Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 315161 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #555 Gepost op: 23-03-2007, 19:27 »
vlaai of choco-bollen?!  ;D ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #556 Gepost op: 24-03-2007, 19:36 »
Je zit in de goede hoek des lands voor vraai vanzelf :)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #557 Gepost op: 04-04-2007, 18:59 »
Eh? .... had ik mij al voorgesteld? .... neu

Ik is Dennis, 34 jaar, A-rijbewijs sind 1990 en eigenaar van een GSX1100S en een DR750
Reden dat ik me hier heb ingeschreven is de DR750.
Zodra de DR helemaal klaar is zal ik hier wel wat actiever worden met vragen over hoe en wat in het terrein enzo :D

cheers,
Dennis 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #558 Gepost op: 05-04-2007, 15:25 »
Welkom hier!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #559 Gepost op: 03-05-2007, 23:02 »
Hallo,

Ik heb me ook nog nooit fatsoenlijk voorgesteld , bij deze dan:

Ik ben Jos, 37 jaar oud en woon in Eindhoven. ik rij nu al weer een jaar of 8 motor (in een grijs verleden begonnen op een MT5, heel kort een XL600R gehad, daarna een Africa Twin RD04 en nu al weer 2 jaar een RD07). Sinds 2 jaar begonnen met off-road rijden. Daarvoor woon ik natuurlijk ook in een goede omgeving, hier is nog voldoende mogelijk zonder meteen in de problemen te komen. Ik rij voornamelijk hier in de omgeving met andere TCN-ers, het echte serieuze werk komt hopelijk later ook nog (en dan bedoel ik niet zoals op de ARM-dag op de Lansaard, daar is m'n twin toch net niet helemaal voor geschikt kwam ik achter :P).

groeten,

Jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #560 Gepost op: 03-05-2007, 23:16 »
Ah, dit topic had ik nog niet gezien...daar gaan we dan.

Ik ben Josja, 24 jaar oud, uit Zoetermeer naast Den haag.
Mijn eerste 'motor' is een Yamaha DT 125cc L/C, welke nog altijd in mijn bezit is. Leuk ding maar qua vermogen en stabiliteit niet ideaal voor op de weg.
Daarom een Suzuki DR 750SK BIG Dakar Special aangeschaft, dat is direct het tegenovergestelde van de Yamaha, namelijk het dubbele aangewicht maar het 5 dubbele aan vermogen. Rijd heerlijk op de weg, lekker bruut ding en offroad ook goed te doen, behalve als het de schuin wordt dan val ik om  :(

Ik rij regelmatig rond in de omgeving en probeer ik laatste onverharde wegen in de randstad uit. Binnenkort wil ik eens mee gaan rijden met offroad ritten om te kijken of dit mij enigzins lukt met de DR.

Foto van de DR, inmiddels zitten er TKC80's op en een volledig zwarte zadelhoes en schuimrubberen handvaten.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #561 Gepost op: 04-05-2007, 08:53 »
Hallo ARMers,

Net als zoveel TCN-leden meld ik mij ook maar eens aan op dit forum. Ik heb hierop al veel gelezen en geleerd en op dringend advies van Erik (XRV-rider) ;) moet het nu maar eens gebeuren.
Mijn naam is denk ik wel duidelijk. Ik ben de veertig al even gepasseerd, maar voel me (hopelijk nog heel lang) fit genoeg om off-road te rijden. Gelukkig is Brabant niet zover van mijn woonomgeving R'dam (hoewel de Maasvlakte af en toe ook leuk is).

Ik ben in 2005 begonnen met een TransAlp en rij nu inmiddels op een Africa Twin (bj. 2000, zwart). Via de TransalpClub ben ik enthousiast geworden voor het off-road rijden en hoop dat regelmatig te kunnen doen. De Twin moet nog noppen krijgen, maar verder ben ik al een eind met de technische aanpassingen.

Foto's e.d. volgen binnenkort nogwel.

Tot ziens op de vele door jullie georganiseerde activiteiten.

Hilko

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #562 Gepost op: 04-05-2007, 09:15 »
Jungs,

Zijt welkom!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #563 Gepost op: 04-05-2007, 11:26 »
Welkom, welkom allemaal  :)

Het TCN-gehalte gaat weer lekker omhoog zo  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #564 Gepost op: 04-05-2007, 11:31 »
 :stupid:
Yep, welkom allemaal :)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #565 Gepost op: 04-05-2007, 18:52 »
Gezellie hoor, Welkom.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #566 Gepost op: 04-05-2007, 19:07 »
U zeit wellekome. :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #567 Gepost op: 05-05-2007, 15:59 »
Ahum...had ik al doorgegeven dat ook ik...ja, ja...een TCN-er ben...
Nog een erbij dus. Nog even en naam van de site kan aangepast worden..

zeg Brommer zag ik je net voorbij komen op je gele scooter?
Hou de gepoetste kant boven.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #568 Gepost op: 05-05-2007, 23:41 »
Ik ben ook nieuw hier. Ik had me in een ander topic (De ideale allroad) net al int kort voorgesteld maar zal het nog een keer doen.
Ik ben Wouter, studeer in Amsterdam (alleen nog scriptie dan klaar) en ben hard bezig mijn studietijd wat te rekken omdat ik de laatste maanden alleen nog maar met motoren bezig ben en het voorbereiden van mijn droomreis: naar Peking op de motor (www.amsterdambeijing.com).

Verder heb ik al één mooie motorreis op mijn kerfstok: naar Gambia vanaf Amsterdam in 2005. Onder de naam Team Cameltoe samen met drie vrienden op twee XL'etjes en een kever 8500 km gereden, errug mooi!

Verder heb ik niet zoveel te melden. Ben al twee maanden bezig om een oude KTM op te knappen die ik van Patrick van XTravels heb overgenomen, zodat ik daarmee mijn riding skills wat kan gaan verbeteren. Vervolgens wil ik graag enduroritten gaan rijden. In het topic 'De ideale allroad' heb ik een heel verhaal gepost over mijn dilemma welke motor ik moet kopen: en goed voor de betere puzzeltochten, bagger, offroadritten & rallies EN goed om de wereld mee rond te reizen.... Moeilijk moeilijk...

Ik zal proberen het forum goed bij te houden en alle topics een beetje door te nemen, en wellicht tot snel!

Ciao

Wouter
Yamaha XT 2KF '90 (gejat!)
Honda XL600 '90 Barrel (ergens in Gambia)
KTM 250 tweetakt '86/'87(?)
Moto Guzzi V7 Ambassador '71

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #569 Gepost op: 06-05-2007, 10:08 »
welkom en veel plezier hier