Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 314539 keer)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2923
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #735 Gepost op: 21-05-2008, 23:11 »
Ik geloof dat ik me ff moet voorstellen.

Kibbe:

Ik sjees reeds 22 jaar op alles met twee wielen.

Meestal off road.....maar ook op asphalt.....( daar ben ik tenslotte begonnen)


 :stupid:
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #736 Gepost op: 22-05-2008, 20:09 »
Hallo ARM-ers

Aangezien ik al heel lang dit forum volg en enkelen van jullie al heb leren kennen (koninginnedag vorig jaar, OER weekend, Ardennen Offensief vorig weekend) zal ik me ook maar eens officieel voorstellen.
Ik ben Carien en ben met motorrijden in aanraking gekomen door Peter (Chiocciola) die net het laatste duwtje heeft gegeven om motorrijles te nemen.
Ik ben sinds maart dit jaar in het trotse bezit van mijn motorrijbewijs!!
Ik had het voorrecht om op Peter zijn 'ouwe' Honda cb450n te mogen rijden en soms op zijn Guzzi California 1100. Dat rijdt echt super!
Helaas was de vreugde van korte duur want door een stommiteit van mijn kant zaten zowel de Honda als ikzelf een beetje in elkaar.  :(
Dus mocht iemand nog een voorvork voor de Honda hebben liggen....

Aangezien Peter en Gerjan mij besmet hebben met het OER virus heb ik besloten om dit jaar ook mee te gaan. Weliswaar niet op de motor maar (als onderdeel van de organisatie) met de auto.
Ik verheug me er erg op en ook om velen van jullie in levende lijve te aanschouwen.....

groeten, Carien

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #737 Gepost op: 22-05-2008, 23:07 »
nou tot volgende week dan 8) 8) 8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 33
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #738 Gepost op: 28-05-2008, 06:40 »
hoi allemaal,
ook ik ben nieuw hier. Tot nu toe heb ik alleen nog maar het noppenforum vervuild met m'n reacties, maar hier valt ook nog wel wat te melden (en vooral leren)!
Ik heb de laatste 21 jaar alleen maar offroadjes gereden, zowel op de weg als in het zand.
Maar sinds 4 jaar heb ik een Husaberg, waarmee ik alleen nog maar het zand in duik.
Blijft toch het mooiste werk ... :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #739 Gepost op: 28-05-2008, 08:01 »
welkom

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #740 Gepost op: 28-05-2008, 17:17 »
Welkom! Het zal even stil zijn hier ivm de OER maar daarna zal het wel weer los gaan.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #741 Gepost op: 15-06-2008, 19:53 »
Hallo allemaal,

Ik heb Sabsie een 23-jarige meid en in het bezit van een Tenere 2008 (sinds gisteren). Mijn vriend rijdt op een V-Strom 650 waar we twee jaar terug ook mee op vakantie zijn geweest. Helaas had ik toen mijn rijbewijs nog niet (had alleen bijzondere verrichtingen al gedaan) dus het bleef toen bij achterop zitten. Vlak na die vakantie heb ik mijn rijbewijs gehaald, maar had toen nog geen motor. Toen gingen we samenwonen dus tijd en geld ging daar in zitten.
Dit voorjaar begon het toch te kriebelen, want ik wilde nou toch wel eens mijn eigen motor. In eerste instantie wilde ik de BMW 650, maar toen ik hoorde dat de Tenere 2008 uitkwam was de keus snel gemaakt! Op de motorbeurs heb ik er nog even op gezeten en qua lengte paste ik erop. In april heb ik de motor bij de dealer besteld en gister kon ik hem dan eindelijk ophalen!

P.S. Leuk forum en hoop er ook heel wat te leren over techniek van de motor en off-road ervaringen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #742 Gepost op: 15-06-2008, 22:41 »
Welkom hier en met dat off-raod gebeuren komt het helemaal goed als je hier wat rond hangt ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 161
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #743 Gepost op: 29-06-2008, 00:22 »
Beter laat dan nooit......

Heitje (Jeroen in het dagelijks leven). Na zo'n 18 jaar brommen en scheuren op de weg door Spee en consorten gaan denken over alternatieven om het plezier in het motorrijden weer nieuw aan te wakkeren. Na en choppertje, een CBR00F en 5 fantantische jaren op een Aprila SL1000 Falco een ander Way Of Driving ontdekt op een GS650 Dakar; Heerlijk, alle weggetjes die ik tot op heden moest laten liggen ben ik nu aan het ontdekken. Hoe slechter het asfalt en smaller de wegen, hoe leuker het wordt!
Maar ja...dan wil je ook een keer het zand in....eng, maar toch bijzonder uitdagend. Omdat het een grote fan ben van het principe "in het diepe" na het lezen van het leuke OER-verhaal in de MOTO73 in een onbezonnen moment me aangemeld voor de 2008 Editie. En realiseer me de laatste weken dat dit van bijzonder uitdagend toch overslaat naar bijzonder verslavend. Erg leuk cluppie mensen kwam ik tegen tijdens de OER en niemand vond het erg dat ik zo aan het prutsen was met mijn GSje. Smaakt toch naar meer!

Op dit forum zie ik mensen die ik gesproken heb en waarvan ik hoop nog eens met ze door bagger te mogen gaan, en hoop en nog vele meer te leren kennen. Leuk cluppie!

En ja; moraal van het verhaal is dat mijn GS nu te koop is en ik me het hoofd aan het breken ben of ik op zoek moet naar een DRZ-E of een KTM 525 MXC. Had even de hoop het antwoord te vinden in het Ideale Offroad Topic, maar na 2 avonden lezen ben ik bang dat ik dat ik daar niet op kan wachten :)

Als je een bruikbaar draadje kent dat me verder help: feel free.....
Grz. Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #744 Gepost op: 29-06-2008, 00:48 »
Ik zou voor de KTM gaan, welkom hier :D Allemaal :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #745 Gepost op: 29-06-2008, 11:38 »
Welkom hier!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #746 Gepost op: 29-06-2008, 12:31 »
wt is het verschil tussen een 525 exc en mxc?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #747 Gepost op: 29-06-2008, 23:11 »
wt is het verschil tussen een 525 exc en mxc?
de E en de M 8) :stupid: :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #748 Gepost op: 29-06-2008, 23:48 »
 ;D ;D
toch niet alleen de 13 liter tank?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #749 Gepost op: 29-06-2008, 23:57 »
Ik zou voor de Soes gaan, maar dat weet heitje al. Een blik in het bivak `s avonds tijdens de OER zei volgens mij voldoende... heeeeeel weiniig DRZ-gesleutel  :D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer