Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 298668 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1755 Gepost op: 30-12-2020, 20:02 »
Hee allemaal,


Ik ben Maarten, bouwjaar 1991 en woon in midden Limburg.
Rijmotor sinds 2010. En reed r 1200 gs van 2012 tot november 2020. Recent een Tenere 700 gekocht! (heel blij mee) ben na 7 jaar toch echt tot de conclusie gekomen dat de droom van "the long way down" toch beter gaat zonder gs..... vroeger reed ik de motor woon werl. Nu niet meer dus veel minder snelweg en meer fun, en daar past de tenere beter bij.


verder brandweerman en mountainbiker. favoriet vakantie land Oostenrijk.
toekomst plan, naar Marokko op de tenere.


ja dus dat.... niet echt een toetsenbord held.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1756 Gepost op: 30-12-2020, 20:31 »
Welkom Maarten, sluit eens aan bij een ritje als we weer “mogen”.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1757 Gepost op: 17-03-2021, 23:21 »
8)
Hallo, Hans is de naam, ik weet niet of ik mij al een keer veergesteld heb, maar bij deze
Hans Dortland  bj 1960 ,22 jaar motoren, begonnen op een 1973 XT550, daarna van alles,3 jaar geleden een oude
trouwe XR gekocht 26 d km zand en asfalt  10%/90% gereden en is net voor de vakantie overleden.
Voor de prijs van de onderdelen die nodig waren, een andere brommer gekocht een nog oudere, Kawa KLR 650,
is heel wat anders als de XR ,maar het beste wat ik voor 750 euries kon krijgen(gezin en 3 pubers).
Kortom zoveel mogelijk lol, voor zoweinig geld als mogelijk, met de aardigste motorrijders die er zijn!...
de Allroaders!!

GR Hans




Ps ik las dat de BDM rit op 2 okt is, gaan er nog vrijwilligers heen?


Tjonge, dat is alweer ff geleden,  na een Big en daarna een Tiger900 T400, weer terug op een Big, een echte oer motor.😁
En nu weer meer het zand in en dus weer  meer rondneuzen bij de zandclub. 🤣
Big Bigger Tiger en Big again

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1758 Gepost op: 18-04-2021, 09:49 »
Joe! Michel, 34 jaartjes jong en vanaf 30 april woonachtig in Friesland. Momenteel nog in het Almeerse te vinden. Sinds een aantal jaren enthousiast zandhapper, begonnen op een XL500, NX250, toen NX650, XT600, LC4, DL650 en sinds een krap jaartje mijn droommotor, dé KTM 990 Adventure.
Ondertussen ook wat modificaties gedaan waaronder powercommander, afstellen op de bank, voorvorkpoten gereviceerd etc.  Ik had ook nog een hoog voorspatbord liggen van de LC4, dus bij wat serieuzer offroad gaat de lage eraf en de hoge erop.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1759 Gepost op: 18-04-2021, 11:27 »
welkom Michel, benieuwd of er in Friesland nog wat zandpaden te vinden zijn

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1760 Gepost op: 23-07-2021, 11:51 »
Hoi,
Leon uit Breda, tot voor kort altijd oldtimers (Yammi XS650 en Guzzi 850 T3) gereden, maar deze zomer toch een moderne motor gekocht om mee van de weg te schieten..een Yamaha xt660zAls er nog leden zijn die af en toe of regelmatig in Brabant offroad rijden en nog gezelschap kunnen gebruiken, hoor ik het graag!


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1761 Gepost op: 23-07-2021, 20:26 »
Welkom hier. Duidelijk iemand met een zwak voor karakter fietsen. De Tenere past keurig in dat rijtje.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1762 Gepost op: 14-10-2021, 15:29 »
Hallo allemaal:)


Ik ben peter 34jaar en woon in heerenveen.


Rij een F800gs 2008
  • powercommander
  • hyperpro veering
  • origineel uitlaat spruitstuk aangepast
  • origineel demper aangepast
  • K&N filter
  • getuned tot 94 pk op achterwiel
  • 50/50 banden
en een matchess 1956

Rij het liefst allroad:)


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1763 Gepost op: 10-11-2021, 20:42 »
Hallo allen,


Na al meerdere jaren stiekem meegelezen te hebben hier en een hoop informatie vergaard toch ook maar is een account aangemaakt.
Na paar jaar op de wegmotor door europa getoured te hebben een paar jaar wegrace gedaan, maar nu al een paar jaartjes in de noppenbanden.
Rijd op een Husqvarna 701 met Aurora rally kit (staat te koop) en nog een KTM 300 TPI voor het geluid erbij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1764 Gepost op: 10-11-2021, 21:51 »
Welkom hier. Tegenwoordig worden alleen mensen met genoeg doorzettingsvermogen om langs de beveiligingsmeldingen te komen toegelaten  ;D
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1765 Gepost op: 11-11-2021, 10:13 »
Hallo allen,


Na al meerdere jaren stiekem meegelezen te hebben hier en een hoop informatie vergaard toch ook maar is een account aangemaakt.
Na paar jaar op de wegmotor door europa getoured te hebben een paar jaar wegrace gedaan, maar nu al een paar jaartjes in de noppenbanden.
Rijd op een Husqvarna 701 met Aurora rally kit (staat te koop) en nog een KTM 300 TPI voor het geluid erbij.
Welkom natuurlijk. Staat de hele motor te koop of alleen de rally kit? Link naar makrtplaats oid om al het moois te bekijken?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 12
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1766 Gepost op: 11-11-2021, 11:16 »
Welkom natuurlijk. Staat de hele motor te koop of alleen de rally kit? Link naar makrtplaats oid om al het moois te bekijken?


Hallo Jos eigenlijk is het allebei nog een optie! Hij staat niet op marktplaats omdat het niet echt een fiets voor het grote publiek is en ik geen zin heb in gezeur met gelukszoekers. (en hier mocht ik hem nog niet te koop zetten ivm spam)

Hij staat wel op ADVrider: https://advrider.com/f/threads/husqvarna-701-with-aurora-xplorer-kit-the-netherlands.1525879/

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1767 Gepost op: 11-11-2021, 12:26 »
welkom Mark, mooi spul

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1768 Gepost op: 11-11-2021, 12:36 »
SPAM……  ???


Hoezo spam?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1769 Gepost op: 11-11-2021, 13:12 »

Hallo Jos eigenlijk is het allebei nog een optie! Hij staat niet op marktplaats omdat het niet echt een fiets voor het grote publiek is en ik geen zin heb in gezeur met gelukszoekers. (en hier mocht ik hem nog niet te koop zetten ivm spam)

Hij staat wel op ADVrider: https://advrider.com/f/threads/husqvarna-701-with-aurora-xplorer-kit-the-netherlands.1525879/
Mooie motor!! je ka n'm hier ook op rommelmarkt zetten (https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?board=6.0). Niet zo'n heel groot bereik maar wel de juiste doelgroep denk ik