Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Veluwerit op 14 mei  (gelezen 10519 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #135 Gepost op: 21-05-2010, 08:52 »
Ik denk toch even ik haal dit even aan.
Niet dat ik zo netjes ben.... vind mijn uitlaat eigenlijk ook iets te luid. Enne we rijden allemaal wel eens een beetje te... al of niet met opzet.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #136 Gepost op: 21-05-2010, 13:13 »

Sportief rijden?
Ken Martijn als een heer in het verkeer..
Valt me op dat de toon hier op het forum bij sommige een zekere CDA kant op gaat.
Makkelijk kritiek leveren, namen noemen...
 
Harold geeft een mooi voorbeeld hoe het subtiel kan  ;)
 
Johan, dat jij dat meemaakt kan niet aan jou gelegen hebben..
 

Nope, ik reed gewoon en die randdebiel werd ergens blijkbaar door getriggerd (later bleek mij dat ie vermoedelijk onder invloed was van Coke oid...) rare situatie. Politie die ter plaatse kwam had ook zoiets van' dit gaat echt nergens over!?' De dader vond dat ik er agressief uitzag en dat ik agressief stond(kuilen en dikke hobbels in de weg) en m'n motor maakte een agressief geluid(tsja 250cc met korte overbrenging) en ik reed agressief, nou NIET DUS!! Waar ie dat vandaan haalt?? En was gewoon op een 70km/u weg.
Op den duur maar m'n legitimatie van de baas gepakt....toen plofte ie helemaal...echt niet normaal.

Heb veel van dit soort situaties meegemaakt(beroepsmatig dan) en ben niet bang uitgevallen maar in deze vorm prive was weer een nieuwe ervaring.....heb op den duur moeten rijden voor m'n leven(beroepen op noodweer)omdat ie mij probeerde te rammen/omver te rijden/van de weg af te rammen. Ook een paar keer zo hard moeten remmen voor die idioot dat voor+achter blokkeerde...in een bocht.. :o
Ik heb op den duur zo hard moeten rijden en capriolen moeten uithalen, dat ik lichte schade hebt aan de motor. Ik kon helaas ook niet vluchten van de verharde weg, kon geen kant op. Hij reed in een snelle auto....en was vastberaden om mij omver te rijden en mij wat aan te doen. Type groot, potig, kaal ,tattoos en zeeeer explosief...zet 'm in een K1 kooi en valt niet op... Hij was ook erg vastberaden en gaf niet op...echt een randdebiel. Begon ik weinig tegen in 20kg protectie/uitrusting....zeker als ie vermoedelijk onder invloed was van harddrugs... :-\
Ben maar een motorzaak ingevlucht en daar de politie gebeld. Hij bleef staan voor de ingang.

Hij pleegde art5, poging doodslag en bedreiging tegen mij.

Ik ben nu aan het uitzoeken hoe hem op te sporen, want de politie ter plaatse (5 man) heeft geen ene moer gemuteerd of vastgelegd, terwijl hij er ook nog was....ZEER slechte zaak, heel slecht!!!!! TE triest gewoon!!!! >:( >:( :'( Werd een beetje als een klein kind behandeld, ook dat ik gister naar bureau ging.... Dus ik ga het opschalen.
En ik was nou ook niet echt in staat om effe het kenteken op te schrijven...

Heb meerdere lijnen uitgezet om hem op te sporen en dan een verzoek in te dienen tot rechtsvervolging (aangifte)....zaak loopt dus.

Ach zo maak je weer wat mee he.... ::)


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #137 Gepost op: 21-05-2010, 13:18 »
En dan te bedenken dat jij nog her en der de juiste connecties en ingangen hebt om er mee verder te kunnen gaan.

Voor ieder ander hier was het nu klaar geweest......

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #138 Gepost op: 21-05-2010, 13:20 »
En dan te bedenken dat jij nog her en der de juiste connecties en ingangen hebt om er mee verder te kunnen gaan.

Voor ieder ander hier was het nu klaar geweest......

Shit, ik heb weer wat gemist....
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #139 Gepost op: 21-05-2010, 13:35 »
En dan te bedenken dat jij nog her en der de juiste connecties en ingangen hebt om er mee verder te kunnen gaan.

Voor ieder ander hier was het nu klaar geweest......

Tsja...echt heel triest van het betreffende korps/ mensen ter plaatse....slechte zaak!
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #140 Gepost op: 21-05-2010, 13:38 »
Ach zo maak je weer wat mee he.... ::)


Gr. Johan.

jij maakt altijd wat mee ;)
 
gelukkig geen lichamelijke schade opgelopen van zo'n randdebiel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #141 Gepost op: 21-05-2010, 18:14 »
Om nog ff terug te komen bij het onderwerp
Heren allen bedankt voor de leuke gezellige rit. Helaas lieten mijn gewrichten het weer eens aflaten waardoor ik als een oude krant reed, maar heb toch genoten.
De pannenkoeken waren een heerlijke afsluiting, zeker als je op maat kunt bestellen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #142 Gepost op: 21-05-2010, 19:39 »
Tsja...echt heel triest van het betreffende korps/ mensen ter plaatse....slechte zaak!
Volhouden en pakken die vent , er zijn al teveel mensen die het erbij laten waardoor dit soort gekken denken dat ze overal mee wegkomen .
Heb er op het werk ook geregeld mee te maken , daar hebben ze nu voor ons een verkorte aangifte geregeld , kost nog een uur maar dat is te doen .
 
 
Groeten Olaf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 929
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #143 Gepost op: 21-05-2010, 20:25 »
Valt mij op (heb met meerdere korpsen gewerkt) dat de politie veel steken laat vallen de laatste tijd...
En dit akkefietje is er 1 van. Je krijgt zo een gedoogbeleid...als het maar ter plaatse gesust is, dan zit het wel snor....nou nee! :'(

Ik ga alles op alles zetten om 'm te vinden. >:(


Gr. Johan.
Past: Suzuki T500 "74, Suzuki DR800S "96, Aprilia ETV1000 "02, Honda NX250 "91---Now: Honda XR250R "92, Honda NPS50 "08, KTM 250EXC-F "07, Yamaha XT660Z "09!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 109
Re: Veluwerit op 14 mei
« Reactie #144 Gepost op: 21-05-2010, 21:52 »
Bizar verhaal Johan. Ik hoop dat je dr wat verder mee komt.
Heb zelf ook wel eens de politie gebeld nadat ik op de snelweg moedwillig door een getergde koekblikker tot 3 keer toe gesneden en gepushed was (nadat ie eerst 30 cm achter mijn achterwiel zat met 100 kmh).
Reactie politie: ach meneer das wel vervelend voor u maar kunnen daar juridisch toch niets mee (ik had zelfs een kenteken), fijne dag verder  ::)