Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Off road trip Tsjechië - Polen  (gelezen 3904 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #15 Gepost op: 02-05-2010, 13:02 »
dan heb ik ook wel belangstelling :D
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 160
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #16 Gepost op: 03-05-2010, 14:52 »
Wil me bij deze vast opgeven om in het najaar te gaan   :D

Ziet er mooi uit!

Daniel

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 22
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #17 Gepost op: 08-05-2010, 01:29 »
Hey Marcel na het terug zien van het filmpje krijg ik al weer zin, we moeten gewoon nog een keer gaan, want jou motor heeft nog niet alles mee gemaakt  ;)
 
Groeten Roy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #18 Gepost op: 11-05-2010, 17:39 »
Ik heb ook een drie daagse Tjechie/Polen rit in het programma. Deze is overigens niet aan te raden voor de "dikke fietsen". Maar als je soms ziet hoe sommige daar mee overweg kunnen! Als er iemand zich wil aanmelden met een zware motorfiets, dan mag hij met zijn maten, wat mij betreft voor de helft van de inschrijfkosten daar gaan rijden (uiteraard het eerste groepje). Ik ben erg benieuwd of dat gaat lukken. Er zitten overigens wel "easy en difficult options" in de roadbooks.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1820
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #19 Gepost op: 11-05-2010, 19:17 »
Citaat
Als er iemand zich wil aanmelden met een zware motorfiets, dan mag hij  met zijn maten, wat mij betreft voor de helft van de inschrijfkosten  daar gaan rijden (uiteraard het eerste groepje). Ik ben erg benieuwd of  dat gaat lukken. Er zitten overigens wel "easy en difficult options" in  de roadbooks.                       
hmm een uitdaging  :D alleen beetje lullig moet het totaal niet gaan. vind je een 640 adventure een "zware brommer" of niet?

frank

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Off road trip Tsjechië - Polen
« Reactie #20 Gepost op: 12-05-2010, 09:06 »
hmm een uitdaging  :D alleen beetje lullig moet het totaal niet gaan. vind je een 640 adventure een "zware brommer" of niet?

frank

Is op 't randje, maar als je er goed mee om kunt gaan, waarom niet?