Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 298569 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1680 Gepost op: 06-07-2019, 21:58 »
Ik had liever gehad dat er een antwoord, van de mods?, zou verschijnen met een oplossing.
Het probleem blijft hetzelfde.
Als dat zo blijft dan verdwijn ik hier helaas weer van het forum. Want is niet te doen telkens weer die verificatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1681 Gepost op: 07-07-2019, 15:41 »
Leg eens uit wat er misgaat.
Met dreigen schop je het niet ver :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1682 Gepost op: 08-07-2019, 11:35 »
Welke browser gebruik je? De meeste browsers kunnen voor jou je inloggegevens opslaan. Wellicht een instelling in je veiligheidsopties ergens die dat voorkomt?
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1683 Gepost op: 17-07-2019, 18:29 »
Na een tijd meelezen ook maar eens aangemeld! :)

40 jaar, uit omgeving Zwolle. En sinds kort eigenaar van een transalp 600 uit 91.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1684 Gepost op: 17-07-2019, 20:12 »
welkom hier. Al zandpaden gevonden rondom Zwolle?
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1685 Gepost op: 17-07-2019, 21:24 »
welkom hier. Al zandpaden gevonden rondom Zwolle?


Ja zeker, genoeg in de buurt :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1686 Gepost op: 18-07-2019, 10:17 »
+1  :)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1687 Gepost op: 04-09-2019, 21:35 »
ik weet je budget en precieze wensen niet. Een KTM 690 is heel goed in het terrein en heel goed op de weg. Ik heb er mee op de crosbaan gereden en heb er asfaltgumweekendjes Winterberg mee gedaan.


Ok, ik stel me niet nog eens voor, maar wel geinig: sinds deze week ben ik dan ook de trotse eigenaar van een KTM 690 enduro geworden. 5 jaar nadat ik me hier voorstelde. Daarna werd de vstrom door een verhuizing ingeruild voor een 2e auto en reed ik 'alleen' nog maar op asfalt. Maar, bloed kruipt waar het niet gaan kan en zodoende staat er nu dus een 690 enduro in de schuur :-)
Check out mijn blog op LowlandsAdv.com en foto's op @LowlandsAdv.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1688 Gepost op: 04-09-2019, 23:08 »
Wat ga je ermee doen?
1 van m.n fijnste motoren.
Om brabo of tet of marokko mee te rijden.
Zelfs een saai stuk asfalt wordt leuk met deze motor.
Welkom op dit forum.
Van welk jr is de 690?

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1689 Gepost op: 05-09-2019, 14:47 »
de 690 is 2008, eerste jaar dus, met 25k op de teller. Ik gebruik de fiets voor woon-werk verkeer, geen/heel weinig snelweg. Maar op de route ook een paar bospaden die ik sinds deze week dus vrolijk in sla om eens wat te oefenen met onverhard.

Verder ga ik graag stukken TET doen, allroad ritten lijken me leuk om te doen. Misschien volgend jaar eens de Kielder 500 of een stuk TET uk (of beide). Ik ben meer reiziger dan crosser, maar vind het geweldig om wat nieuws te doen op de motor. Heb nu 23+ jaar ervaring op asfalt, maar niet meer dan 23 uur op cross/trials/adventure fietsen onverhard. Dus mooi om te leren rijden en zelf wat onderhoud te gaan doen. :-)
Check out mijn blog op LowlandsAdv.com en foto's op @LowlandsAdv.com

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1690 Gepost op: 29-09-2019, 00:07 »
Hallootjes!


Ben vers hier op het forum. Leuk om eea te lezen hier! Ik ben net in het bezit van een KTM EXC350. Niet mijn eerste enduro. Mijn eerste was een KTM GS250 2T, daarna een LC4, EXC250F en nu dus de 350. Wat een lekker gebakje zeg  ;D  De laatste jaren heb ik eigelijk alleen in Spanje op vakantie gereden, maar ja 3 weken per jaar is ECHT te weinig dus ik kijk er naar uit om mijn eerste OTR's te rijden hier in de NL. Voorheen reed ik op de Veluwe, toen het crossen nog werd gedoogd op de tankbanen ::)  Ik denk dat er weinig legaals te rijden valt hier in omgeving Utrecht waar ik nu woon. Ik hoop dat ik het mis heb. Zijn er rijders hier op het forum die wel eens een rondje doen? Er zijn vast nog wel wat onverharde paden hier waar we mogen rijden. Ik zou graag een keer aansluiten :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1691 Gepost op: 30-01-2020, 11:34 »

Hoi allemaal,


Ik ben Arvid, net 50, wonend in Amersfoort. gelukkig getrouwd en trotse vader van drie tienerzonen.
Fanatiek motorrijder sinds mijn tienerjaren.
In mijn studententijd het nodige aan trial gedaan op de campus van de UT in Enschede.
Na tig jaren op wegmotoren door de Alpen te hebben gereden ben ik sinds vorig jaar met een nieuw hoofdstuk bezig.
Naast mijn huidige ST1100 Pan-European en VFR750F heb ik toen namelijk een XL600V Transalp gekocht.
En dat had ik dertig jaar eerder moeten doen ! Wat een lol heb ik met dat ding !
Ik heb er inmiddels al het nodige mee offroad gereden en in juni ga ik met deze motor de Alpen in en ook de gravelpaden in het grensgebied van Italiƫ en Frankrijk opzoeken.
Naast de Transalp heb ik overigens inmiddels ook nog een 'bouwpakket' van een NX250 Dominator gekocht, die ga ik de komende tijd ook nog in elkaar zetten.
Ik sleutel namelijk al sinds mijn tienerjaren aan alle motoren die ik heb en heb gehad, ik doe letterlijk alles zelf, iets waar ik ook heel veel plezier aan beleef.
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 66
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1692 Gepost op: 01-05-2020, 14:29 »
Hallo Allen,


sinds een tijdje aan het meekijken op het forum en vandaag ook daadwerkelijk een topic gestart & gereageerd op een rommelmarkt post dus wel zo netjes om me even voor te stellen:


Mijn naam is Leon Koetsenruijter en woon in Roosendaal, motorrijden (bij voorkeur offroad) zit me in het bloed en deed ik dan ook al vanaf mijn 17 met veel plezier op een Honda XR250 '89 en een Husqvarna 450 '04. Jaren geleden de enduro ingeruild voor een wegmotor en na een paar jaar de wegmotor laatst weggedaan om een allroad waardige reismotor te kopen. Dit is gelukt en de KTM zal hopelijk zo snel mogelijk worden voorzien van een gele plaat zodat ik kan gaan "TET-en".











Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1693 Gepost op: 10-05-2020, 09:50 »
Hai iedereen!

Sinds deze week hier geregisteerd :)
Mijn naam is Yvonne, wonend in alphen aan den rijn

Ga dit jaar (eindelijk) 's doen wat al jaren rondzwerft in mijn brein: het allroad/offroad pad bewandelen. In 2011 al eens een eerste poging gedaan maar na een een offroadtraining (op huurmotor)in het ziekenhuis te zijn beland, dit plan weer in de ijskast gezet. Zelfs 5 jaar helemaal niet op een motor gezeten  :o

In 2016 mbv professionele hulp rijangst overwonnen en sindsdien een diehard motorrijdster. Sinds 2 jaar rijd ik een Yahama tracer 900 (inmiddels mijn tweede. Met de eerste na 5 maanden een heftig ongeval gehad. Onderuit gereden door een maatje die te dicht op me zat..... motor total loss en ik ook.....maar zo snel als mogelijk, na herstel van diverse breuken, weer gaan rijden en opnieuw een tracer 900 dus.....)
Nu al een tijdje bezig om de goede allroadmotor waarop ik de tracer kan inruilen te vinden maar deze nog niet kunnen vinden. Dus, als beginnend offroadrijdster, op zoek naar een 2e motor waar ik op kan leren, vallen en weer opstaan, cursussen meekan volgen, offroadtracks mee kan rijden in NL en wellicht ook (delen) van de TET. Op dit moment bezig met een Yamaha XT350....

Alle tips&trics zijn welkom en ben met name ook op zoek naar mensen op dit forum waarmee ik samen kan rijden. Ter lering en vermaak :D
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1694 Gepost op: 10-05-2020, 16:20 »
Welkom Yvonne,

Ik hoop voor je dat je je portie ongelukken nu gehad hebt.