Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 23 mei cross / all- en offroad training op MXGP cross-circuit in Lichtenvoorde  (gelezen 9309 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Zit net die gratis groepsfoto te bekijken, je staat er mooi op Corne!

Jaaa, knippen is ook een vak!

Ben gewoon te knap voor op de foto  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Zit ik potverdrie op mijn eigen draadje..is er al een draadje, lekker suf! Bedankt voor het samenvoegen!
 
Dus ik heb een ijsje niet gekregen, ben niet op de foto gezet en dit draadje gemist. Volgende keer beter voorbereiden. Gelukkig mocht ik wel van de schaduw gebruik maken...dankbaar.
 
Enne Zappa, ik zat bij je in OTR 5 (met oranje pak en KTM 450 EXC) en respect je op die dikke machine, de eerste 2 trainingen waren ook erg zwaar...misschien stoppen met roken  ;D ? Had je wel over de boomstam willen zien gaan!
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Hey Twitch, roken.. ach.. rij rustig 250km offroad dus dat valt wel mee..
maar die eerste 2 trainingen waren echt zwaar voor mij op die zware bak met die brandende zon op je kop..
Ik dacht als dat de rest van de dag zo is ga ik lekker m'n krachten sparen  ;)
Dus de les op nemen, ff oefenen.. tuf een paar x op tillen en dan een gezonde rook pauze ;D
Vond het echt grappig bij de banden oefening, 1 ging er gelijk op af, ik dacht ik wacht wel met m'n zware bak maar iedereen zat te wachten tot iemand anders ging  ;D
En ik dacht eindelijk wat makkelijks  ;)  [ nop had het nog niet eerder gedaan]
 
En ach een boomstam nemen doe ik regelmatig in m'n achtertuin.. maar wat tips helpen altijd ;)
 
en mochten jij en Cornepol komende zondag vrij hebben, ik heb dan een ritje in BE maar er kon niemand van de BIG club dus wat plekken vrij  ;)
 
Maar is een zware rit, met steengroeves, kruipsluip, echt enduro werk.. zwaarder dan je hier in NL kan vinden en in BE verwacht..
 
Mochten jullie mee willen stuur me een PB ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
en mochten jij en Cornepol komende zondag vrij hebben, ik heb dan een ritje in BE maar er kon niemand van de BIG club dus wat plekken vrij  ;)

Mochten jullie mee willen stuur me een PB ;)

He thanx man! Heb alleen komende zondag weer zo'n verjaardag waar ik niet onderuit kan...  :-\
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Frans, 
je foto aanklikken en dan "afbeelding opslaan als" ergens in een map op je comp!
Simpel ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Frans, 
je foto aanklikken en dan "afbeelding opslaan als" ergens in een map op je comp!
Simpel ;)
aanklikken met je rechtermuisknop  8)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Frans, 
je foto aanklikken en dan "afbeelding opslaan als" ergens in een map op je comp!
Simpel ;)

Ja dat weet ik, maar dat werkt niet bij deze foto's ???  je kan wel die kleintjes opslaan maar daarop zie je nix :(  en als je hem dan uitvergroot door erop te klikken geeft ie doel opslaan etc. maar geen afbeelding :confused:
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 499
Mooi om te lezen dat jullie allen goed vermaakt hebben.
Ik was helaas verhindert en kon jullie die dag geen lesgeven op een bepaald onderdeel.
 
Ik vind het een goede zaak te zien dat ook een motorcross club zich inzet voor deze training .
 
Hopelijk zien we jullie volgend jaar weer.
 
Groetjes
 
bryan
www.juniorridingexperience.com         bookings@juniorridingexperience.com
www.motox-travel.com           info@motox-travel.coml
www.motox.nl                         info@motox.nl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475

 
Ik vind het een goede zaak te zien dat ook een motorcross club zich inzet voor deze training .

Was zeker goed, alleen een van de trainers begon bij onze groep zijn verhaal met '... ik heb een hekel aan lesgeven, ik rij liever... '. Die vond ik een beetje jammer.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
ja pcies, je broer zat op die Husqvarna toch?  ik zal in fototeampje even vragen naar specifieke fotos van jullie!
Is dat nog gelukt?? Ik ben benieuwd! :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
ehh dat viel nogal tegen, op de meeste sta ik er alleen maar op...

http://www.flickr.com/photos/50134097@N08/
offroadmotorloos. even.