Jammer genoeg voor Knuiman was het toch ff anders. Coma, Viladoms en Despres reden met een 740, Knuiman reed met een 'gewone' 690 klantenmotor.
Na het uitvallen van Viladoms zou Knuiman het blok krijgen van Viladoms, maar vanwege politiek spel is dat niet gebeurd. Vervolgens heeft Henk deels de rol van waterdrager overgenomen van Viladoms, waardoor zijn Dakar er toch iets anders uit kwam te zien. Er is dan ook nog een hoop na te praten, maar tijdens de rally wilde Henk niet te veel zeggen. (on the record zeg maar, soms kun je niet alles opschrijven wat er werkelijk gebeurt. Zo is er door allerlei mensen assistentie verleend waar dat eigenlijk niet mocht (waaronder ikzelf
) maar waar ik niets over kon schrijven. Dat zijn dan wel weer vaak de mooiste verhalen. De komende weken hoop ik er meer over te vertellen. Heb nu ook meer info over hoe de fabrieksteams te werk gaan bij de auto's en dat gaat behoorlijk ver, dat zijn toch wel interessante dingen....
Over het Aprilia project met Knuiman: betrouwbaarheids problemen hebben Henk doen besluiten het project te stoppen.