Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ik ben het zat.  (gelezen 2885 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
ik ben het zat.
« Gepost op: 14-02-2010, 09:37 »
De sneeuw etc bevroren ondergrond...
Heb mijn vering laten afstellen ergens in december en wil nu toch wel eens weten of dat een heel erg verschil maakt.
 
ik wil weer rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
Re: ik ben het zat.
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2010, 10:10 »
Haha, ik snap wat je bedoeld.
Heb pas ook vering aangepast, met OER weekend binnen 15 kilometer door het ijs gezakt, aangehouden door de politie, én behoorlijk op mijn bek gegaan ::)
1 ding was zeker, het lag niet aan de vering ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ik ben het zat.
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2010, 10:19 »
Ik heb mijn vering aangepast in december, en de 30e in staphorst getest bij de OTR die gewoon wel doorging
Ik heb in januari de injectie aangepast, en gisteren getest met een mooi maar koud roadbookritje.

Ik ben het ook wel zat die kou en sneeuw, maar niet zeggen dat het niet kan!  ;)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: ik ben het zat.
« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2010, 10:28 »
En ik wil m'n SM wieltjes nou wel eens uitproberen. Toen ik de laatste wielmoer aandraaide, vielen de eerste vlokken  >:(
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ik ben het zat.
« Reactie #4 Gepost op: 14-02-2010, 10:38 »
Goede start om te leren driften toch?

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2347
Re: ik ben het zat.
« Reactie #5 Gepost op: 14-02-2010, 10:45 »
Eind van de week gaat het dooien

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ik ben het zat.
« Reactie #6 Gepost op: 14-02-2010, 10:48 »
dr bean: met mijn kwalificatie's en vaardigheden als offroad rijder is het wellicht niet verstandig om op bevroren ondergrond en winterse omstandigheden te rijden...dus voor mij kon het niet. ;D ;D

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: ik ben het zat.
« Reactie #7 Gepost op: 14-02-2010, 11:21 »
Tsjah, ik zou volgende week graag naar de beurs in Utrecht rijden op m'n SM-wielen.
Hij staat nu echter nog erg modderig op noppen (en mijn schuurtje heeft geen verwarming  :-X ) dus ik geloof niet dat ik dat op tijd geregeld krijg.
 
Met andere woorden: Van mij mag het zonnetje ook wel doorbreken... :stupid:
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1079
Re: ik ben het zat.
« Reactie #8 Gepost op: 14-02-2010, 11:34 »
Stelletje watjes.  ;D

Gisteren nog lekker de bossen in geweest.  Met dit weer veel minder last van ruiters of wandelaars.  8)



Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: ik ben het zat.
« Reactie #9 Gepost op: 14-02-2010, 11:39 »
gister ook ff gereden
viel niet mee met de allroadbanden op de bevroren grond met het bovenste laagje ontdooit
en dat in de vette  klei
moest toch ff proberen met de xt,volgende keer maar weer met de 690

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: ik ben het zat.
« Reactie #10 Gepost op: 14-02-2010, 11:46 »
Ik ben het ook zat, wel af en toe gereden en de bevroren grond en losse sneeuw is wel te doen met aangepast tempo,
Maar waar veel mensen zijn geweest ligt er ineens een ijsplaat waar je heel hard op onderuit kan gaan  ::)
 
Hopelijk heb ik m'n KTM morgen op NL kenteken en zou mooi zijn als ik hem komend weekend ff kan proberen in wat beter omstandigheden  ;)
 
En ga nog elke dag op de BIG naar het werk, ben het geklooi op de weg ook wel zat...
 
Laat de dooi maar komen!
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: ik ben het zat.
« Reactie #11 Gepost op: 14-02-2010, 11:54 »
Kom maar door met de lente!

1x wat gebroken door een val op bevroren ondergrond: die van mij blijft binnen als het vriest (en die pekel is ook kut)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4388
Re: ik ben het zat.
« Reactie #12 Gepost op: 14-02-2010, 12:03 »
Ik heb mijn vering aangepast in december, en de 30e in staphorst getest bij de OTR die gewoon wel doorging
Ik heb in januari de injectie aangepast, en gisteren getest met een mooi maar koud roadbookritje.

Ik ben het ook wel zat die kou en sneeuw, maar niet zeggen dat het niet kan!  ;)


Nu weer een vers laagje  :(
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: ik ben het zat.
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2010, 12:31 »
ik ben tijdens het 1e rallyweekend in 2006 hard onderuit gegaan op dit soort ondergrond en heb er af en toe nog last van. Ik blijf lekker binnen. Zo'n blessure is het me niet waard.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: ik ben het zat.
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2010, 12:33 »
loop gistern de schuur in ( met een kacheltje) ligt er van vorige week nog een stuk sneeuw op demotor.. binnen!   

nog even en er ligt sneeuw in mn bed. ...

dus IK BEN HET OOK ZAT!! 

heh lekker ff zo.. :)
offroadmotorloos. even.