Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Demper en spruitstuk XTZ 750  (gelezen 1246 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Demper en spruitstuk XTZ 750
« Gepost op: 14-03-2010, 13:24 »
beste mensen,
 
Ik heb een probleem met mijn XTZ 750 uit '89. Mijn spruitstukken en demper zijn niet geheel door deze zware winter gekomen en zijn zo lek als een mandje. Weet iemand welk type demper ik kan kopen en hoe ik voordelig aan een spruitstuk kom?
 

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #1 Gepost op: 14-03-2010, 13:35 »
www.kedo.de hebben rvs spruitstukken, ben je in 1x klaar. Zelfs nog speciale die iets meer vermogen leveren.
92124 XTZ750 KEDO Stainless Steel BigBore Header Pipe

Dempers: de Laser Produro is veel gebruikt en is nog steeds leverbaar. Ook rvs. Is een gewone en herrie variant van.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2010, 20:10 »
Bedankt voor reactie! Alleen als ik de RVS spruitstukken en Laser Produro demper aanschaf, passen die dan direct op elkaar of moet er nog een verbindingstuk bij? Kan alles zo direct bevestigd worden aan de  bevestigingspunten van de originele onderdelen? En bevestig je de spruitstukken zo direct aan het blok of moeten er nog ringen tussen?
Thanks..

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2010, 21:23 »
Bedankt voor reactie! Alleen als ik de RVS spruitstukken en Laser Produro demper aanschaf, passen die dan direct op elkaar of moet er nog een verbindingstuk bij? Kan alles zo direct bevestigd worden aan de  bevestigingspunten van de originele onderdelen? En bevestig je de spruitstukken zo direct aan het blok of moeten er nog ringen tussen?
Thanks..

Past allemaal op elkaar en aan de motor vast. De Produro komt met zo'n verloopstuk naar je bochten toe, heeft maar 1 ophangpunt aan het achterframe in plaats van 2 (origineel) maar dat zit prima. Spruitstuk komt met passende ringen dus die schroef je er ook zo tegen aan. No problem.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #4 Gepost op: 07-04-2010, 05:14 »
Ik heb eventueel een complete originele demper met bochten en hitteschildje te koop voor je.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #5 Gepost op: 07-04-2010, 20:06 »
Past allemaal op elkaar en aan de motor vast. De Produro komt met zo'n verloopstuk naar je bochten toe, heeft maar 1 ophangpunt aan het achterframe in plaats van 2 (origineel) maar dat zit prima. Spruitstuk komt met passende ringen dus die schroef je er ook zo tegen aan. No problem.

Als je de ouwe bochten er eerst maar af hebt is het een fluitje van een cent.
XTZ750 SuperTénéré

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Demper en spruitstuk XTZ 750
« Reactie #6 Gepost op: 11-05-2011, 21:43 »
ik heb wel interesse in een uitlaat. iemand?