Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Aprilia !!  (gelezen 18610 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Aprilia !!
« Reactie #45 Gepost op: 23-10-2010, 08:34 »
Ow schitterend.

Je kunt deze azijnpissers herkennen aan hun ogen en hoe ze rondkijken. Ze hoeven niet eens te praten en je weet al dat het Medelanders zijn (je schaamt je bijna om ze Nederlanders te noemen).

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #46 Gepost op: 26-10-2010, 12:57 »

Doet me denken aan:


Ik heb mijn nieuwe mascotte gevonden :)

Post Merge: 26-10-2010, 12:59
Ow schitterend.

Je kunt deze azijnpissers herkennen aan hun ogen en hoe ze rondkijken. Ze hoeven niet eens te praten en je weet al dat het Medelanders zijn (je schaamt je bijna om ze Nederlanders te noemen).

LOL! Net 2 daagjes in Frankrijk de wandeling van een enkeling mogen verstoren door heel rustig langs te rijden. De enkeling lijkt altijd mannelijk te zijn, minimaal 65 jaar oud en dekende dat hij de 2 dames die hij begeleid moet verdedigen tegen die motornozems... De dames + de ongeveer 50 andere wandelenden stonden wel open voor onze vrijdheids besteding.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #47 Gepost op: 05-11-2010, 09:53 »
Dakar 2011: Aprilia Factory Signs Spanish Joan Barreda

Reed eerder op de Suz RMX, daarna de Pharao Rallye op een 690, nu op Aprilia... waarschijnlijk allemaal met dank aan 'Burn'..

Maar een goede rijder, dus wie weet!


http://advrider.com/forums/showpost.php?p=14415675&postcount=274

Post Merge: 05-11-2010, 13:11
2011 kleurtjes

There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: Aprilia !!
« Reactie #48 Gepost op: 07-11-2010, 20:46 »
Ziet er erg goed uit in deze kleuren! Wat weegt zo'n italiaanse volbloed nou zoals ie hier staat?

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #49 Gepost op: 07-11-2010, 21:11 »
Ziet er erg goed uit in deze kleuren! Wat weegt zo'n italiaanse volbloed nou zoals ie hier staat?

118kg nat  ;)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: Aprilia !!
« Reactie #50 Gepost op: 07-11-2010, 21:29 »
Dat is toch knap voor n twin. Vind zelf het geluid (naast design) nog wel een van de meest aantrekkelijke aspecten aan deze motor. Gave fiets.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Aprilia !!
« Reactie #51 Gepost op: 07-11-2010, 21:43 »
Het is en blijft een verschrikkelijk mooie fiets, maarja: ALs er geen fatsoenlijk support is van Aprilia mbt verkooppunten en onderdelen, zullen ze nooit in de offroadmarkt kunnen komen.

Probeer op de motorbeurs maar eens even iemand van aprilia, of zelfs maar van Tricolore te spreken. Nee ze zetten er al jaren een paar showfietsen neer, en zijn dan nergens te bekennen.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Aprilia !!
« Reactie #52 Gepost op: 07-11-2010, 21:53 »
ik heb vernomen dat waarschijnlijk Piaggio de import voor zijn rekening gaat nemen, dan kan je bij de scooterboer om de hoek je onderdelen ophalen.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #53 Gepost op: 07-11-2010, 22:07 »
Geen flauw idee wie / hoe / wat inzake disti schap overname. Mototricolore heeft zich niet gefocust op het offroad segment na de aanloop problemen met de RXV's...

Koop inmiddels weinig meer op de hoek van de straat aan motorspullen/onderdelen, voel me vaak belazerd en koop nu het meeste online. Toeters en bellen zijn toch allemaal standaard produkten.

Dealer support is gewoon slecht gesteld voor ieder merk in NL, importeurs laten ook weinig van zich horen en 'doen maar wat' is soms mijn gevoel.

Maar door het internet en een paar mensen die wel weten wat ze doen kun je toch lekker rijden wat je zelf leuk vind.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Aprilia !!
« Reactie #54 Gepost op: 07-11-2010, 23:07 »

Dealer support is gewoon slecht gesteld voor ieder merk in NL, importeurs laten ook weinig van zich horen en 'doen maar wat' is soms mijn gevoel.

Ik ben het grotendeels wel met je eens hoor.. maar:

Voor KTM offroad koop ik om de hoek (8km) gewoon alles wat ik nodig heb: Standaard slijtdelen op voorraad, endere delen soms bestellen, maar dan in 2 a 3 dagen geleverd: Dus ene weekend rijden,. maandag/dinsdag bestellen als er iets stuk is, en volgend weekend weer gewoon rijden met nieuwe spullen!


Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #55 Gepost op: 08-11-2010, 11:17 »
Ik ben het grotendeels wel met je eens hoor.. maar:

Voor KTM offroad koop ik om de hoek (8km) gewoon alles wat ik nodig heb: Standaard slijtdelen op voorraad, endere delen soms bestellen, maar dan in 2 a 3 dagen geleverd: Dus ene weekend rijden,. maandag/dinsdag bestellen als er iets stuk is, en volgend weekend weer gewoon rijden met nieuwe spullen!



Tuurlijk, zelfde geld voor een Suz, Yammie en Kawa, ga je daarbuiten dan wordt het een stuk minder. Dus goed voorbereid op weg met eigen voorraadje spares...
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #56 Gepost op: 14-11-2010, 16:39 »
Hoorde net over een testje van de RXV voor Dakar, met een enkele pijp ipv dubbel en andere vertanding loopt dit standaard over de 180km/u!!  ::)

Niet bang zijn huh?  ;)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Aprilia !!
« Reactie #57 Gepost op: 15-11-2010, 00:02 »
Best spannend allemaal, de aankomende Dakar kan wel eens mooi gaan worden, wie er wint maakt mij niet veel, maar als plaats 1 t/m 5 wordt ingenomen door allemaal verschillende merken wordt het een top Rally, en ja heul graag Aprilia numero uno. Gewoon omdat ik dat de RXV gun! ok liever Frans natuurlijk op 1, maar BMW is groot genoeg.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Aprilia !!
« Reactie #58 Gepost op: 15-11-2010, 10:47 »
Best spannend allemaal, de aankomende Dakar kan wel eens mooi gaan worden, wie er wint maakt mij niet veel, maar als plaats 1 t/m 5 wordt ingenomen door allemaal verschillende merken wordt het een top Rally, en ja heul graag Aprilia numero uno. Gewoon omdat ik dat de RXV gun! ok liever Frans natuurlijk op 1, maar BMW is groot genoeg.

KTM zal wel als 1ste eindigen denk ik zo, maar leuk te zien dat alles nu echt competatief lijkt te zijn en zoveel verschillende merken aan de start verschijnen :)

In afwachting van nieuws voor 2012 dat er geen 2 cylinder 450's meer worden toegelaten  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Aprilia !!
« Reactie #59 Gepost op: 15-11-2010, 11:30 »
Ze moeten de Dakar gewoon weer charmant maken (wat meer Heroes Legend), volgend jaar geen e-knopje meer maar iedereen verplicht weer aan de kickstart ;D