Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 314520 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #765 Gepost op: 03-08-2008, 12:44 »
Ook maar even voorstellen: ik ben dus 'Leipo' en ben de vriend van Sabsie
ik heb zelf nu 3 jaar een Suzuki DL650 welke ik langzaamaan aanpas aan het meer off-road rijden (acerbis handkappen, stuurverhogers, fastway voetensteunen, etc). Hiervoor reed ik een jaartje op een CBR125r (25kW periode).


Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #766 Gepost op: 03-08-2008, 15:59 »
Yo Leipo,

Welkom! Mooi weggetje was je daar aan het rijden.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1311
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #767 Gepost op: 03-08-2008, 17:43 »
Hallo,
Ik zal mij ook maar gelijk voorstellen:
Ik ben Marcel en rij een 1200GS. Ik ben meestal te vinden op de site van de buren (forum GS club). Ik dacht dat ik mij zo'n twee jaar geleden al eens geregistreerd had op dit forum, maar vanwege mijn weinige (of geen) postings zal ik wel digitaal geëlimineerd zijn...  ???
De 1200GS is eigenlijk iets te zwaar voor het werk dat de meesten hier op het forum doen, maar ik mag graag van het asfalt af gaan. Ik ben overigens geen super-ervaren off-road rijder; als ik het niet meer weet geef ik meestal vol gas en dat helpt aardig (niet altijd..).
Hiervoor heb ik o.a. een Honda 125, een Honda 250 en een BMW 1150GS gehad. Momenteel ben ik thuis "in overleg" over een tweede brommer erbij voor het off-road werk of een andere motor. De onderhandelingen lopen nogal stroef op het moment. Mijn vrouw wil een andere auto; ik ook wel, maar ik heb liever een andere motor.... Dus..  :-X
Onderstaand een foto van een off-road ritje in mei van dit jaar met enkele forumleden van de buren:

Hopelijk ergens tot ziens. In ben in ieder geval op 28 september in de steengroeve in Zuid-Limburg.
Gr. Marcel
KTM 790 Adventure R - KTM 250EXC

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #768 Gepost op: 04-08-2008, 09:59 »
zal ik wel digitaal geëlimineerd zijn...  ???

HIerbij weer digitaal gereanimeerd! Welkom.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #769 Gepost op: 08-08-2008, 21:52 »
Hallo,

ik ben Gunter woon in België (rond Antwerpen) en rijd sinds 10 jaar met de motor, eerste jaren vooral met toermotoren rongereden, daarna iets sportievere, ik rijd momenteel met een Aprilia RSV mille vooral gekocht om te rijden op circuit, had hierbij tot vorig jaar ook een Yamaha fazer.

Nu is het al jaren een droom om eens de Trans-Tunesie te rijden, en sinds kort heb ik een kompaan gevonden die dat ook wel zou willen.  Nu zijn we wat plannen aan het maken en info aan het zoeken over de best geschikte motoren ed.  Daardoor gestoten op deze site en al heel veel gelezen, ben zowaar zelfs met het doorlezen van de topics iemand tegen gekomen die ik in mijn BMW-tijd ook wel eens tegen ben gekomen op een door vrijwilligers zelf ingerichte cursus......

hier een fotootje van mij (op de BMW) met de vriendelijke Nederlander die vrijwillig wat kwam lesgeven, en oh ja hij kon een flink stukje rijden met de motor ;)


grts Gunter


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #770 Gepost op: 09-08-2008, 20:54 »
Hahaa, onze JP  :D
En tja die staat enigszins bekend dat die met een motor overweg kan...

Welkom hier  :D

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #771 Gepost op: 10-08-2008, 17:00 »
Citaat
de best geschikte motoren ed.

Zie rommelmarkt, d'r staan er heel wat te koop deze dagen .... Waar zit je aan te denken?
En welkom natuurlijk!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #772 Gepost op: 10-08-2008, 21:27 »
Zie rommelmarkt, d'r staan er heel wat te koop deze dagen .... Waar zit je aan te denken?
En welkom natuurlijk!

Had gedacht aan een Yamaha Wr 450, heb al eens naar één gaan kijken, maar denk dat ik eerst nog wat ga sparen, iemand wat tips? weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, zal er anders eens een topic aan wijden.

grts Gunter

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #773 Gepost op: 10-08-2008, 22:19 »
Had gedacht aan een Yamaha Wr 450, heb al eens naar één gaan kijken, maar denk dat ik eerst nog wat ga sparen, iemand wat tips? weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, zal er anders eens een topic aan wijden.

grts Gunter

Sanne heeft er een te koop.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #774 Gepost op: 10-08-2008, 22:29 »
Sanne heeft er een te koop.

Yep

1 van 2003 voor 3200 euro
1 van 2006, wordt morgen op kenteken gezet ==> 0 kilometer voor 7750 euro

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 83
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #775 Gepost op: 11-08-2008, 16:41 »
Yep

1 van 2003 voor 3200 euro
1 van 2006, wordt morgen op kenteken gezet ==> 0 kilometer voor 7750 euro

Heb je een fotootje en wat meer info ivm de 2003, is wel goede prijs denk ik.

EDIT:  het is deze zeker

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #776 Gepost op: 11-08-2008, 20:08 »
Heb je een fotootje en wat meer info ivm de 2003, is wel goede prijs denk ik.

EDIT:  het is deze zeker

Zodra ik weer achter mijn werk pc zit zal ik je PBen met foto's
Inderdaad je hebt het over de juiste.

Offline member

  • conditie is 1, rijden is 2 !!
  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #777 Gepost op: 11-08-2008, 20:44 »
Hallo ARM ers,
Volg jullie Forum al een tijdje en omdat ik vaak in m.n uppie bezig ben (ja vandaar die nick),leek het me wel wat,om me aan te melden.Ik ben 47 jr. kom van de Veluwe en altijd Noppenmotor besmet geweest,rij op een ktm 450 exc zoveel mogelijk KNMV off-road ritjes (hopelijk dit najaar weer,als ze niet helemaal uitsterven),waarbij ik altijd de tweestrijd heb van de motor en m.n conditie (dat zie je aan m.n avatar wel).Heb ook nog een BMW F 650 om eens met mooi weer op rond te knorren,maar dat komt er weinig van.Bij Ad Ketelaars in September een paar jaar geleden eens een roadboekrit gereden (geloof de Enclaverit),maar alleen bij het knippen en plakken in de kantine ging het al fout,met als gevolg een heel bijzondere rit,(vind het trouwens wel knap als het lukt,om goed door te rijden en nog te lezen ook).Groeten uppie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #778 Gepost op: 11-08-2008, 23:28 »
Dat uppie is dus vanaf nu verleden tijd, Welkom bij de club!  :)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #779 Gepost op: 12-08-2008, 07:39 »
Yo Uppie, qua conditie lijken we wel op elkaar  ;D
Creatief om een binnenstebuiten achterstevoren roadbook uit te rijden. Duidt op bijzondere kwaliteiten. Heb je daar nog een track van  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain