Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 314544 keer)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #720 Gepost op: 09-03-2008, 21:37 »

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #721 Gepost op: 10-03-2008, 19:33 »
Ron,

Dank voor de link! Moet nog even wennen aan dit forum.
Maar ik heb me aangemeld!

Martin

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 22
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #722 Gepost op: 10-03-2008, 20:55 »
Ik stel me ook maar eens even voor.

Mijn naam is Remmie. Ben 41 jaar en woon in Duiven

Na 6 jaar op het GS forum te hebben rond gehangen op mijn 1150 GS. Wilde ik iets meer off road georiënteerd gaan. Volg dit forum al een tijdje en ben ook pas lid geworden.
Heb van alles gereden van DT-jes, DR-tjes Klr-tjes, bol-dors, VRF-jes, GS nu na lang rond zoeken een KTM Super enduro.
Zoals ik al zei wilde ik iets meer off road gaan en toch ook nog reisjes kunnen maken. In eerste instantie zou de opvolger van mijn GS een KTM adventure S worden. Maar, na verschillende proefritten wilde ik alleen nog maar de Superenduro. Lekker groot (ben 2m 110kg  ;)) en wat een fun.

Zal hier de komende tijd vaker rondhangen en hoop hier nog veel te leren dan wel mensen te ontmoeten tijdens evenementen sq ritten.

O ja een foto…  ;D



Remmie  :)



Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #723 Gepost op: 10-03-2008, 21:01 »
bijna net zo mooi en goed als m'n BIG.. nu ja mooier en beter dan ;)
Welkom, have fun 8)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 11
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #724 Gepost op: 11-03-2008, 22:57 »
Hoi,

Ik ben Bahnburner uit Reijmerstok, en tuf meestal op een 1100 GS  ;)

Ben er ook niet vies van om een bospaadje in de Ardennen / Eiffel te testen op de zondagochtend  :-X

Zaterdag j.l. een bezoekje gebracht aan Mokam, waarvan verslag http://nl.youtube.com/watch?v=x2zhOImPBPY

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #725 Gepost op: 30-03-2008, 23:58 »
Wat begon met een onschuldig tochtje naar Ijmuiden om een reisboek van Midden Amerika op te halen, is geeindigd in een wild enthousiasthe droom over het echte avontuurlijke motorrijden. De verhalen en foto's die ik daar te horen en te zien heb gekregen hebben mijn bloed sneller doen stromen.

Mijn naam is Olaf, 26 jaar oud en ik woon in Leiden. Ik rijdt op dit moment een Aprilia rsv Mille uit 2004. Een heerlijk monster op de weg. Totaal niet te vergelijken met de offroad motoren die de meeste van jullie rijden denk ik. Hiervoor heb ik een Suzuki SV650s gereden wat ook een heerlijke motor was.

Mijn droom is om een keer een echte mooie reis op de motor richting Mongolie te maken. En ik vind dat dromen uit moeten komen, dus wie weet!!

Sinds kort ben ik geinteresseerd in het offroad rijden, waarin ik me ook wat wil verdiepen. Als ik de Topics lees is er genoeg moois te beleven met alle uitstapjes en ritjes!

Dus ik ga hier op dit forum voorlopig is (kwijlend) rond kijken.

Groeten Olaf

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #726 Gepost op: 31-03-2008, 09:00 »
Hoi Olaf,

Pas op met kwijlen boven je toetsenbord hè... ;)
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #727 Gepost op: 31-03-2008, 09:55 »
Wat begon met een onschuldig tochtje naar Ijmuiden om een reisboek van Midden Amerika op te halen, is geeindigd in een wild enthousiasthe droom over het echte avontuurlijke motorrijden. De verhalen en foto's die ik daar te horen en te zien heb gekregen hebben mijn bloed sneller doen stromen.

Mijn naam is Olaf, 26 jaar oud en ik woon in Leiden. Ik rijdt op dit moment een Aprilia rsv Mille uit 2004. Een heerlijk monster op de weg. Totaal niet te vergelijken met de offroad motoren die de meeste van jullie rijden denk ik. Hiervoor heb ik een Suzuki SV650s gereden wat ook een heerlijke motor was.

Mijn droom is om een keer een echte mooie reis op de motor richting Mongolie te maken. En ik vind dat dromen uit moeten komen, dus wie weet!!

Sinds kort ben ik geinteresseerd in het offroad rijden, waarin ik me ook wat wil verdiepen. Als ik de Topics lees is er genoeg moois te beleven met alle uitstapjes en ritjes!

Dus ik ga hier op dit forum voorlopig is (kwijlend) rond kijken.

Groeten Olaf

Nou Welkom Olaf! We zitten wel midden in de verhuizing, maar toch reuze leuk dat we iemand enthousiast hebben kunnen maken! Helaas heb je de lezing van zaterdag gemist, maar er komen nog genoeg gelegenheden. Ik zou zeggen welkom hier!

Arjen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #728 Gepost op: 31-03-2008, 10:47 »
Welkom Olaf, pas op, modder is zeer verslavend ;)
Veel plezier met het uitzoeken van de voor jou perfekte off-road, banden etc.
Groeten Zappa
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #729 Gepost op: 31-03-2008, 19:22 »
Ik rijdt op dit moment een Aprilia rsv Mille uit 2004. Een heerlijk monster op de weg. Totaal niet te vergelijken met de offroad motoren die de meeste van jullie rijden denk ik.

Gewoon houden dat brute toestel, en een off/allroadje erbij nemen. En welkom natuurlijk!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #730 Gepost op: 01-04-2008, 18:36 »
Nou mensen, bedankt voor jullie reacties! Ik voel me al helemaal welkom!!  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #731 Gepost op: 01-04-2008, 19:25 »
Gewoon houden dat brute toestel, en een off/allroadje erbij nemen. En welkom natuurlijk!

Gert?
Volgens mij glij jij ook steeds meer af naar iets wat er tussenin zit. RSV werd Tuono werd Tiger. What's next?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 93
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #732 Gepost op: 01-04-2008, 19:53 »
Gewoon houden dat brute toestel, en een off/allroadje erbij nemen. En welkom natuurlijk!

Inderdaad, ik heb ook een mille uit 2004 gehad met dat hele mooie kontje :D Af en toe mis ik de looks en karakter van die V-win, dus een off/allroadje erbij is zeker niet verkeerd.

Veel lees/kwijlplezier en welkom.

gr Martijn

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #733 Gepost op: 02-04-2008, 08:00 »
Gert?
Volgens mij glij jij ook steeds meer af naar iets wat er tussenin zit. RSV werd Tuono werd Tiger. What's next?

Ga ik uitleggen in een apart draadje  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #734 Gepost op: 21-05-2008, 20:35 »
Hallo ik zal mij ook even voorstellen.
Mijn naam is Jan Smit en woon in het midden Nederland Utrecht en ben 36 Jaar.
Ik had een Yamaha TT600 maar iemand wilde deze ook hebben :'(
Verder heb ik ook nog een Suzuki intruder en rijd zo'n al 15 jaar  motor.

Gr Jan..