Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Inschrijving ARM Cross/Enduro/Off-Roadtraining 12 Mei en 23 Juni 2010.  (gelezen 24346 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Ja ook weer thuis  echt lekker gereden veel geleerd en allemaal vrolijke gezichten
bedankt voor de org  en tot de volgende keer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Wederom genoten van de enthousiaste manier waarmee Carlo uitleg geeft. Hoewel ik al meerdere keren uitleg heb gekregen, blijft het iedere keer weer leerzaam, leuk en gezellig. Beetje jammer van die modder, want dat wordt morgen eerst flink schoonmaken voordat ik de rally spullen kan gaan monteren.
Johan bedankt voor het organiseren :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
ziet er slippery uit.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 87
Zo het was echt heel vet ;). Heel veel geleerd ik vond het wel relatief zwaar maar ik denk dat dat komt omdat ik nog heel veel aan het koppelen ben.

Op de weg terug ben ik nog aangereden?!!?Ik rij op een rustig weggetje ik wil linksaf slaan doe dat ook maar een auto achter mij wil mij blijkbaar op dat moment in halen of ziet niet dat ik afslaan met veel gerem etc.. ik val om pats en daar lig ik. Gelukkig heel weinig schade voorrem hendel krom en stepje recht krom. Maar was wel een domper op een hele vette(als in vette klei ;))!!! dag. Bedankt voor het organiseren Carlo was een top docent helder en grappig op zijn tijd!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
ziet er slippery uit.

Zeg dat wel...het leek op sommige stukken wel vers beton qua structuur (baan is van bouwpuinkorrels oid), maar daaronder was het wel hard. :) Op sommige stukken niet...daar had een betonmixer zijn lading ooit 's gedumpt. ::) ;D

En wat schoonmaken betreft...10 euri aan HD kosten en hij ziet er nog niet uit! Komt echt overal vandaan. ;D
Dat word demonteren en alles maar effe goed nalopen en smeren/schoonmaken. :-X

Maar Carlo zei al...als je met deze zooi de techniek beheerst, kan je op alles rijden.
Mijn baggerding(vond het nooit echt geweldig leuk in de bagger) is wel verholpen. Koooom maar kom maar kom maar...!  8)
Hele ervaring! En een leerzame!

Ja, vette grijns. :D


Gr. Johan.

(als ie droog is ook maar 's effe testen op woensdagavond.... :D )

Post Merge: 12-05-2010, 21:56
Zo het was echt heel vet ;) . Heel veel geleerd ik vond het wel relatief zwaar maar ik denk dat dat komt omdat ik nog heel veel aan het koppelen ben.

Op de weg terug ben ik nog aangereden?!!?Ik rij op een rustig weggetje ik wil linksaf slaan doe dat ook maar een auto achter mij wil mij blijkbaar op dat moment in halen of ziet niet dat ik afslaan met veel gerem etc.. ik val om pats en daar lig ik. Gelukkig heel weinig schade voorrem hendel krom en stepje recht krom. Maar was wel een domper op een hele vette(als in vette klei ;) )!!! dag. Bedankt voor het organiseren Carlo was een top docent helder en grappig op zijn tijd!

Jesus, meen je niet. :o Blij dat alles goed is afgelopen man!


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 87
Alles gaat prima heb geen schrammetje dus het is absoluut niet hard geweest denk dat ik gewoon soort van omgevallen ben. Maar ja wel kut moet nu de schade weer gaan fixen enzo. Ik heb 100 euro gekregen dus denk wel dat het hiermee moet lukken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Mazzelaar!

Voor het zelfde geld had je nog een fles Rioja in je rugzak gehad!!


Op de weg terug ben ik nog aangereden?!!?Ik rij op een rustig weggetje ik wil linksaf slaan doe dat ook maar een auto achter mij wil mij blijkbaar op dat moment in halen of ziet niet dat ik afslaan met veel gerem etc.. ik val om pats en daar lig ik. Gelukkig heel weinig schade voorrem hendel krom en stepje recht krom. Maar was wel een domper op een hele vette(als in vette klei ;))!!! dag. Bedankt voor het organiseren Carlo was een top docent helder en grappig op zijn tijd!

Post Merge: 13-05-2010, 14:04
Ik ga denk ik toch maar eens wat vaker woendagavond checken. Is maar kwartiertje van huis en vandaag tussen 17:00 en 17:30 waren er 2 kinderen en 2 groten. Dan rijd ik niet in de weg...

Gaan we samen??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Mazzelaar!

Voor het zelfde geld had je nog een fles Rioja in je rugzak gehad!!

Post Merge: 13-05-2010, 14:04
Gaan we samen??

En ik dan... :'(
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Word nog druk daar op woensdagavond met ARMers! ;D
Zit er ook al aan te denken om af en toe daar te spelen.

Zit ook zowat bij jou om de hoek toch Frank?


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
En ik dan... :'(

Jij mag ook mee, uiteraard. Bij Coen kan ik niet want mijn vrouw heeft sauna geboekt met vriendin en ik moet nog nieuwe lenzen laten aanmeten bij opticiën. Maar de week d'r op gaat ik gaerne mee! Wil Coen graag eindelijk eens ontmoeten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Kan je daar in utrecht dan vrij rijden op de woensdag avond?
geen licentie nodig?
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Nee: je moet wel licentie hebben. Maar hier mag je nog komen (tegen betaling) zonder lid te hoeven zijn. Bij veel andere banen (bv Gouda) kan dat niet meer en moet je eerst lid worden.
Het was woensdagavond inderdaad erg rustig tijdens de training, maar dat kon best wel eens komen doordat de meesten weten dat je daar als het geregend heeft niet goed kunt rijden en daarna uren bezig bent om de motor weer schoon te krijgen- wat een plakzooi is dat!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 87
Nee: je moet wel licentie hebben. Maar hier mag je nog komen (tegen betaling) zonder lid te hoeven zijn. Bij veel andere banen (bv Gouda) kan dat niet meer en moet je eerst lid worden.
Het was woensdagavond inderdaad erg rustig tijdens de training, maar dat kon best wel eens komen doordat de meesten weten dat je daar als het geregend heeft niet goed kunt rijden en daarna uren bezig bent om de motor weer schoon te krijgen- wat een plakzooi is dat!

Zeg dat wel zeg ik ben gister zeker 2,5 uur bezig geweest met als resultaat dat alle kappen eraf liggen en ik deze nog schoon moet maken ;). Ook kon ik een paar kilo bagger uit de tuin scheppen :d.
 
Maar dat spul gaat echt overal tussen zitten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Nee: je moet wel licentie hebben. Maar hier mag je nog komen (tegen betaling) zonder lid te hoeven zijn. Bij veel andere banen (bv Gouda) kan dat niet meer en moet je eerst lid worden.
Het was woensdagavond inderdaad erg rustig tijdens de training, maar dat kon best wel eens komen doordat de meesten weten dat je daar als het geregend heeft niet goed kunt rijden en daarna uren bezig bent om de motor weer schoon te krijgen- wat een plakzooi is dat!


Wakosda?
Kan het op hun site niet zo gauw vinden. :stupid:
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
daweeknie  ;)

10 pleuro's zou ik gokken?