Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: GEVONDEN Koppelingshandle-houder DRZ400S  (gelezen 658 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
GEVONDEN Koppelingshandle-houder DRZ400S
« Gepost op: 13-03-2010, 20:45 »
Om een make-up spiegeltje bij mijn linker hand kwijt te kunnen ben ik op zoek naar een originele koppelings-handle-houder, waar de spiegel in gedraaid kan worden. Ik weet dat er losse steuntjes voor de spiegels verkrijgbaar zijn, maar ik heb ruimtegebrek en wil geen chopper stuur. Compleet met handle is ook prima.

Graag een PB of mailtje

Groeten, Erik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: GEZOCHT Koppelingshandle-houder DRZ400S
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2010, 06:59 »
Gewoon van de Halfords 2 ronde dodehoekspiegeltjes in je handkappen monteren.

Ik heb er gisteren ook weer 2 gehaald.

Je boort in het midden van het ronde deel een gaatje met de boor. Dan stoppen met boren en even drukken. Dan popt het spiegeltje er uit.

Dan een klein parkertje met ringetje van buitenaf door de plastic handkap boren. Stickervel gewoon laten zitten want hij moet kunnnen draaien.

Vastschroeven en klaar is Klara. Een beetje er aan draaien en je kan bepalen wat je ziet, zowel zittend als staand.

Om een make-up spiegeltje bij mijn linker hand kwijt te kunnen ben ik op zoek naar een originele koppelings-handle-houder, waar de spiegel in gedraaid kan worden. Ik weet dat er losse steuntjes voor de spiegels verkrijgbaar zijn, maar ik heb ruimtegebrek en wil geen chopper stuur. Compleet met handle is ook prima.

Graag een PB of mailtje

Groeten, Erik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: GEZOCHT Koppelingshandle-houder DRZ400S
« Reactie #2 Gepost op: 14-03-2010, 09:48 »
heb ik ook zie pb

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: GEZOCHT Koppelingshandle-houder DRZ400S
« Reactie #3 Gepost op: 14-03-2010, 11:04 »
Gewoon van de Halfords 2 ronde dodehoekspiegeltjes in je handkappen monteren.

Die ken ik, maar een aantal maandel geleden heb ik de Ken Sean inkoopronde geinitieerd. Ben erg blij met de spiegels en wil die links ook plaatsen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: GEVONDEN Koppelingshandle-houder DRZ400S
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2010, 23:22 »
Gevonden en gemonteerd.
 
Kan op slot.