Google - ads
« Reactie #2 Gepost op: 15-11-2005, 14:18 »
clickedieclick

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Google - ads
« Reactie #3 Gepost op: 15-11-2005, 17:08 »
klikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklik

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Google - ads
« Reactie #4 Gepost op: 15-11-2005, 17:09 »
Nieuwe vaste gewoonte: site verlaten dmv. Google ad.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Google - ads
« Reactie #5 Gepost op: 15-11-2005, 18:57 »
Dank U, dank U, de letter loopt gestaag op. Helaas mag ik volgens de algemene voorwaarden jullie niet aanzetten tot klikken op de advertenties, dus zal ik dat ook maar niet doen. Ik mag er zelf niet op klikken, omdat dat de adverteerders op kosten jaagt :-\ Moeten ze maar niet willen adverteren denk ik dan.....

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Google - ads
« Reactie #6 Gepost op: 17-11-2005, 19:15 »
De teller staat inmiddels op wel 14 hele dollars.

Ik moet zeggen dat er af en toe een advertentie bij zit die echt uitnodigt tot klikken. Echt doelgroep gericht.... van andere heb ik zo mijn bedenkingen waarom die hier terecht komen (merkenbureau??)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Google - ads
« Reactie #7 Gepost op: 17-11-2005, 21:09 »
Ferd, welke rally wil je gaan rijden??
Even handig om te weten of we zo af en toe moeten klikken of elke dag 10x  ;D

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Google - ads
« Reactie #8 Gepost op: 17-11-2005, 21:21 »
Tja, dan moet ik natuurlijk reageren met de Dakar, maar als je weet wat je daarvoor mee moet nemen ben ik op deze manier nog wel een paar jaar bezig met sparen  ::)

Maar volgend jaar met Appie naar noord Frankrijk vind ik ook wel leuk hoor :-*

Als er iets van over gaat blijven ga ik wel stickers of zo maken. Nummerplaatkadertje, tshirts, al naar gelang er door Google uiteindelijk gedoneerd gaat worden. Misschien volgend jaar een nieuwjaarsborrel met rit of zo......... We zien wel, maar voorlopig ben ik nog niet uit de kosten :-[ (Mijn hoster heeft trouwens per oktober de tarieven gehalveerd dus da's weer een mooi mazzeltje). Kan het ook gaan stoppen in uitbreiding van de webspace en dan een gallery zoals smugmug voor de forumleden gaan opzetten. Eens kijken wat daar de kosten van gaan worden ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Google - ads
« Reactie #9 Gepost op: 18-11-2005, 22:36 »
Maw. het is allemaal voor een goed doel  ;)
Ik blijf nog wel even klikken ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Google - ads
« Reactie #10 Gepost op: 25-11-2005, 17:02 »
Als er iets van over gaat blijven ga ik wel stickers of zo maken. Nummerplaatkadertje, tshirts, al naar gelang er door Google uiteindelijk gedoneerd gaat worden.
En? zijn de stickers klaar voor de WBR??

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Google - ads
« Reactie #11 Gepost op: 25-11-2005, 17:31 »
 :(

De laatste dagen zijn de activelingen al afgehaakt en lopen de inkomsten fors terug (van wel 1 euro naar dertig centen :-\). Maar als dat zo aan blijft huden zijn de kosten van de site er aan het eind van volgend jaar wel uit hoor ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Google - ads
« Reactie #12 Gepost op: 25-11-2005, 19:09 »
:(

De laatste dagen zijn de activelingen al afgehaakt en lopen de inkomsten fors terug

Denk dat de meeste hier ook al een rijbewijs hebben. :) Deze zie ik namelijk:

> Rijbewijs supersnel halen
> en honderden euro's besparen! Opl. v.a. 605,- met ex. garantie.

Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 135
Re: Google - ads
« Reactie #13 Gepost op: 02-12-2005, 10:52 »
Dat geklik op zon google advertentie valt ook te automatiseren hoor :)

Moet je eens zien, dan zit je zo op die 100 dollar, na een nachtje de pc aan te hebben laten staan  :D
The box said "Requires Windows 95 or better." I can't understand why it won't work on my Linux computer...

if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) { printf("Don't Panic!\n"); exit(42); }

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: Google - ads
« Reactie #14 Gepost op: 02-12-2005, 12:12 »
Dat geklik op zon google advertentie valt ook te automatiseren hoor :)

Moet je eens zien, dan zit je zo op die 100 dollar, na een nachtje de pc aan te hebben laten staan  :D

en na twee dagen ben je gebanned bij Google