AllRoad-Forum > All-road algemeen

Het grote voorstel topic

<< < (2/363) > >>

easy pete:
OK, my turn.
Hoi Klei ! Leuk je ook hier aan te treffen !

Ik ben Peter ofte Easy Pete (omdat ik niets beters kon bedenken). De Easy staat eigenlijk voor het feit dat snelheid bij mij geen prioriteit heeft. Geef mij maar alle hindernissen die net haalbaar zijn, die lange knalstukken doe ik wel op de snelweg  :D
 
Ik rijd onder andere een Alp. Mijn andere fietsjes hebben niks met off-road te maken. Maar voor de fun heb ik een DR600 gestript om er hele gekke dingen mee te kunnen doen. Ik zit er vaak mee op cross-circuits omdat ik verslaafd ben aan springen en zandbochten. Om echt te crossen is ie te zwaar, op onontgonnen terrein is hij Major Fun ! Maar omdat hij geen verlichting meer heeft kan ik er nooit een echte rit mee doen, en dat vind ik echt wel jammer  :'(

Ik droom dus van een lichtgewicht enduro, maar die worden blijkbaar enkel in goud gegoten, gezien de huidige prijzen  :-\

Ik ga graag mee met m'n Alp op ritten, maar enkel als ik weet dat er ook AT's meedoen. Dat is een indicatie voor de haalbaarheid. In een KTM-groepje maak ik namelijk geen kans, tenzij er veel snelwegstukken tussen zitten waar ik kan inhalen  ;)

Zo, da's Easy Pete
Damn ! Wat heb ik zin om in de zandbak te gaan spelen !

adventure rider:
De volgende,

Ik ben Jan, kom uit Woerden en rijd sind kort (begin dit jaar) een KTM 640 Adventure. Hiervoor heb ik een suzuki en een kawasaki gereden, beide wegmotoren. De Kawa staat nog steeds in de schuur, een zephyr 1100. Maar sinds ik de adventure heb staat de kawa stil, ik weet ook niet waarom...
De adventure heb ik bij onze oosterburen gehaald, zelf ingevoerd etc. Scheelt een hoop in de kosten, maar wat voor mij ook meespeelde is dat je ze hier niet zo vaak tweede hands tegenkom. Off the road ervaring heb ik er nog niet echt mee, af en toe even door de berm ermee. Ik wil er wel meer off road mee gaan rijden, maar heb er tot nu toe nog niet zoveel tijd voor gehad. Ik heb een tijdje geleden wel de off road cursus bij Henk Seppenwolde gevolgd. Ik heb daar veel geleerd, temeer ook omdat dit mijn eerste off road ervaring was.
Ik hoop binnenkort wat meer tijd te hebben om wat off the road ritjes mee te rijden, zoals de hart van brabantrit. In de tussentijd moet ik het doen met al jullie verhalen...

Ferd:
Hoi Jan,

Welkom op dit forum, om meteen maar met de deur in huis te vallen: Kom morgen naar Almere, daar kan je het rustig opbouwen, en er is zat expertise voor wat hints en tips.

adventure rider:
Bedankt voor de uitnodiging Ferd, maar ik moet helaas werken morgen.
Andere keer hoop ik.

twin-brothers:
He Ferd, ga je toch mee? Anders kom je toch wat later ;D


Ik meen mij te herinneren dat we ons al eens hadden voorgesteld, maar omdat ik dat niet meer terug kan vinden:



The Twin Brothers,

Tja, een lang verhaal maar het begon allemaal in 1998, toen ze een nieuw onderkomen kregen in Almere. Ze werden met z'n tweetjes afgeleverd bij de dealer en die leverde ze weer af bij ons. En wat bleek, ze hadden oplopende framenummers. Na twee dagen 750 km'ers getuft te hebben, kwamen ze officieel op onze naam te staan. Wat bleek, zelfs de kentekenplaten waren oplopend, als dat geen broertjes zijn!

Sinds we lid zijn bij de TCN krijgen de Twin Brothers meer zand, bagger en water tussen hun (inmiddels) noppen dan ooit. Toen we uiteindelijk ook af en toe met de ritten van deze site (van Ferd) mee begonnen te doen, was het hek van de dam. Werelds, nooit verwacht dat ik dit met mijn Twin kon.

Ik, Carolien, rij al sinds 1995 een AT en met The Twin Brother ben ik pas off road gaan rijden sinds 2001. Het valt niet mee voor een meid om deze "zware" jonge overeind te houden, maar ik doe mijn best.  ::)

Ed rijdt dagelijks heen en weer met woon/werk verkeer op de andere twin brother. Daarnaast kan Ed het niet laten om zijn stoere rakker door het zand te jagen en natuurlijk de beestachtige ritten van deze site en van de TCN club. Wat ik voorzichtig doe, doet Ed twee keer zo hard met zijn Twin. :-X Daar kan ik dus nog heel wat van leren. Vooral op blubberende modderpaden. :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie