Wat voor snelheden vind jij nog prettig op de WRR? Op mijn DR-Z S met redelijke korte tandwielset is de lol er bij 90 km/h wel vanaf.
Je noemt dat de WRR toeren kan draaien, maar bij een 1-pitter vind ik het juist prettig dat ie (zoals mijn 400cc) lekker oppakt bij lage toerentallen. Soms kun/wil je even niet schakelen... Ik weet nog van de XR250R van Joost dat die echt weinig deed bij lage toerentallen, hoe vind jij dat bij de WRR?
Ik vind het ook wel een leuke vergelijking, enerzijds omdat Joost en ik meestal samen rijden, maar zelf heb ik ook wel met een schuin oog naar de WRR gekeken.
standaard loopt de wrr 160km/u op de teller (150km/u op GPS). zelf rij ik op noppenbanden (s12 voor, k760 achter) ongeveer 115km/u op GPS op de snelweg met standaard tandwielverhouding. het schijnt dat 3 a 4 tandjes achter meer ervoor zorgen dat je niets inlevert op topsnelheid, maar dat hij wel makkelijker zijn toeren kan behouden in z'n 6 (stormwind tegen en je moet idd wel terugvallen op de 5e versnelling
) + dat hij net even wat feller optrekt vanaf lage toeren. dit moet ik zelf nog ondervinden met een nieuw kettingsetje
vanaf echt lage toeren trekt hij vloeiend op en vergeleken met de xr250r van Johan trekt hij beter en harder op. Hou je hem echter ietsje hoger in toeren (niet super veel hoger) dan gaat hij er vandoor en breekt hij in bochten makkelijk uit, dus dan kun je lekker driften
de drz heeft wel meer koppel onderin, de wrr kan het 150cc verschil niet goedmaken natuurlijk
de mijne is trouwens motorisch volledig standaard, ik heb ook op die van StevenD gereden en daar kan ik het volgende over zeggen: toen ik 100km/u op de gps reedt op een zandweg bleek ik nog een versnelling over te hebben welke ik toen nog niet nodig had
mocht het weer wat beter worden de komende tijd dan kun je wel een keer op de mijne rijden in de Kuil