Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bandenkeus bij sneeuw op de weg.  (gelezen 8707 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
Re: Bandenkeus bij sneeuw op de weg.
« Reactie #45 Gepost op: 02-11-2010, 13:25 »
Hoi, ik heb ze er 2 jaar geleden onder gehad bij mijn xl 700 transalp. Ik was er wel tevreden over. Motor gaat wel stuk zwaarder sturen, maar went snel. Omdat ik veel snelweg rijd vond ik de band wel redelijk snel slijten. Na ca 4000 km al aardig vierkant, na 5000 km niet lekker meer mee te rijden.
Wel goed dus, alleen korte levensduur ( bij rechtuit door het vierkant worden) prijs technisch ook wel een leuke band.

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Bandenkeus bij sneeuw op de weg.
« Reactie #46 Gepost op: 02-11-2010, 13:29 »
Als je terugleest in dit topic, kom je ook wat dingetjes tegen.
Ik was er vorige winter positief over, maar nu ik op deze motor op meer banden heb gehad, zou ik niet snel weer de K60 snow pakken.
De buitenste rand klapt om wanneer je hem schuin hebt in de bocht. Hierbij krijg je het gevoel dat je in een richel terecht komt. Vooral de afritten heb ik me wel eens in verslikt.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Bandenkeus bij sneeuw op de weg.
« Reactie #47 Gepost op: 02-11-2010, 16:09 »
die MT60RS bestaat al heeel erg lang en is een soort regenband voor op de weg. Zacht, en heel veel en controleerbare grip.

^^ met hem. Is min of meer een Pirelli (Super?)Corsa uit halverwege de jaren 90, een supersportband.Heeft een ander profiel gekregen voor gebruik op de KTM Duke en andere supermoto-achtigen. Heeft met de gewone MT60 eigenlijk niks van doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4275
Re: Bandenkeus bij sneeuw op de weg.
« Reactie #48 Gepost op: 02-11-2010, 16:53 »
ik heb een setje op mijn sm wielen van die mt60rs'en en ze vallen mij in grip vies tegen.
Ik moet nog wat met de spanning expirimenteren maar op de fabrieks druk zijn ze spekglad.