Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 mei cross / all- en offroad training op MXGP cross-circuit in Lichtenvoorde  (gelezen 9310 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Foto's van cornepol, JW, Frans en mij op m'n fotoboekenplank

(sorry Twich en Zappa, Irene had jullie nog niet herkend)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Vette foto's Irene  8)  Dankjewel!
KTM adv. '04

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Gezien het ontbreken van reacties sinds gisteren kan iedereen wel concluderen dat het een vermoeiend dagje was.....

en dat was het, maar wel erg leuk.

Het was inderdeed erg gaaf, maar allejezus wat was ik moe. De spierpijn is ook fors, net als de blaren op mijn poezelige kantoorhandjes.  8)

Jihaaa!!


Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 267
Ik heb genoten van jullie cross-avonturen. Ook leuk om jullie weer eens te zien en te spreken.

Bij Cornè spatte het plezier er af in ieder geval. ;D


Gr Erik Hofman,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Leuk Irene dank voor de footootjes! Maar vooral voor t ijsje!!

Heb net nog wat footootjes van mijn fototeam gekregen zal er een paar uploaden vanavond

Cornelis niet in slaap gevallen op devterugweg?
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: 23 mei trainingsdagen MAC Lichtenvoorde Offroad/Enduro. Bijna vol?
« Reactie #50 Gepost op: 24-05-2010, 22:51 »
Fantastisch trainingsdag. Thx organisatie. 6 onderdelen getraind, over een boomstam rijden, door een puincontainer (gevuld), over auto, vrachtwagen en tractorbanden rijden, lijnen rijden, en toeren. Helemaal stuk na van 10.00 tot 17.00 op de brommer te hebben gezeten. Volgend jaar weer.
 
Vooral geleerd dat je vaak te bang bent :-).
 
JW en Erwindob, leuk jullie ontmoet te hebben!
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Strak geregeld daar  8)
Bij aankomst zag ik al dat we het zwaar gingen krijgen, alleen maar licht spul.. de Adventures van Frans en mij waren vreemden eenden in de ... ;)
 
Frans had mazzel en begon in het bos, ik begon op de zeer mulle baan, en ik vind de KTM lichter dan m'n BIG maar daar is ie zwaar, vooal omdat je steeds een rondje moest rijden om weer op het oefen punt te komen.. wel lekker springen over de bulten  8)
 
Wetend dat ik nog de hele dag had te gaan en regelmatig de tuf moest oprapen [5 x  ;D ] hield ik het wel voor gezien na 2/3e van die sesies om lekker toe te kijken.. ;)
 
Na de luch pauze banden oefening, en daar kwam het verschil in baan mannen en offroaders naar voren, de groep bleef afwachtend staan  ;D 
En ik dacht makkie!
 
Na die sesie zag ik de tuf van Frans staan op een plek waar je die niet verwacht, gelijk gebeld, geen gehoor :-\
Werd even later terug gebeld, Irene  [ bedankt voor de goede zorgen!] had z'n jas met telefoon gebracht..
Bij de EHBO bleek z'n enkel gekneust, heb helaas ervaring met kneusingen en aangeraden als het ging gelijk naar huis te rijden.. zou alleen maar stijfer en pijnlijker worden na verloop van tijd..
 
Dus meegereden, wist dat die KTM nog in z'n schuur gewurmd moest worden ;)
 
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 23 mei trainingsdagen MAC Lichtenvoorde Offroad/Enduro. Bijna vol?
« Reactie #52 Gepost op: 25-05-2010, 06:28 »
Twitch,

kijk ook even hier

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
[modbreak]topics samengevoegd[/modbreak]

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Beste Allroaders!
Net nieuw op het forum maar gelijk een vraag ;)
Ik heb eerste Pinksterdag samen met een aantal van jullie in Lichtenvoorde de trainingsdag gedaan. Ik ben op zoek naar foto's die gemaakt zijn maar ik zie alleen maar foto's met ARM censuur, klopt dat?? :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Beste Allroaders!
Net nieuw op het forum maar gelijk een vraag ;)
Ik heb eerste Pinksterdag samen met een aantal van jullie in Lichtenvoorde de trainingsdag gedaan. Ik ben op zoek naar foto's die gemaakt zijn maar ik zie alleen maar foto's met ARM censuur, klopt dat?? :-[

wat voor motor reed je? welke groep?

Post Merge: 25-05-2010, 14:03
eh ja, hier staan ook nog wat piccies maar staan wel verdacht veel husabergen op...

http://www.flickr.com/photos/50134097@N08/
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
@JW
Is indd wel handig om te melden
Ik zat volgens mij, bij jou in Groep 1. Op een KTM 300 samen met mn vader en broertje.
Mooie plaatjes trouwens!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
@JW
Is indd wel handig om te melden
Ik zat volgens mij, bij jou in Groep 1. Op een KTM 300 samen met mn vader en broertje.
Mooie plaatjes trouwens!

ja pcies, je broer zat op die Husqvarna toch?  ik zal in fototeampje even vragen naar specifieke fotos van jullie!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Ja helemaal, een Husky, Aprilia en KTM. Ik ben benieuwd :D
Ik heb wel echt een super dag gehad en voel het nu nog ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Zit net die gratis groepsfoto te bekijken, je staat er mooi op Corne!
offroadmotorloos. even.