Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 315499 keer)

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #390 Gepost op: 07-09-2006, 15:40 »
hier op crosswielen


Is dat een legaal stuk strand in nederland waar je rijd? Zoja, welke?
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 89
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #391 Gepost op: 08-09-2006, 23:28 »
hallo,

mijn reacties zullen wat onregelmatig doorkomen heb n.l. geen computer (ja ze bestaan nog al zijn we uiterst zeldzaam  ;D ).
moet ervoor naar een internet cafe (van de buurman mag ik  niet meer bij hem op het net de buurvrouw vond het veel te gezellig  ;) )
het juiste adres is nogal een understatement dit is DE bron voor mensen zoals ik  ;D
 niet zo bescheiden jeroen jouw reis verslag is veelvuldig gelezen, in ieder geval in mijn kennisen kring, met recht een wereld site, nog bedankt voor de inspiratie  :) .
weekend gaat helaas niet lukken moet verder met mijn huis verkoop klaar maken  :-\ .
in ieder geval veel plezier daar.
tot later.
KTM Rally Replica.........gooooood vibrations!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #392 Gepost op: 19-09-2006, 10:21 »
Hallo, ik ben Rogier uit Amstelveen en ik ben 29 jaar.
Ik ben 2 jaar terug overgestapt van een Kawasaki zx7r naar een Yamaha wr450f en die bevalt mij heel goed.
Ik heb hem van de winter omgebouwd naar sm wat erg leuk rijdt op de straat.
Op het moment staat hij weer noppenbanden, omdat ik af en toe ook in Almere rijd. Hier wat foto’s:




Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #393 Gepost op: 19-09-2006, 10:54 »
Vette fiets! Willkommen, Buck!
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #394 Gepost op: 19-09-2006, 11:26 »
bidibiedibie hi Buck

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #395 Gepost op: 19-09-2006, 14:11 »
Hoi Buck,

Mooie fiets met die 2 sets wielen.
Was jij zondag  niet op Almere bij de kleihopen?  En had jij geen fotograaf met een gigalens bij je? ben erg benieuwd naar het resultaat.

gr,  Rolf

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #396 Gepost op: 19-09-2006, 20:35 »
@ J-P, bedankt.

@ Brommer, die bijnaam komt inderdaad van Buck Rogers. 8)

@ Rolf,  ja dat was ik. Ik zal de foto’s in http://www.allroadmaniacs.nl/index.php?topic=2370.0 plaatsen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #397 Gepost op: 20-09-2006, 19:37 »
Yes .... yes.... yes ..... yes ..... Ik heb er ook één, ik mag hem morgen ophalen, mijn eigen stoere LC4 Adventure.
Mijn naam is Martijn Schuurman, 44 jaar en docent etaleren.
Na jaren heb ik 1,5 jaar geleden eindelijk mijn rijbewijs gehaald met het doel om het zand op te zoeken, mijn vrienden rijden al jaren off road en ik deed het soms illegaal maar dat was niet echt ideaal. Na het behalen van mijn rijbewijs op zoek gegaan naar een motor en uiteindelijk een DR Big gekocht .... eerst behoorlijk pech gehad (krukaslagers er in de eerste week al uit) maar later met veel plezier op rondgereden .... 15000 km in het eerste jaar. Met de DR club een roadbook rit was een echt hoogtepunt voor mij maar dat ding is helaas te zwaar voor het serieuzere werk ..... tja, je moet wat als je er ook op naar het werk wil rijden. Nu dus de trotse eigenaar van een LC4 Adventure ...... 50 kg lichter dan mijn Big, iets meer power dan mijn Big en ook ietsje betere vering dan mijn Big ..... eigenlijk vind ik het jammer want karakter heeft mijn Big wel. Nu heb ik er dus 2 en toen ik tegen een Big makker zij dat ik hem zou houden als pekelfiets vond hij dat zonde ...... en dat is het eigenlijk misschien ook wel .... voel me nu al een beetje schuldig. Misschien dat ik er een liefhebben voor vind, hij is nu wel goed.
Nou ja, morgen dus een LC4 ..... 1 oktober de BDM rit ..... en 8 oktober de echte vuurdoop in Westerbork. Ook de echte reizen trekken me zeer, vorige week op het TM weekend de mooiste verhalen gehoord .... en ooit, als mijn kids daar aan toe zijn, wie weet.

Wellicht komen we elkaar in de toekomst tegen ..... ik hoop dat dat in de modder is

groeten,  Martijn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #398 Gepost op: 21-09-2006, 08:34 »
Welkom en veel plezier met je nieuwe bak!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #399 Gepost op: 22-09-2006, 09:01 »
Vette fietsen, leuke lui: welkom!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #400 Gepost op: 23-09-2006, 14:05 »
Waarom heb ik hier nog geen kwakkie KLE500 rijder gezien? Is dat ras aan 't uitsterven  ???

Bij deze dan de eerste: Starterke op diverse fora die over motorrijden gaan. Omdat ik pas enige jaren begonnen ben.
Ik wou iets met noppen, maar wilde ook langere afstanden doen enz. Deze kle kon ik goedkoop op de kop tikken ergens aan de Belgische kust en ik heb er nog geen spijt van. Ik woon in Belgisch Zuid Limburg, het heuvelachtige en lemige Haspengouw en ben zo in de Voerstreek of Ardennen waar mooie ritten te rijden zijn. Rond de kerktoren hier kan ik fijn wat veldwegen doen.
Alleen zal ik er later misschien eens iets 'lichter' bij nemen, want met de zware KLE is natuurlijk niet alles mogelijk.
Maar toch goed geprobeerd  ::)



De rest van mijn allroadprobeersels kan je hier zien  ;)



Helaas niet de eerste. Ik ben alleen niet zo actief op het forum, vanwege andere hobby's en ook door de beperkte offroad mogelijkheden in mijn omgeving. Daarnaast ben ik niet zo snel geneigd daarvoor naar de andere kant van het land te rijden. Wel tof dat er nog een KLE-rijder bij is!

Groeten,

Bart
XTZ660 Ténéré!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #401 Gepost op: 23-09-2006, 22:53 »
 Hoi Buurmannen en Buurvrouwen.



Vandaag deze opgehaald, moeten nog wel wat dingen aangemaakt worden maar daar was de prijs ook naar.
Misschien wel de oudste deelnemer hier in de bagger, maar dat maakt mij niet uit.

Hij mag naast de GS slapen,sommigen kennen mij al, voor de anderen:
Johnny, aangenaam.

Squid
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #402 Gepost op: 24-09-2006, 00:09 »
Gefeliciteerd, Squid. Hij past qua kleur goed bij de GS  :D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #403 Gepost op: 24-09-2006, 10:26 »
he bum

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #404 Gepost op: 24-09-2006, 10:37 »
Hey Johnny!!!

Welkom.  :D