Hmmm...tsja...denk dat dat wel het beste is. Even langs HK suspension en de hele boel op mij laten afstellen voor 450 euri. En nog een grotere tank en ander zadel, bagagerekje, roadbookgebeuren er op, 2 Klim broeken (een waterdichte en de Dakar pants) een Klim jas(goretex)een Klim shirt en 2 paar Klim handschoenen, luchtig en Goretex en een Klim rugzak. En Thor knieprotectors.
En wat aan die uitlaatpijp doen, heb al aardig wat brandplekken in m'n broek...grmbl... En oja!..de uitlaat onder de 94dB krijgen..liefts 90-91 dB.
Dusss.....
Hmmm...heeft er iemand nog een goedbetaald bijbaantje voor mij?
Gr. Johan.
Post Merge: 13-04-2010, 15:18
Daar is ie weer met de vering.....4e x..
Net even gebeld met HK (altijd uitmuntende service daar!). Die progressieve veer is zo ver ingedraaid om mijn gewicht aan te kunnen, dat ie op mijn gewicht te hard word in zijn progressieve op wat hobbels en dus gevaarlijk gaat stuiteren. Demping is ook niet goed. Voor is ook te licht vertelde zij mij.
Ik moet dus ZEKER geen jumps gaan maken...is verzoek ritje ziekenhuis.
Hmm...dat word dan toch maar rustig aan op Rutten...damn.
Nou ben ik dus wel HEEL benieuwd hoe ie rijd als ie wel top is afgesteld door HK....
@ Noppy: Ik reed gisteren achter jou oude DRZje en ik moet zeggen wat veert dat ding mooi zeg!!
Gr. Johan.