Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni  (gelezen 12897 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #45 Gepost op: 02-06-2010, 19:36 »
Heb afgezegd ivm genkeusde enkelebanden >:( . Ad zal iemand anders wel blij gemaakt hebben :D  veel plezier!!
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #46 Gepost op: 02-06-2010, 19:38 »
Weet iemand tot hoe laat de start is?
 
bedenk net dat als ik er om 9uur wil zijn ik om 06.30 op de motor moet klimmen  ::)
 
jammer hoor Frans,en kan ik alleen er naar toe  :(
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #47 Gepost op: 02-06-2010, 19:48 »
Wat jammer Frans, het zou echt de moeite zijn!

Zappa, ik hoor hier vandaag dat je zou kunnen vertrekken vanaf 8.00h.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #48 Gepost op: 02-06-2010, 19:53 »
Zappa, ik hoor hier vandaag dat je zou kunnen vertrekken vanaf 8.00h.


Hey Zappa, als je het niet erg vind draai ik me dan nog een keer om.... en nog een keer.... en nog een keer ;D . Al was ik liever met je meegereden :(
KTM adv. '04

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #49 Gepost op: 05-06-2010, 13:44 »
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar wat zijn de aanmeld- en starttijden morgenochtend?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #50 Gepost op: 05-06-2010, 13:57 »
Dacht dat er vanaf 08:00u gestart mocht worden.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #51 Gepost op: 05-06-2010, 15:50 »
Heb Ad even voor de zekerheid gebeld. Aanmelden inderdaad vanaf 8 uur tot ca. 10 uur.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #52 Gepost op: 05-06-2010, 17:05 »
De Tripy rijders waar ik de route nog moet inladen zeker op tijd,(zie dat er minstens versie 1.1.0 op staat)
Anders voor 22.00h een mail naar mij (en Ad in CC)zodat ik de route eventueel nog kan doormailen
Ik ben van plan zelf om 8.00h-8.30h aan de route te beginnen.(ik moet vroeg terug thuis zijn :-X)



Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #53 Gepost op: 06-06-2010, 00:02 »
ok, route staat erop/

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #54 Gepost op: 06-06-2010, 19:20 »
Weer terug van de rit. Niet helemaal uitgereden helaas vanwege de regen en wat fysiek ongemak. Was niettemin erg leuk. Vooral het betonnen greppeltje! Ik vond het navigeren lastiger dan anders. Sommige stukken heb ik wel drie keer heen en weer gereden om een beschreven punt te vinden.
 
Het was voor mij de eerste keer dat ik een rit alleen reed. Lang niet zo leuk als z'n tweeën of met een groepje. :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #55 Gepost op: 06-06-2010, 19:55 »
Het was weer en leuke dag,
1ste helft lekker in het zonnetje,
2de helft lekker in de regen, mooie glibberige paadjes waar het echt genieten was!

In Diest vertrokken omstreeks 8.30h met Dirk B. en Tom M.
Dirk hebben we spijtig genoeg moeten achterlaten en werd opgepikt door de bezemwagen van Ad
Rustig tempootje en we waren terug binnen voor 16.30H

Proficiat Tom met je toch zwaardere Tenere, puike prestatie hoor.

ps, nog eens een dikke Merci aan die drie Yamaha Boys die Tom uit de eerste modderpoel hebben gered, anders had ie er nu nog ingestoken ::)

Thanks Ad voor het in elkaar "foefellen" van de rit!

Post Merge: 06-06-2010, 19:09
Sommige stukken heb ik wel drie keer heen en weer gereden om een beschreven punt te vinden.

Zoals Steve, hier ergens in dit topic schrijft "Tripy is voor watjes" :D
Maar met diene roadbook was niets mis, misschien ergens één plaatje fout ingetekend,
Enneuhhh...........papieren roadbook is identiek aan de digitale

Mja, NIETS is perfect hé Jasja.

