Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Baja Saxonia  (gelezen 41038 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Baja Saxonia
« Reactie #60 Gepost op: 02-03-2010, 12:44 »
op de wachtlijst...
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Baja Saxonia
« Reactie #61 Gepost op: 03-03-2010, 15:59 »
He leuk joh!
Afwachten........

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Baja Saxonia
« Reactie #62 Gepost op: 10-03-2010, 16:14 »
Ener laatste :)

Nummer 247!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Baja Saxonia
« Reactie #63 Gepost op: 10-03-2010, 16:37 »
Ener laatste :)

Nummer 247!!
mazzelpik ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Baja Saxonia
« Reactie #64 Gepost op: 10-03-2010, 16:55 »
Gaaf he! Ik heb er enorm veel zin in, een lekker weekeinde ongecompliceerd racen. Het is wel zo belachelijk druk dat ik hoop dat ze de logistiek voor elkaar hebben. Vorig jaar wel en toen was het ook twee keer zo groot als het jaar ervoor (....) dus dat komt wel goed.

Je kunt ook voor familie & vrienden een plekje kopen op het uitzichtpunt, midden in het terrein. Kost een paar tientjes en dan heb je eten en drinken voor de hele dag geregeld voor je servicecrew. Nadeel is dat ze dan dronken zijn tegen de tijd dat je terug komt uit de wedstrijd :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Baja Saxonia
« Reactie #65 Gepost op: 10-03-2010, 17:37 »
Kan alleen geen hotel of camping in de buurt vinden die nog plek heeft.

een beetje douchen na het rijden lijkt me wel lekker....
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Baja Saxonia
« Reactie #66 Gepost op: 10-03-2010, 17:41 »
Ha,

Als je zelfvoorzienend wilt zijn is de huur van een campertje wellicht een optie. Wij hebben stromend water in  de servicebus, maar geen douche of andere luxe. Een hotel is wel enorm fijn, maar 's avonds een biertje doen met de andere teams ook :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: Baja Saxonia
« Reactie #67 Gepost op: 10-03-2010, 17:44 »
Al naar gekeken. Huur camper komt op ongeveer € 700,-- voor het weekend.  :o

Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Baja Saxonia
« Reactie #68 Gepost op: 10-03-2010, 17:48 »
Ga hier eens buurten dan; http://www.sonnemans-chinook.nl/

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Baja Saxonia
« Reactie #69 Gepost op: 10-03-2010, 17:54 »
ik houd me aanbevolen om iets te delen, specifiek slaap en douche plaatsen :)

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: Baja Saxonia
« Reactie #70 Gepost op: 10-03-2010, 18:49 »
Niet dat ik weet, maar de organisatie wordt elk jaar beter. Dus het kan goed zijn dat ze het geregeld hebben.

Hoe zit het met de Benzine, volgens de site:
"A fuelling zone will be provided near the start. Each competitor can on the evening before the timed stage in the drivers’ camp hand in max. 40 l in approved fuel containers (which are marked with the relevant start number) at a designated collection point. These will be returned after the timed stage, also at the drivers’ camp. Independent transport to the fuelling zone is not allowed."
Ik kan met mijn 24Liter/tank wel 200Km rondkomen, kan ik de avond voordien gewoon gaan tanken of moet ik toch best een Jerrycan voorzien ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Baja Saxonia
« Reactie #71 Gepost op: 10-03-2010, 19:18 »
Als je zeker weet dat je kunt rondkomen hoeft het niet natuurlijk. Maar als je twijfel hebt, zet dan gewoon een kannetje neer. Startnummer erop, klaar.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Baja Saxonia
« Reactie #72 Gepost op: 10-03-2010, 19:25 »
Als je zeker weet dat je kunt rondkomen hoeft het niet natuurlijk. Maar als je twijfel hebt, zet dan gewoon een kannetje neer. Startnummer erop, klaar.

Geen flauw idee hoe lang 1 rondje/dag is...Kan het op de website ook niet vinden. Parcours lijkt me voor zo'n put aardig vlak trouwens.

Wat zijn jouw ervaringen met het parcours, Nino?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 543
Re: Baja Saxonia
« Reactie #73 Gepost op: 10-03-2010, 19:55 »
Het is niet zo heel vlak  :D

Dit geeft wel een leuke indruk, van iemand die z'n eerste wedstrijd reed vorig jaar:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=454122

Verder zitten er veel klimmetjes en afdalingen in, ze maken leuk gebruik van de hoogteverschillen. Met Breslau was er een proloog op dit terrein, maar daar was een heel ander roadbook voor gemaakt. Een stuk technischer. Het heet niet voor niets de 'Baja Saxonia', het gaat om een snelheidswedstrijd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Baja Saxonia
« Reactie #74 Gepost op: 10-03-2010, 21:50 »
Ener laatste :)

Nummer 247!!

Mazzelaar.......!!!!

Als je zeker weet dat je kunt rondkomen hoeft het niet natuurlijk. Maar als je twijfel hebt, zet dan gewoon een kannetje neer. Startnummer erop, klaar.
Ben wel benieuwd naar de tankmogelijkheden daar in de nabije omgeving. Natuurlijk kunnen we j-cans meenemen,maar als ik voor mij en Nils een hele bulk brandstof in de camper moet meenemen wordt ik niet blij van.
Als ik (voor mezelf) vol tank 12 ltr. en ik zet er een J-can van 20 ltr. bij dan zal dat wel voldoende zijn, voor drie dagen,neem ik aan.
Ik heb geen flauw idee hoeveel km je per dag moet rijden. ???