Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Inschrijving ARM Cross/Enduro/Off-Roadtraining 12 Mei en 23 Juni 2010.  (gelezen 24359 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
NOOT 25 Mei 2010:
12 mei was een succes! Lekkere blubberboel.
:D

23 Juni ' Beginner' vol!
23 Juni ' Gevorderde' vol!
23e nog 0 huurmotoren beschikbaar.


Speciaal voor de AllRoad Maniacs leden en nieuwkomers!! :)

Er word de mogelijkheid geboden om een beginners en gevorderde Cross/Enduro/Off-Road training te volgen i.s.m KTM dealer Verpalen voor diegene die daar interesse en behoefte voor heeft!
Doel van deze training is om vertrouwd en zeker op je motorfiets aan de ritten mee te doen en met een goed gevoel en controle ze uit te rijden en ook als je zelf op avontuur gaat natuurlijk.

De kosten zijn 55 euro en daar zit een donatie voor het forum bij. ;)
Als het goed is, is daar een kantine aanwezig, maar zelf wat eten en drinken meenemen is wel wijs. (kantine ga ik nog effe voor de zekerheid informeren.)
Het begint om 12:00 uur en zal tot ongeveer 17:00 uur duren. Dit geld voor beide dagen.
Het zal plaatsvinden op de crossbaan van MC Utrecht. De dagen zijn dus woensdag 12 mei en woensdag 23 juni.
De 2 dagen zijn qua inhoud het zelfde.

Op de dag zullen er 2 groepen zijn, beginners (max 8 ) en gevorderde (max 8 ) Eventueel schuiven zal wat moeilijk zijn i.v.m. een te grote groep lesgeven. Bij echt verkeerde inschatting moet er even ter plekke gekeken worden.

De cursus wordt gegeven door Carlo Hulsen (die de gevorderde rijder onder zich neemt) en Andre Verpalen (die de beginners onder zich neemt).

Let wel dat de 'Gevorderde' echt pittig gaat worden, dus enige ervaring, vertrouwen en goed materiaal is wel gewenst! ;)
De 'Beginners' gaan eigenlijk leren rijden met een Enduro en deze lekker te kunnen berijden met de basistechnieken. :)
Het advies is wel om met een geschikte machine (Enduro) te komen op noppen.
Bijvoorbeeld een GS of (Super)Tenere of een andere zware All-Road is echt te zwaar op deze dagen.
Voor diegene zijn er 5 KTM enduro's te huur voor 75 euro p/st voor 1 dagdeel van de training incl. brandstof en zullen daar voor jou klaar staan. Dit zijn machines van een 250 t/m 530.
Op elke trainingsdag zijn er dus 5 maar enduro's te huur/beschikbaar!!

Het papierwerk voor het huren word ter plekke geregeld. Neem je rijbewijs mee.
Ernstige schade aan de huurmotoren kan worden berekend.

En ik moet het wel even melden...deelname is op eigen risico en er kan niemand aansprakelijk worden gesteld. ;)

Ook nu gaat een dag pas door bij minimaal 10 deelnemers per dag i.v.m kostendekking. ;) En max 16 deelnemers per dag kunnen er mee doen.
Als het weer ZO bizar slecht is dan is er kans dat het niet door gaat, maar daar gaan we niet van uit natuurlijk!

Deelname is definitief als de betaling binnen is! En gaat op volgorde ontvangst inschrijf formulier.

Eventueel van deelname annuleren, minimaal een week van te voren a.u.b. ;) Dan word het inschrijfgeld + eventuele kosten huurmotor teruggestort.


-INSCHRIJVING WOENSDAG 12 MEI-
(geen huurmotor meer beschikbaar)
Aanvang vanaf 11:00 uur! Begin training 12:00 uur.

Beginner:
1. Tikka. -Huurmotor- $$$
2. Retonator. $$$
3. Willem Rabbit. -Huurmotor- $$$
4. Wout. -Huurmotor- $$$
5. Pim. -Huurmotor- $$$
6. Pietje74. $$$
7. The Hunter. $$$
8. N!ek $$$

Gevorderde:
1. Paul. $$$
2. Jessica Rabbit. $$$
3. Johan V. $$$
4. KTM640. $$$
5. Nijkamp. $$$
6. Robert.  $$$
7.
8.


-INSCHRIJVING WOENSDAG 23 JUNI- (Nog 0 huurmotoren beschikbaar)
 
 Beginner:
 1. Offroad Rules!! $$$
 2. 800S -Huurmotor- $$$
 3. 800S -huurmotor- (Jaap) $$$
 4. Kijmpe. $$$
 5. Johan S. $$$
 6. Offroadfocus $$$
 7. Pier K. $$$
 8. Micwar $$$

 Gevorderde:
 1. JW. (Betaalt Cash!) ;)
 2. Johan V. $$$
 3. KTM-FAN $$$
 4. Breedijk (Is nu Jessica Rabbit). $$$
 5. Silbertanne. (Is nu Plarina) $$$
 6. Mchusky. $$$
 7. XToon. $$$
 8. Nilzz. $$$

 (Ik zet achter je naam of je een huurmotor wilt, en of er betaald is)


Stuur even een PM met je prive E-mail adres en ik stuur je het formulier toe via de mail.
Deze ook weer naar vermeld E-Mail adres retour zenden!

En er zijn maar 4 huurmotoren beschikbaar per dag!!!!!!
...op is op.... :-\ :'(

Adres van locatie training:

MCU Circuit
Isotopenweg 26 (industieterrein Lageweide)
3542 AS te Utrecht
(voor 12 Mei!) Aanvang vanaf 11:00 uur. Training begint om 12:00 uur.



Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Hij kan!
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Citaat
Eventueel van deelname annuleren, maximaal een week van te voren a.u.b. ;) Dan word het inschrijfgeld + eventuele kosten huurmotor teruggestort.

Lijkt me minimaal ipv maximaal. :P
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 380
Pm gestuurt, voor de 12e mei,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
JA, voor 23 juni! ik wil de gevorderde klas we proberen!
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
PM gestuurd voor de 23ste. Voor de zekerheid maar voor beginnersgroep aangemeld omdat ik in Rutten afgelopen zaterdag toch nog te vaak ben ingehaald.  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 183
noteer mij aub ook voor 23 juni, gevorderdenklasje, pb verstuurd

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 87
pb gestuurd voor 12 mei, aangezien ik mijn wrr toch maar ga houden ;).

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Ik wil graag 23 juni bij de beginners. Rij al een tijdje maar om nou te zeggen gevorderd. En graag een huur KTM.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
ik geef me op voor 12mei onder voor behoud dat tikka een huur motor heeft
voor de gevorderde klas (meschien iets te hoog maar een beginer ben ik ook niet)

paul

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
eeeh kan het de 12e voor paul en mij? Schijn al iets te hebben

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
JA, voor 23 juni! ik wil de gevorderde klas we proberen!
Idem hier; kunnen we samen rijden JW; er passen trouwens drie crossers op mijn trailert, dus als er nog meer gegadigden zijn uit Apeldoorn..

moet nog wel even kijken of er op die dag nog klanten met een kluitje in het riet gestuurd moeten worden
Wordt vervolgd...

Oja, heb eigen brommer (is nu even stuk maar zal het dan zeker weer doen)
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
1e mailsessie voor de inschrijvingsformulieren zijn gemaild!


Gr. Johan.

Ps: Als je wilt inschrijven, stuur mij even een PM met je prive E-Mail!) :D
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
PM voor 12 mei gevorderden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
inschijf formulier ingevuld en betaald  ;D ,nu nog even vrij vragen