Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 315600 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #300 Gepost op: 16-03-2006, 16:00 »
Als je even de zoekfunctie gebruikt: Gisteren of eergisteren is er door Marten een aantal brillen voor weinig en een GOEDE fles wijn aangeboden.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2002
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #301 Gepost op: 16-03-2006, 16:03 »
Heb ik gezien, maar da's ophalen-only. En hij woont net even te ver weg om voor een crossbrilletje heen en weer te rijden.

Offline member

  • Hosternokke!
  • *****
  • Berichten: 169
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #302 Gepost op: 18-03-2006, 15:35 »
Hallo, ik heb me hier aangemeld nadat ik al een poosje heb gelezen in dit forum. Via Zeeuwse Klei ben ik hier terecht gekomen, ik ben in het bezit van een XL600 met daarop wat XR spullen, rij regelmatig off de road ritjes. Vroeger veel off de road gereden, de laatste jaren racerij maar dit is een afgesloten boek, regelmatig op pad met diverse oltaimers [ceebees] en heb momenteel een VFR800I te koop staan en zodra die is verkocht komt er waarschijnlijk een dikkere off de road voor terug zodat we weer meer off de road kunnen gaan rijden...............voorlopig eerst weer eens bij lezen hier.
We blijven gazzzzzzzzzzzz geven!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #303 Gepost op: 18-03-2006, 21:35 »
Welkom!!
Hopelijk verkoop je die VFR snel :)
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #304 Gepost op: 30-03-2006, 23:02 »
Hallo allemaal,

Volg al een tijdje jullie avonturen hier op het forum en wil me graag even voorstellen.
Mijn naam is Ad, 40 jaar, kom uit Dongen NB, en ben sinds kort in het bezit van een LC8S-je.
Hoor tot het groepje herintreders zullen we maar zeggen!
Heb in mijn jeugdjaren veel cross brommers gehad en een oude MZ 250 2takt. Een heel erg leuke tijd mag wel zeggen. Toen ik 18 werd gelijk mijn rijbewijs gehaald, en een xt600 gekocht. Mijn hart gaat nu nog steeds sneller kloppen, als ik er een zie.
Heb ook nog een tijd een LC4 gereden en daarna was het een aantal jaren…….
Mijn offroad ervaring is vrij beperkt, maar wil toch regelmatig met de LC8 ritten gaan rijden.
Niet de makkelijkste motor, maar wel heel lekker. :P

Hoop jullie snel te ontmoeten! ;)

mzzl

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #305 Gepost op: 31-03-2006, 09:26 »
Mijn offroad ervaring is vrij beperkt, maar wil toch regelmatig met de LC8 ritten gaan rijden.
Niet de makkelijkste motor, maar wel heel lekker. :P

He Ad, welkom.

Wat die LC8 betreft: je kunt er 9e mee worden op de Tuareg rallye, dus ach .... ;)

Doei,
corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #306 Gepost op: 31-03-2006, 12:13 »
Hey Freak, jij hier? Welkom  ;)
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #307 Gepost op: 31-03-2006, 13:16 »
Zie het topic nu pas.
Ben een beetje onbeschoft bezig geweest, wel posten links en rechts en niet voorstellen  :-X

Nou Ik ben Bart, 24 jaar jong, en druk op zoek naar een allroad model motor.
Voorkeur gaat voorlopig uit naar een Africa Twin, Supertenere of Elefant.

Na een vervelende ervaring met zwaartekracht/middelpuntvliegendekracht/vangrail, ben ik van het buikschuiven af.
Daarom nu op zoek naar iets heel anders --> all/off road.

Ik volg ook altijd met veel interesse de ervaringen en belevenissen van de heren amateurrallye rijders hier.
En als ik binnenkort tot de werkende bevolking van nederland ga horen (nu student nog) en dus wat meer €€€ te besteden krijg.
Dan zou ik zoiets ook heel graag eens (of vaker) willen doen  8)

Dat was t wel
Dus als iemand een passende motor voor me weet, buiten marktplaats of speurders want daar kijk ik regelmatig, dan hoor ik het graag.

Gr Bart
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #308 Gepost op: 01-04-2006, 12:37 »
Leo heeft een DR Big te koop. Misschien wat voor je.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #309 Gepost op: 01-04-2006, 14:45 »
Leo heeft een DR Big te koop. Misschien wat voor je.

Heeft wel wat, zo'n 800cc 1-cilinder

Mer lust volgens mij ook een behoorlijke slok benzine, of ligt dat aan mij
Vergeleken dan met een 750cc 2-cil.

Ik heb mijn oog laten vallen op iets anders, een dr 350, van rond de €1500,-
Mer dat is dan wel echt een fiets voor erbij, geen om dagelijks mee naar werk/stage te rijden over de snelweg.


Nouja, keuzes keuzes keuzes............  ::)
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #310 Gepost op: 01-04-2006, 15:29 »
Ik weet niet hoever jij dagelijks over de snelweg moet, maar het kan in principe prima met een DR350 hoor.
Ik doe vrijwel al mijn dagelijks verkeer op mijn DRZ400, misschien net iets meer vermogen, maar ook een versnelling minder, dus die 350 is met zijn 6 versnellingen juist weer gunstiger. Misschien alleen een andere tandwielverhouding erop leggen, voor wat meer topsnelheid.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #311 Gepost op: 01-04-2006, 19:28 »
DR 350 iseen heel gaaf ding. Een echt endurootje, JeeWee heeft er ook twee van. Heel mooie en lichte dingen, technisch best heel wel goed. Als ermee is gecrosst gaan alle koppen stuk, maar offroad een betrouwbaar ding.

Zoek een DR350E als het even kan (wel zeldzaam), das de enduroversie met betere vering en meer power. De S is de straatversie, de SE electrisch gestart.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #312 Gepost op: 01-04-2006, 19:51 »
Ik vind deze wel mooi geel...

Ik heb het gevoel dat deze binnenkort weg gaat voor weinig: eBay DE

Noppy

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #313 Gepost op: 03-04-2006, 18:35 »
Vooral die gele is erg mooi!!! Heb ik zelf ook  :D

Mooie binnenkomer he! Ik lees hier al een tijdje alle mooie verhalen, en dat werkt erg aanstekelijk! Naast mijn DR350SE, die sinds augustus vorig jaar van mij is (en daarvoor van Christine, van Peter Quickly), heb ik een BMW R1150GS. De 1150 wil nog wel eens van het asfalt af, maar liefst met een klein beetje vaste grond onder de voeten. Zodra het slikkerig wordt (en bij ons in Zeeland wil dat best met een beetje regen) is de DR aan de beurt!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #314 Gepost op: 23-04-2006, 20:12 »
hallo mijn is olaf, en momenteel rijdt ik een kameel van een 1150 gs. mede door max zijn enthousiasme over het off road rijden ben ik hier een beetje gaan rondkijken. Wie weet wordt het off-roaden van mij uitgebreid en blijft het niet meer alleen bij bermvluchten :-X