Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Helmcamera  (gelezen 95299 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Helmcamera
« Reactie #315 Gepost op: 14-01-2014, 17:03 »
Ik ben super tevreden over de Gopro, (hero 3) ik raad wel aan een grote sd kaart te nemen.


Honda nx650 Dominator Gopro hero 3 helmet cam
PM voor draai werk ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Helmcamera
« Reactie #316 Gepost op: 14-01-2014, 21:37 »
vooral de fps op 1080p valt me tegen: ik heb mijn GoPro altijd op 60fps/1080p staan


geeft vloeiender beeld bij aktie + je kan makkelijk slowmotion maken  :D
Alleen voor veel mensen is dat niet boeiend, die lezen dat en denken jippie! totdat ze 1080 op hun pc proberen te editten.
Daar moet je wel een redelijke PC voor hebben wil je er een beetje mee kunnen werken. Of een engelen geduld ;)


Ook merk ik dat veel mensen zo'n ding kopen en erachter komen dat editten niet zo makkelijk is als ze bij GoPro voordoen (ook de andere merken) waardoor de 2e hands markt behoorlijk aantrekkelijk is! Ik heb mijn contourHD 1080 voor 35 euro overgenomen met veel accessoires zoals underwater case etc. ( 2 jaar terug, nu wel flink verouder model )


Voor veel mensen op de motor is een gloednieuwe gopro, drift of contour echt overbodig. En als je alles op youtube laat zien is 720 ook dikke prima.


Kortom allemaal mooi die stats, maar veel mensen geven er wel teveel geld door uit. Mijn bescheiden mening :)


Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Helmcamera
« Reactie #317 Gepost op: 24-02-2014, 13:27 »
kwam deze tegen op een itraliaanse site,

ION  Sports Action Camera ION Air Pro 2 Wi-Fiprijs €300.-
Product Details- One of the lightest Wi-Fi enabled HD Actioncamera weighing just 128 grams.
 - No Raincoat Required: It’s Waterproof up to 30 feet/10 meters with no need for an additional outer casing.
 - With our new iON CLOUD™ you get 8GB of FREE storage PLUS the ability to view your content on smart phones and tablets anywhere!
 - Ability to SHOOT in High Definition and SHARE it as you live it.
 - Wide angle up to 180° can help you capture everything in the scene.
 - Great battery life: 3.5-hour battery life when recording a video continuously
 - With the iON Wi-Fi PODZ™ transfer your content to YouTube, Facebook or the Internet using their mobile smart device without the need for a computer or cables.
 - iOn One Click Capture along with vibration function allows simultaneous camera start and record with one finger and positive confirmation. Still Image Capture (Single Shot, Time Lapse and 10 photo burst modes) also with one click.
 
 ION WI-FI PODZtm enables users to reply video footage on mobile devices. Seamlessly transfer to youtube, facebook or the internet without the need for a computer or cables.
 Simply to use One-Click Capture function allows simultaneous camera start and record all with one finger.
 The versatile CamLocktm system allows users to attach the AIR PROtm camera to any type of helmet (bike, motorcycle, ski, skydive, ecc…) as well as a handlebar attachment for mounting the camera onto bicycles, jet skys, 4x4 ATV’S and motorcycles.
 The CamLocktm system is designed to be flexible and record video from all angles without the need to remount the camera.
 Waterproof up to 30ft/10m. No need for an additional outer casing. Waterproof microphone enables high quality audio while offering protection from the elements.
 
 WHAT'S IN THE BOX:
 - USB Cable
 - Universal Power Adapter
 - Tripod
 - Secure Strap
 - CamLOCKtm Key
 - Short Ball joint with CamLOCK socket on top
 - Double Face Adhesive – Helmet
 - Helmet Mount with removable ball joint nut
 - CamLOCK
 - WiFi PODZtm
 - Storage bag

maar verder geen idee of t wat is..
ziet er leuk uit,

....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Helmcamera
« Reactie #318 Gepost op: 24-02-2014, 15:08 »
staan ook bij V-nix.nl op de site hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Helmcamera
« Reactie #319 Gepost op: 24-02-2014, 15:36 »
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: Helmcamera
« Reactie #320 Gepost op: 24-02-2014, 16:34 »
staan ook bij V-nix.nl op de site hoor.

kwam al eea tegen  ;)
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Helmcamera
« Reactie #321 Gepost op: 24-02-2014, 17:08 »
een of andere freak heeft al die dingen op 'n rij gezet en uitgeprobeerd, je vind hem wel op "gügle"
met name de daadwerkelijke accuprestatie geeft figuurlijk nogal een scheef beeld inzake "waar voor je geld"
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Helmcamera
« Reactie #323 Gepost op: 06-03-2014, 10:54 »
De zwarte kost momenteel maar €300 bij Bever, scheelt toch weer €50.
Al zou ikzelf eerder voor een Drift gaan: is beter op je helm te plaatsen (minder kwetsbaar én je lijkt niet op een Teletubbie) en biedt wat meer mogelijkheden.

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Helmcamera
« Reactie #324 Gepost op: 06-03-2014, 12:51 »
Wanneer je een Gopro wilt kopen bedenk dan dat de Hero3-White eigenlijk dezelfde cam is als de Hero2 alleen heeft de hero2 geen wifi en SD ipv micro-SD en dat laatste kan een hoop geld schelen dus kijk op marktplaats naar een hero2.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Helmcamera
« Reactie #325 Gepost op: 06-03-2014, 15:17 »
Al zou ikzelf eerder voor een Drift gaan: is beter op je helm te plaatsen (minder kwetsbaar én je lijkt niet op een Teletubbie) en biedt wat meer mogelijkheden.


Helemaal mee eens  ;)  Krijg morgen een Drift Ghost binnen, mag eind van de maand mee naar Spanje. Zal wat impressies posten hier.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Re: Helmcamera
« Reactie #326 Gepost op: 06-03-2014, 20:03 »
Neem gelijk een extra accu mee! Ik heb een Drift HD1080 maar vind de accuduur erg tegenvallen. Verder ideaal, denk zeker de Ghost ivm de afstandsbediening waar je dan wel op kan zien of je opneemt.
As je maar niet falt!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4382
Re: Helmcamera
« Reactie #327 Gepost op: 07-03-2014, 07:35 »
He dat viel mij ook al op, ik heb een 1080 gekocht om mijn oudere HD Stealth te vervangen. Na een halve dag rijden was m'n accu leeg (wel tussendoor uit gezet) terwijl ik met de Stealth toch wel een hele dag kon filmen.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Helmcamera
« Reactie #328 Gepost op: 07-03-2014, 08:39 »
Hadden ze zelf ook onderkend en als het goed is inmiddels opgelost. Ben benieuwd.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4382
Re: Helmcamera
« Reactie #329 Gepost op: 07-03-2014, 09:18 »
Oke, dus misschien firmware updaten.
None of us is as strong as all of us.