Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.  (gelezen 6202 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #30 Gepost op: 12-04-2010, 18:53 »
Ik heb net een lichte 450cc enduro en heb daar vrij weinig ervaring mee, maar ik reed de off-roadtochtjes met de KTM Superenduro. Deze 450 voelt aan als een fiets, maar ik heb nog niet zoveel ervaring en techniek. De bochten nemen met een eerst blokkerende achterrem om dan in een gecontrolleerde drift te komen en met gas uit te accelereren lukt al wel...
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor mij de beginners gaat worden, maar ik hoop wel op voldoende uitdaging...

Ik breng normaalgezien twee vrienden mee, dus wij zouden met drie man afkomen! Ook zij zijn onder te brengen onder 'beginners' denk ik (de ene al wat meer dan de andere). Woensdagen zijn wel wat moeilijker vrij te maken voor me, maar als ik het lang genoeg op voorhand weet kan ik het wel inplannen denk ik.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #31 Gepost op: 12-04-2010, 19:52 »
Is de datum al bekend?

Ik zou graag in groep 2 willen deelnemen, maar moet wel vrij kunnen krijgen.

Ik heb al 3 keer eerder les van Carlo gehad en zou dus gevorderd moeten zijn....
Bij de laatste KTM dag had ik bij de beginners ook het idee dat er wat beginners in de weg begonnen te rijden.. ;D ;D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #32 Gepost op: 12-04-2010, 19:55 »
Ik heb net een lichte 450cc enduro en heb daar vrij weinig ervaring mee, maar ik reed de off-roadtochtjes met de KTM Superenduro. Deze 450 voelt aan als een fiets, maar ik heb nog niet zoveel ervaring en techniek. De bochten nemen met een eerst blokkerende achterrem om dan in een gecontrolleerde drift te komen en met gas uit te accelereren lukt al wel...
Ik heb zo'n vermoeden dat het voor mij de beginners gaat worden, maar ik hoop wel op voldoende uitdaging...

Ik breng normaalgezien twee vrienden mee, dus wij zouden met drie man afkomen! Ook zij zijn onder te brengen onder 'beginners' denk ik (de ene al wat meer dan de andere). Woensdagen zijn wel wat moeilijker vrij te maken voor me, maar als ik het lang genoeg op voorhand weet kan ik het wel inplannen denk ik.

Hmmm klinkt als mijn casus. :D Van een All-road met wat ervaring naar een Enduro. Rijden op zich gaat goed, maar mis snelheid en techniek.
Ik ga de (beginnend) gevorderde doen.

Beginners moet echt voor de groentjes, rookies, newbies en dergelijke worden denk ik. ;) Weinig ervaring met Off-road rijden zeg maar.

De excacte structuur van beginner en gevorderde (beginner) moet ik even informeren denk ik voordat er straks teleurstelling of overkill is voor die persoon in de training. Laat ik nog wel even weten.


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #33 Gepost op: 12-04-2010, 20:06 »
Ik wil ook wel eens een dagje lekker gevorderd doen. :-*
Count me in. (ovb van de datum....)
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #34 Gepost op: 12-04-2010, 20:08 »
Hmmm klinkt als mijn casus. :D Van een All-road met wat ervaring naar een Enduro. Rijden op zich gaat goed, maar mis snelheid en techniek.
Ik ga de (beginnend) gevorderde doen.

Beginners moet echt voor de groentjes, rookies, newbies en dergelijke worden denk ik. ;) Weinig ervaring met Off-road rijden zeg maar.

De excacte structuur van beginner en gevorderde (beginner) moet ik even informeren denk ik voordat er straks teleurstelling of overkill is voor die persoon in de training. Laat ik nog wel even weten.


Gr. Johan.

Als ik dit lees, kan ik best mee met de beginnende gevorderden denk ik, kwestie van het uitdagend te houden! 1 maat heeft intussen afgehaakt, de andere zou ook meekomen. We hebben elk onze eigen brommer en hoeven niks te huren.
2 beginnende gevorderden dus...

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #35 Gepost op: 12-04-2010, 20:13 »
wil ook wel meedoen , als de datum past .
 
Gevorderde beginner is denk ik wel wat voor mij , heb echter nooit op crosbaan gereden .
 
 
Olaf

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #36 Gepost op: 12-04-2010, 21:03 »
Mits het past in onze agenda willen wij graag mee doen als gevorderd beginners.
Ik heb een aantal ritten gereden maar de techniek kan beter.

Duss ..
2x voor beginnend gevorderd

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #37 Gepost op: 12-04-2010, 21:22 »
Als ik het nu bekijk, en even los van beschikbaarheid op de nog in te plannen datum, zijn er 13 geintreseerden voor (beginnend)gevorderd en 5 voor Beginner. :D Kijk! Mogelijkheden!


Gr. Johan.

Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #38 Gepost op: 12-04-2010, 23:00 »
Als de datum goed uitpakt wil ik ook wel graag mee!

Denk dat ik me prima in de beginners groep ga vermaken, ben in het bezit van een eigen exc.

Als de datum goed uitkomt ga ik graag mee!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 307
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #39 Gepost op: 13-04-2010, 19:55 »
oei, ik zit dan midden in mijn examens.. Wil misschien wel mee!
Het is dus van groot belang dat ik tijdig de datums weet zodat ik mn werk en school er misschien omheen kan plannen.
Voorts weet ik ook niet welke groep voor mij het best is, op een crossdag zoals in Rutten kan ik goed meekomen. Maar ik weet dus niet of dat goed genoeg is..

Ik heb nu ongeveer 8 OTR ritten gereden, dat gaat me goed af..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #40 Gepost op: 13-04-2010, 23:38 »
hey Johan,

ik ben graag van de partij op zo`n huur KTM.
Ik twijfel, maar denk dat ik wel met de (semi)gevorderden meekan om voor het eerst bewust een sprong te maken......
Net lekker opgewarmd met yoshimoto in turkije op een 450 ktm en die ging ècht hard, en ook zonder mij de heuvel op.


greetz sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2349
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #41 Gepost op: 14-04-2010, 11:05 »
Beginners gaan ook al springen, toch?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #42 Gepost op: 14-04-2010, 19:28 »
Dag Johan, ik wil graag mee doen in de groep gevorderden. Is het mogelijk met een f 650 gs dakar?
Groeten, Andries

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #43 Gepost op: 16-04-2010, 20:31 »
hey Johan,

ik moet nog even op mijn besluit terugkomen om met de gevorderden groep mee te doen.
Op aanraden van collega (en semi-pro crosser) was beginners club al zwaar genoeg.
Tevens wil ik iemand meenemen die ook een KTM wil huren en niet over cross-kleding beschikt.

Dus:
2x motorhuur
2x beginnersles

nu nog datum prikken.........
greetz sander
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
Re: Off-Road training voor beginners en gevorderd beginners.
« Reactie #44 Gepost op: 16-04-2010, 20:39 »
Ik doe graag mee met de beginners-gevorderden  :D  en neem een vriend mee voor de beginners groep die ook graag een motor wilt huren.
Zijn Gold Wing 1800 leek hem niet zo geschikt............ 8) ;D
 
Gr Vera