Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 mei cross / all- en offroad training op MXGP cross-circuit in Lichtenvoorde  (gelezen 9315 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Beste ARM-ers een waanzinnige training mogelijkheid voor een nog uniekere prijs;
 
Op zondag 23 mei zal het MX GP circuit plaats bieden voor training aan de onderstaande groepen in de leeftijdscategorie vanaf 17 jaar en ouder;
-          Beginnende rijders
-          Gevorderde rijders
-          Cross, OTR & Endurorijders
 
Er bestaat de mogelijkheid om in te schrijven voor Cross OF OTR/Enduro deelname.
 
Het verschil tussen deze groepen zal zijn dat bij de Cross groep de nadruk zal liggen op circuitervaring terwijl bij de groep OTR/Enduro naast circuitervaring ook véél aandacht besteedt zal gaan worden aan behendigheid en motorbeheersing dit ter voorbereiding op het betere “kruip-door-sluipdoor” werk voor toepassing bij de OTR/Enduro.
 
Het streven van de MACL is om iedere groep of deelnemer een passend programma te bieden, waarbij iedereen op zijn eigen niveau het nodige zal kunnen leren. Net als op de vorig jaar gehouden Trainingsdag zal er ook dit jaar op beide dagen een keur aan professionele top motorsporters als trainer ter beschikking staan.          
 
Deelnamekosten voor 23 Mei bedragen;
MACL-Leden: € 20,00 per deelnemer      Niet Leden: € 25,00 per deelnemer

Men dient in het bezit te zijn van een geldige licentie.
Indien niet in het bezit van een licentie is er voor die dag een daglicentie te koop voor 10 euro.
 
Indien men hiervan gebruik wil maken dient men dit bij de aanvraag inschrijfformulier even kenbaar te maken.
Voor verdere informatie zie: www.macl.nl
 
Er zijn vele trainingsdagen her en der in Nederland, maar de MACL is er trots op u als deelnemer hierbij de betere trainingsdag aan te kunnen bieden. Voor het inschrijfgeld hoeft u het ook niet te laten. Dus kom op 22 of 23 Mei naar de MACL in Lichtenvoorde voor een Trainingsdag die u niet snel zult vergeten !   
 
Vriendelijke groeten   
 
Trainer ;-)
Bryan Zuidinga
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: cross-all en offroad training op cross-circuit in Lichtenvoorde
« Reactie #1 Gepost op: 01-03-2010, 11:31 »
wat ik op de site zag staan (en dus als info voor anderen):
Citaat
Deelnemers moeten in het bezit zijn van een geldige KNMV- of MON Licentie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Lijkt me leuk; ik ben er graag bij!

Die licentie, is die niet te koop voor één dag?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Sorry Leipo,
dat had ik over het hoofd gezien.
 
Oplossing; een offroad licentie kost voor 2010; 65 euro
 
Dan mag je gelijk op alle knmv cross circuits ook trainen, (is namenlijk ook districtslicentie. Je mag dan ook 1 x per jaar aan een enduro mee doen zonder extra kosten.
Volgens mij moet je wel lid worden van de knmv maar dat is 50 euro.
 
Ik denk een goede training en met die licentie erbij, zal je zien dat je nog meer zal gaan rijden, geen daglicenties meer aanschaffen en je kan bij elk MX circuit gewoon rijden zonder problemen.
 
mooi toch?
 
Voor diegene met wel een licentie,
 
goedkoper kan het niet ;-)
 
 

Post Merge: 01-03-2010, 11:48
Ik zal die vraag neerleggen bij de organisatie;
 
Lijkt me leuk; ik ben er graag bij!

Die licentie, is die niet te koop voor één dag?

www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Ben je er zaterdags ook al bij Bryan, kun  je even zien of " De Hofmannetjes " vorderingen hebben gemaakt... 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
MON districtslicentie is wellicht goedkoper en ook geldig voor de KNMV circuits.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
noppy,
als we jouw niet hadden,
thnx voor de tip..

Post Merge: 01-03-2010, 13:34
Ja ik ben zaterdag en zondag aanwezig,
 
zaterdag zal ik wederom met motox de opstapdagen organiseren.
 
gratis rijden voor die kleine motorfreakjes.
 
ik ben benieuwd naar de vorderingen
 
groetjes
 
bryan
 
Ben je er zaterdags ook al bij Bryan, kun  je even zien of " De Hofmannetjes " vorderingen hebben gemaakt... 8)
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 87
Is dit ook geschikt voor mij als uber noob? En zijn er mensen die er met een karretje/bus heen gaan of rijden jullie gewoon?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Het is een GP-circuit. Daar horen van die mooie glooiende bulten in. Niets gevaarlijks zoals een indoor stadion cross. Daar wil je als beginner niet in de weg rijden (ik ben ook beginner hoor!)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Bij aanmelding graag even vermelden welke motor je rijd en hoeveel ervaring, zo kunen we de groepen mooi indelen.
het is voor elk niveau toegankelijk.
 
het is over het gehele GP circuit maar ook voor de offroad en enduro zal er in het bos getrained worden, techneiken en veel toepassen, , kruip sluip door tussen de bomen, klimmen nemen, obstakels pakken.
 
word een erg leuk gebeuren verspreid over het gehele circuit (dus niet alleen de trainingsbaan)
 
Ik zelf zal ook een groep voor mijn rekening nemen die dag.
 
bryan
 
 
Is dit ook geschikt voor mij als uber noob? En zijn er mensen die er met een karretje/bus heen gaan of rijden jullie gewoon?
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
MON districtslicentie is wellicht goedkoper en ook geldig voor de KNMV circuits.
Da's vooral handig voor degenen die géén offroad ritjes gaan rijden, of alleen de ritjes in Brabant. In het oosten en het noorden zit je helaas vast aan KNMV licenties. In die gevallen is het misschien handiger om maar meteen de KNMV offroad licentie te nemen.
 
Maurice

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Heb me aangemeld  ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Ja man, helemaal geweldig zo'n dag, alleen moet je dat niet in het pinksterweekend plannen  :-\

komt er nog een keer zoiets?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Ha,
betaald heb ik al, nu nog een postzegel kopen....

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349
Is dit ook geschikt voor mij als uber noob? En zijn er mensen die er met een karretje/bus heen gaan of rijden jullie gewoon?
Dat soort afstanden moet je niet op je noppenbanden rijden, dan zijn ze weg. Daarnaast is het vrij vermoeiend, snelweg rijden op een enduro.