Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 200832 keer)

Offline member

Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1665 Gepost op: 06-12-2018, 12:41 »
Goedemiddag allen,

Na enige tijd meegelezen te hebben, toch maar eens een profiel aangemaakt om te kunnen bedanken voor de opgedane wijsheden.

Ik ben Michel, 31 jaar jong en woonachtig in Emmen. Voorheen met straatmotoren gereden op de weg en circuit, maar dit jaar mijn Aprilia Tuono ingeruild voor een Husqvarna TE450 uit 2010 en een BMW F650GS uit 2001. Het onverharde heeft me altijd getrokken en toen na een crash de realisatie kwam dat circuit rijden eigenlijk maar belachelijk duur is en meer dan 60 PK op straat onnodig is, heb ik de knoop doorgehakt en rij ik nu mijn (langzame) rondjes op de lokale crossbanen. Vanaf komend jaar wil ik graag meedoen met OTR ritten dus als iemand uit de omgeving nog op zoek is naar iemand om samen met de motor op de kar de noordelijke provincies rond te rijden naar de ritten toe, hou ik me aanbevolen!

Met de komst van de Husqy ben ik ook genoodzaakt geweest om zelf (veel) te gaan sleutelen, want blijkbaar krijg je het achterstallige onderhoud van de vorige eigenaar erbij en de praktische leerweg van rijden op de crossbaan is er een waar regelmatig wat stuk gaat.

Ik hoop vooral dat ik via dit forum nieuwe contacten krijg om samen mee te rijden en er achter kan komen waar enduro trainingen in de buurt gehouden worden om zo mijn motor en mezelf op verantwoorde wijze beter te leren.

groetjes, Michel

Advertentie: