Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 315447 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #405 Gepost op: 24-09-2006, 11:11 »
Squid, welkom.

Hahaha, maakt niet uit van dat oude beestje, als je maar lol hebt 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #406 Gepost op: 25-09-2006, 20:39 »
Hé wat leuk je hier ook te zien met je nieuwe aanwinst Johnny. Veel plezier ermee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #407 Gepost op: 25-09-2006, 20:52 »
Hij mag dan wel ouder zijn dan de meeste fietsen hier, vooralsnog is hij (|Johnny) wel SCHONER ;D  ;D

Leuk, weer zo'n oldtimer. Wat is ut?


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 65
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #408 Gepost op: 25-09-2006, 22:53 »
Het is een suzuki DR 400 S.
Uit 1981

Schoon is hij inderdaad maar dat gaat nog wel veranderen  :D

Eerst de mankementjes verhelpen en dan gaan we hem wel eens dopen 8)

Squid
bmw X-challenge  '07
bmw r 1100 gs    '94
www.opgevenisgeenoptie.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #409 Gepost op: 25-09-2006, 23:07 »
Leuk he Squid, al die bekenden hier. ;)
gr,  Rolf

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #410 Gepost op: 01-10-2006, 22:37 »
Ik zal me dan ook maar ff voorstellen.
Mijn naam is Roy ben 30 jaar en woon in het zuiden van het land (Brunssum).
Ik rij nu al een dikke 6 jaar motor. De eerste 5 jaar op een kawasaki ZX7R buikschuiver en nu sinds een dik jaar op een BMW R1150GS. Ik ben hier dan ook teregt gekomen via het BMW GS forum.
Tot voor kort nog nooit off road geweest met de BMW maar sind mijn vakantie afgelopen zomer in de Dolomiten en de Franse Alpen heb ik de smaak wel een beetje te pakken. Zo ver dat met een GS mogelijk is. Het blijft een groot en zwaar ding.  ;)

Grtz Eddy.  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #411 Gepost op: 02-10-2006, 18:10 »
Welkom snelle jongen.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #412 Gepost op: 12-10-2006, 16:35 »
Ja ik ook !!! Steeds vergeten even voor te stellen en nu even tijd. Toon Hemelaar is mijn naam. Ik woon en werk in Almere. Ben in 1974 begonnen met motorrijden op een Suzuki T500. Wel illegaal zonder rijbewijs,vandaag zevenenveertig kaarsjes uitgeblazen dus reken maar uit! Heel veel motoren in bezit gehad.Alle maten en soorten. Vroeger als z.g. groottoerist actief door Europa getoerd en actief lid van MTC Holland. Door tijdgebrek steeds minder gereden maar altijd wel een paar motorfietsen beschikbaar gehad. Ben op deze site terecht gekomen omdat de interesse voor het off the road rijden erg toegenomen is. Dank jullie wel allemaal voor het delen van de ervaringen welke ik allemaal met groot plezier meelees. Ondertussen door langdurig bureauwerk weer de sportschool in gegaan om wat serieuzer naast de weg te gaan rijden.Zonder conditie lukt dat gewoon niet heb ik ervaren. Ik ga, omdat ik enthousiast aan de gashendel hang, nogal eens onderuit en daarom zien twee van de drie XT´s die ik gebruik er niet supermooi meer uit. (Ikzelf trouwens ook niet meer). Ik heb echter in de loop van de tijd dat ik hier meekijk gezien dat zoiets voor de forumbezoekers hier geen probleem is. Hoop in de nabije toekomst eens mee te kunnen gaan met een groepje meer ervaren off the road rijders.Ik heb echter een heel groot gebrek, niet het gebrek wat de meeste mensen hebben. Mijn gebrek is TIJD !  Tot ziens, Toon

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #413 Gepost op: 12-10-2006, 16:46 »
Welkom Toon!
Nog op het najaars treffen van MTC geweest!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #414 Gepost op: 12-10-2006, 16:49 »
Krijg nou wat weer een MTC'er erbij  :D
Welkom Toon en wie weet tot binnenkort.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #415 Gepost op: 12-10-2006, 17:00 »
Dag Roos, waarschijnlijk heb ik jou gesproken bij een winterwandeling van MTCH. Destijds door Henry uitgezet.Ben al lid,en een jaar of zes voorzitter geweest, sedert 1979 of 1980.Kwam toen(1980) ook GeertW. al tegen. Hij had toen ook al een korte broek aan op z'n Harlie -Trapson. Groet; Toon

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #416 Gepost op: 12-10-2006, 17:09 »
Dag Harold,ik ben niet op het laatste NJ treffen geweest. Al een hele tijd niet. Ik werk zes dagen per week en met al mijn hobby's is de zondag druk bezet.
Op dit moment ben ik aan het organiseren om vijf dagen te gaan werken en het ziet er naar uit dat het lukt. Gr. Toon.
Trouwens, welke MTC'ers zijn er nog meer hier actief?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #417 Gepost op: 12-10-2006, 17:34 »
GeertW, Jan Koot en Margrieta Tijssen en dan zie ik vast nog iemand over het hoofd....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #418 Gepost op: 12-10-2006, 19:47 »
Ja ik ook !!! Steeds vergeten even voor te stellen en nu even tijd. Toon Hemelaar is mijn naam. Ik woon en werk in Almere. Ben in 1974 begonnen met motorrijden op een Suzuki T500. Wel illegaal zonder rijbewijs,vandaag zevenenveertig kaarsjes uitgeblazen dus reken maar uit! Heel veel motoren in bezit gehad.Alle maten en soorten. Vroeger als z.g. groottoerist actief door Europa getoerd en actief lid van MTC Holland. Door tijdgebrek steeds minder gereden maar altijd wel een paar motorfietsen beschikbaar gehad. Ben op deze site terecht gekomen omdat de interesse voor het off the road rijden erg toegenomen is. Dank jullie wel allemaal voor het delen van de ervaringen welke ik allemaal met groot plezier meelees. Ondertussen door langdurig bureauwerk weer de sportschool in gegaan om wat serieuzer naast de weg te gaan rijden.Zonder conditie lukt dat gewoon niet heb ik ervaren. Ik ga, omdat ik enthousiast aan de gashendel hang, nogal eens onderuit en daarom zien twee van de drie XT´s die ik gebruik er niet supermooi meer uit. (Ikzelf trouwens ook niet meer). Ik heb echter in de loop van de tijd dat ik hier meekijk gezien dat zoiets voor de forumbezoekers hier geen probleem is. Hoop in de nabije toekomst eens mee te kunnen gaan met een groepje meer ervaren off the road rijders.Ik heb echter een heel groot gebrek, niet het gebrek wat de meeste mensen hebben. Mijn gebrek is TIJD !  Tot ziens, Toon


Ja en dat is dus mijn vader,
Mijn naam is Nils Hemelaar en ik rijd nu 3 maanden motor op een 25kW papiertje (19 jaar).
Wonende in Almere ben ik vaak naar poort (nu helaas niet meer op zondag).
Ik onderhoud de motoren en rij zelf op een XT350.

Groeten,
Nilz

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #419 Gepost op: 12-10-2006, 20:37 »
welja motorrijden is dus blijkbaar een vader-zoon ding
welkom :)