Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Roadbook  (gelezen 886 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Roadbook
« Gepost op: 16-04-2010, 19:43 »
Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk een digitaal roadbook kunnen bestellen op www.timic.nl . Ik door prive situatie zelf een tijd niet meer actief met het motorrijden bezig geweest. Vorige week de draad weer opgepakt en mijn wens voor een digitaal roadbook kwam ook weer naar boven. Eindelijk kon ik bestellen. Ik heb tevens de roadbook creator software gedownload. De routes kan je hiermee ook afdrukken. Dus ga van het weekend even een route erin zetten en uitproberen.
 
Nou de organisaties nog zover krijgen deze software te gebruiken voor het maken van de routes.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Roadbook
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2010, 19:59 »
Leuk ding. Succes hangt idd af van het wel of niet "massale" gebruik.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 123
Re: Roadbook
« Reactie #2 Gepost op: 16-04-2010, 20:18 »
Ik mis hier allen nog de GPS-functie, die in de Tripy wel aanwezig is, daarom denk ik dat deze toch net een stuk interessanter is voor de meesten.

Peter.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Roadbook
« Reactie #3 Gepost op: 22-04-2010, 20:36 »
Tripy is alleen een aardig stuk duurder. de Timic is meer een digitaliseering van wat we nu op papier hebben. De Tripy is meer richting TomTom denk ik.