Post Merge: 06-06-2010, 20:10
ok, route staat erop/

Laat eens weten hoe je het ervaren hebt! :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #56 Gepost op: 06-06-2010, 22:03 »
Tripy is inderdaad voor watjes, vandaag met tripy en roadbook. Is niet echt leuk rijden, je hoeft niet te zoeken. Navigeren is niet zo leuk. Maakt bijna geen fouten. Je hebt tijd over en je hoeft niet zo de plaatjes te bestuderen. Rijd er vlot doorheen als je een beetje rijervaring hebt, je kan makkelijk eigen route's maken en beveiligen. enzz... Verheug me al op de volgende ritjes. Eerste indrukken van de tripy is dus dat ik er veel plezier aan ga beleven. Gr. John

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #57 Gepost op: 06-06-2010, 23:10 »
Had vandaag graag een tripy gehad, had me tijd bespaard  ;)
 
Zaten een paar foutjes en/of onduidelijkheden in het roadbook.. maar ben ook niet de meest ervaren roadbook rijder  ;)
 
Mooie dag gehad, Ad vroeg of ik 2 zeer ervaren en voorbereide deelnemers op sleeptouw wou nemen.
 
Niels en Thijn, de laatste op wegbanden en zonnebril en werkschoenen  ;D
Kwam best redelijk mee tot dat het begon te regenen, daarna kreeg ie het echt te zwaar en moest ie afhaken.
 
Maar kwam tot voorbij de geul ,niet er doorheen maar een Adventure die midden in de geul stond was dan ook geen goede motivatie om het te proberen   ;)
 
Niels en ik namen hem zonder problemen, Thijn had wat problemen langszij te gaan maar ging knap op z'n wegbanden, een LC8 die er na kwam had er een stuk meer problemen mee.. dat ging echt niet lekker..
 
Adv die in de geul stond had water in het blok bleek toen ie eindelijk op de kant was en liep  :-[
 
Transwallonierit (B) op zondag 6 juni 2010
 
na de regen werd de klei lekker glad maar samen met Niels ging het tempo lekker omhoog, helaas door de verloren tijd om 17 uur maar besloten via de weg terug te gaan na iets van 120 km.
 
Jammer genoeg niet uitgereden, volgende x geen wegbanden op sleeptouw en hoppelijk iemand anders mee die ook het roadbook leest ter back up  ;)
 

By zappa3 at 2010-06-06
 

By zappa3 at 2010-06-06
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3434
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #58 Gepost op: 07-06-2010, 10:45 »
Heerlijk gereden, wel weer een kolere eind rijden, vroeg uit de veren, om 6 uur bij Gup in Woerden, om kwart voor 9 in Diest, snel plakken, paar handjes schudden en gaan. Na 10 kilometer spijt dat ik die oude iets versleten voorband niet had gewisseld voor een nieuwe.
Alleen gestopt om te tanken, en een broodje te eten, toen het om 1 uur begon te regenen om een andere jas aan te trekken (wel lekker zo'n Goretex jas met van die ventilatie ritsen, meer heb je eigenlijk niet nodig)   en bij die watergeul om een 690 te helpen die onderin vast stond. Gelukkig had hij een spanbandje bij zich. Zijn maatje durfde niet meer.
De regen maakte die paden superglad, en dan weet ik meteen weer waarom ik een 25 kilo lichter TT350-je in de garage heb staan. 1 keer omgevallen door die gladde kleitroep.
Dat enorme moddergat maar niet gedaan, ik had niet veel zin om een uur te ploeteren voor 20 meter. Op de parkeerplaats stond een nieuwe Tenere die het wel had gedaan .... mmmmm .... misschien hadden we het wel moeten doen.  Maar volgende jaar is weer een Transwallonie
 
Om iets voor 5 uur weer terug, 175 kilometer op de teller. Prima roadbook met hier en daar wat onduidelijkheden, maar de afstanden waren nauwkeurig, dus we zijn er altijd uitgekomen.
 
Tot 2011!!
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Transwallonierit (B) op zondag 6 juni
« Reactie #59 Gepost op: 07-06-2010, 11:05 »
Hoe vonden jullie eigenlijk het nieuwe roadbookformaat, met totaal- en tussenstanden?