Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Vier motoren in Shanghai te koop €1250,- per stuk  (gelezen 1176 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Vier motoren in Shanghai te koop €1250,- per stuk
« Gepost op: 24-11-2005, 22:06 »
Wil jij altijd al met je vrienden de motorreis van je leven maken dit is je kans!!!

Onze reis zit er op de motoren staan in Shanghai (China) en jij kan ze van ons overkopen.

Te koop: vier Zongshen Zipstar 200 CC motoren. Drie rode en één groene motor. Topsnelheid 140 km/h. Zeer betrouwbare en eenvoudige machine. Inclusief verzekering, wegenbelasting en alle papieren. Bouwjaar 2005, alle vier 2750 km gereden. Ze staan in Shanghai klaar voor de trip van je leven.
Prijs per stuk €1250,- Minimaal aantal 2
Voor meer info over de motoren via Google zoek op Zongshen.
Foto’s van onze trip en de motoren: http://home.quicknet.nl/qn/prive/patrick.groot/
Mail me als je interesse hebt : rgroot66@hotmail.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Vier motoren in Shanghai te koop €1250,- per stuk
« Reactie #1 Gepost op: 25-11-2005, 10:08 »
suc6 met de verkoop.....


Is er ergens nog een reisverslag? Ben Benieuwd


Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Vier motoren in Shanghai te koop €1250,- per stuk
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2005, 12:42 »
Op zich natuurlijk een goed idee. Was het niet zo dat je met je eigen motor China bijna niet in komt? Dan is het natuurlijk prima om een motor met kenteken en verekering over te nemen. Alles geregeld!

Helaas heb ik geen plannen om die richting op te gaan, anders had ik ht serieus in overweging genomen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Vier motoren in Shanghai te koop €1250,- per stuk
« Reactie #3 Gepost op: 25-11-2005, 13:23 »

Helaas heb ik geen plannen om die richting op te gaan, anders had ik ht serieus in overweging genomen.

Nou, dan maak je die nu toch ff?!  :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)