Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf (Datum verschoven naar 25 april)  (gelezen 4382 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Hallo allemaal
 
Bij deze is de eerste datum definitief, op zondag 18 april 2010 organiseren we weer een Off Road Training in de bekende zandgroeve in Landgraaf.
 
Hoe meer inschrijvingen hoe meer bekende dakar trainers we gaan inzetten, maar in ieder geval zijn Arjan Brouwer en Frans Verhoeven van de partij.
 
De training die de hele dag duurt kost 149 euro pp inclusief BTW en stevige lunch. We werken wel met een maximum aantal deelnemers om de situatie overzichtelijk te houden en de veiligheid en werkbaarheid te garanderen.
 
We hebben een intensief maar wel uitdagend programma in de deze unieke zandgroeve van 2 vierkante KM groot met hoogte verschillen van wel 60 meter en vele (oefen) plateau's met klimmetjes en afdalinkjes, brede paden en smalle paadjes, bospercelen en natuurlijk veel zand.
 
Info, foto's e.d. op www.arjan-brouwer.nl en http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com
 
Groeten en graag tot 18 april 2010. Overigens zal er een datum medio september 2010 nog geprikt gaan worden.
 
Groeten Hans Hendriks
BMW F 800 GS (BMW Motorsport uitvoering) en BMW G 450 X (factory uitvoering).

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #1 Gepost op: 27-12-2009, 17:03 »
Zou me graag willen inschrijven, maar hoe? en is het ook te doen met een super Tenere of KTM adv 640. zoja dan komen we met 2 man. is van mij uit 5 min. gr.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #2 Gepost op: 30-12-2009, 16:07 »
Ik heb me ingeschreven bij freebike
deze bieden een vergelijkbare training (iig met dezelfde trainers).

Zij hadden een datum beschikbaar waarop ik wel kon.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #3 Gepost op: 31-12-2009, 10:38 »
Ja, mooie site. veel aktiviteiten. Thanks.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #4 Gepost op: 31-12-2009, 11:15 »
volgens mij is dit de freebike training. Freebike heeft alleenrecht om in die groeve te rijden.
 
Alleen zijn er verscheidene rijschoolhouders die via hun deze training boeken.

Offline member

  • KTM EXC 200 2010
  • Member
  • *
  • Berichten: 77
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #5 Gepost op: 01-01-2010, 11:10 »
Ik heb me ingeschreven bij freebike
deze bieden een vergelijkbare training (iig met dezelfde trainers).

Zij hadden een datum beschikbaar waarop ik wel kon.

 :stupid:  Ik ben er 21 maart & 11 April
Motorrijden begint bij www.jasper74.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #6 Gepost op: 01-01-2010, 23:54 »

 :stupid:  Ik ben er 21 maart & 11 April

Hoezo twee keer? Hardleers? ;)

Offline member

  • KTM EXC 200 2010
  • Member
  • *
  • Berichten: 77
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #7 Gepost op: 02-01-2010, 11:21 »
Hoezo twee keer? Hardleers? ;)

Ken Simon van Freebike al een tijdje en heb het zo met hem kunnen regelen. Eerste keer in de rookie groep en de 2e keer in een wat sneller groepje. Als het bevalt doe ik oktober en september ook nog via freebike  8)
Al ga je 10 keer, je kan altijd nog blijven leren. Na één cursusdag ben je nog lang niet zo goed als je dakar rijdende instructeur.
Motorrijden begint bij www.jasper74.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #8 Gepost op: 02-01-2010, 11:40 »

Ken Simon van Freebike al een tijdje en heb het zo met hem kunnen regelen. Eerste keer in de rookie groep en de 2e keer in een wat sneller groepje. Als het bevalt doe ik oktober en september ook nog via freebike  8)
Al ga je 10 keer, je kan altijd nog blijven leren. Na één cursusdag ben je nog lang niet zo goed als je dakar rijdende instructeur.

Dat begrijp ik wel, maar het is natuurlijk niet zo dat je het daar moet leren.
De basis hoop ik daar uitgelegd te krijgen en verder kan ik dan zelf aan de slag met dit nog meer in de praktijk te brengen.

Maar wie weet vind ik het zo leuk dat ik nog een keer ga.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #9 Gepost op: 02-01-2010, 13:17 »
toch is dat wel een goeie manier van leren:

-cursus: Veel op 1 dag , en daarna zelf oefenen. Dan kom je er achter wat nog niet lukt, en dan ga je weer terug.. cursus: maar nu met meer focus op die technische aspecten etc.

Oefen helpt.. maar als je te lang oefent zonder je techniek goed te hebben, leer je het fout aan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #10 Gepost op: 21-01-2010, 23:46 »
Aangemeld, k'heb er zin an :)
Grz. Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: ORT 18 april 2010 zandgroeve Landgraaf
« Reactie #11 Gepost op: 14-02-2010, 13:10 »
Yesss..ik heb me ook aangemeld, is vorig jaar opperbest bevallen!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 53
Off Road Training van 18 naar 25 april 2010 verschoven.
« Reactie #12 Gepost op: 28-02-2010, 09:47 »
Vanaf heden kan er ingeschreven worden voor de off road training in de fantastische zandgroeve in Landgraaf op zondag 25 april 2010. Verschuiving in verband met vergunning perikelen.

Trainers in ieder geval Arjan Brouwer, Frans Verhoeven en ikzelf. Maar bij grotere belangstelling meer trainers. De training is er voor ieder niveau, want niet iedereen is even eravren. Dus voor zowel beginners als de zeer gevorderden is deze training geschikt.

De prijs bedraagt 149 euro inclusief stevige lunch en btw.
In de groeve zal een geluidsmeting onvermijdelijk zijn, dus produceert je einddemper meer dan 92 Db dan is een stillere demper wenselijk. Alle originele dempers voldoen aan de gestelde (KNMV enduro) eisen.

Inschrijven en info;
www.arjan-brouwer.nl
 
http://motorrijschoolhendriks.blogspot.com

Inmiddels hebben zich een behoorlijk aantal mensen aangemeld, maar er zijn nog plaatsen beschikbaar.

Groeten en graag tot 25 april.
Hans Hendriks en Arjan Brouwer

BMW F 800 GS (BMW Motorsport uitvoering) en BMW G 450 X (factory uitvoering).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Ook hier aangemeld. Misschien wel 2 keer gaan (Heb nooit meer iets vernomen van mijn aanmelding bij Freebike)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 105
Voor degene die zondag gaan. Dit is wat we 2 weken geleden in de zandgroeve met freebike deden. Weliswaar met zware tenereetjes maar toch.
tenere xt660z abys.wmv
afdaling steengroeve met tenere