Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: camelback  (gelezen 5254 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: camelback
« Reactie #15 Gepost op: 09-03-2010, 10:03 »
Ik heb een Camelbak Lobo.
 
Klein en smal rugtasje, gaat genoeg water in (3ltr).
En daarnaast nog ruimte voor portemonee, snickers, telefoon en dat soort basics.
 
Ben er erg blij mee!
 
En om de prijs wat te drukken heb ik hem via Ebay gekocht, scheelde vorig jaar met de hele lage dollar echt de helft!
 
http://www.camelbak.com/sports-recreation/hydration-packs/2010-lobo.aspx
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: camelback
« Reactie #16 Gepost op: 09-03-2010, 10:14 »
Ik zweer bij de Kriega Hydro-3.
Geweldige tas, zoooo sterk en.....speciaal gemaakt voor gebruik op de motor.
Welkom to the jungle!

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: camelback
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2010, 20:15 »
Dat schimmel-katalysators zijn vooral de toevoegingen die je aan water kan doen: limonade, AA en dat soort shit. Water is het beste, maar dat is zo saai!

Als je limonade ongevraagd in prik verandert, is het echt mis! :D

Ik droog hem vaak door in de zak bijvoorbeeld een schoon doekje of een paar schone sokken te proppen zodat hij open blijft en vlot droogt.
Avonturier!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: camelback
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2010, 11:33 »
Ik droog hem ook nooit, spoel hem even om, en flikker 'm in de vriezer, uiteraard zonder dat er nog water in zit.


Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: camelback
« Reactie #19 Gepost op: 14-03-2010, 12:39 »
Ik heb er vorig jaar eentje in de aanbieding gekocht bij bever zwerfsport. Ding kostte iets van 15 euro.
Ik zet hem na gebruik ook altijd open met een leeg keukenrolletje of een los zokken. Invriezen is nieuw voor me.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: camelback
« Reactie #20 Gepost op: 22-03-2010, 09:14 »
Aanrader het merk Deuter.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: camelback
« Reactie #21 Gepost op: 04-04-2011, 22:59 »
jongens ik ben ook op zoek naar een camelbak. ik ben op zoek naar camelbak zonder opbergvakken, en rugzak. Gewoon welke voorzien is van drinkzak, welke ik onder mijn motorjas kan doen.
Maar welke, en waar?
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: camelback
« Reactie #22 Gepost op: 04-04-2011, 23:06 »
Kijk eens bij Bever zwerfsport,gewoon drinkzak bedoel je toch?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1350
Re: camelback
« Reactie #23 Gepost op: 04-04-2011, 23:23 »
ik heb er eentje van Perry Sport huismerk Wildebeast, voorbereid voor slang doorvoer etc., koop je losse drinkzak bij naar keuze, rugzakje heeft borst- en heupband is wel zo lekker op de motor
gr Hilbert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: camelback
« Reactie #24 Gepost op: 04-04-2011, 23:38 »
Bij de dump verkopen ze vaak de legeruitvoering van de Camelback. Dat is alleen de  draagzak zonder verdere opbermogelijkheden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: camelback
« Reactie #25 Gepost op: 05-04-2011, 00:27 »
jongens ik ben ook op zoek naar een camelbak. ik ben op zoek naar camelbak zonder opbergvakken, en rugzak. Gewoon welke voorzien is van drinkzak, welke ik onder mijn motorjas kan doen.
Maar welke, en waar?

Timo,

Ik heb nog zo een liggen (de losse "plastic zak" met slangetje en drink tuitje dus), mag je zo hebben. Is geen camelbag maar een ander merk. En je kan die ook voor een tientje of zo kopen bij de Kampeermarkt in Eindhoven (naast Paradigit), kan je in de pauze van je werk zo effe naar toe!  8)

groeten,

Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: camelback
« Reactie #26 Gepost op: 05-04-2011, 16:34 »
Ik heb een heel minimalistisch babycamelbakje, maar wel met geïsoleerde drinkslang tegen bevriezen. Zit in mini rugzakje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: camelback
« Reactie #27 Gepost op: 05-04-2011, 18:25 »
heb mijn camelbag  besteld bij rally adventure shop en die is nu onderweg naar hier. :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: camelback
« Reactie #28 Gepost op: 05-04-2011, 19:15 »
heb ie iig geen dorst onderweg......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: camelback
« Reactie #29 Gepost op: 05-04-2011, 22:17 »
Heb zo'n ding van Ascerbis. Alleen een soort zak waar dat plastic reservoir in past.
Heeft eigen bandjes, als een rugzak. Enige nadeel is het "hoge" dwarsbandje dat bijna in je strot zit.. Past overigens perfect onder de jas, waardoor het niet zo los op de rug zit, en in warmere streken blijft het wat kouder.  Meer heb ik niet nodig!
Weet trouwens niet of ze die nog hebben...