He Johan,
Volgens mij ben je allang verkocht, wat wij ook zeggen...
Mijn 2 cent: een 250 is gemaakt voor het zware en technische werk dat dit tegen motorcross aanligt: Enduro's en crossbanen. Voor alle andere toepassingen dus een andere brommer kopen. Steven doet niet voor niets zijn 250 weg en Erwin rijdt (volgens mij) alleen enduro's met zijn 250, en geen andere ritten.
Ik ben de optie aan het bekijken zeg maar...
En ik heb wat met die 250 brommertjes...zo fijn te berijden en lekker licht. Kan wel voor zwaarder gaan, maar heb al een Tenere.
Er is een lampje gaan branden mbt interesse tot KTM 1: Erg goed uitgedacht, top spul gemonteerd en tegenwoordig erg betrouwbaar, 2: lees eigenlijk vol lof over deze machine en het blokje schijnt erg duurzaam te zijn (tuurlijk heb je het reguliere enduro onderhoud, maar ik rij niet over de top met 'm), 3: heel veel handige accessoires zoals roadbook steuntjes niet al te duur, hoge zadels ed, 5: Verpalen zit zowat om de hoek bij mij...
6: Ik stond echt verbaast van hoe mooi het vermogen te regelen is, zowel onderin tot top. Qua power is het echt zat voor mij, ruim voldoende! Op de weg vond ik het ook echt goed te doen. Heb al wat 250 gehad, ben niet anders gewend. Op de Tenere na dan.
7: En ik heb een optie op een HELE mooie 250 EXC-F uit 2007... Komt uit de fabriek van KTM, een demo geweest. Alles wat maar enigsinds beschadigd was is vervangen door de fabriek! Ook de complete wielen, banden, tandwielen+ketting, remmerij, plastic en zowat nieuw blokje met hagelnieuwe onderdelen zoals cilinder, zuiger, bigend en nog een hoop meer(moet nog ingereden worden!) en alles heeft service gehad! Eigenlijk een nieuwe zeg maar...
Tsja....best wel de kriebels...
Gr. Johan.
Post Merge: 08-03-2010, 18:04
Hee iets gevonden...
Kan toch wel aardig, niet te veel, maar toch.
Gr. Johan.