Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 314514 keer)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #795 Gepost op: 25-09-2008, 09:03 »
Welkom op het forum!!!!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #796 Gepost op: 25-09-2008, 12:38 »
Thanks ;D
Welkom to the jungle!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #797 Gepost op: 25-09-2008, 12:49 »
Goeie avatar  :)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #798 Gepost op: 25-09-2008, 14:32 »
hmmmm, die zie ik mobiel niet

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #799 Gepost op: 25-09-2008, 15:46 »
Straks maar effe op de lebbertop blieken, dan...

Hij's idd leuk!!! En welkom enzo...
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #800 Gepost op: 25-09-2008, 17:43 »
Ook even voorstellen.
Ik ben Sylvia, en heb jarenlang BMW GS gereden tot ik een zwaar ongeluk kreeg.

Daarna heb ik weer leren rijden op een Yamaha Tricker, en ben toen dat goed ging overgestapt op een Derbi Mulhacen (met het Yamaha 660 blok).

Tenslotte werd ik, na een testritje, verliefd op de nieuwe Tenere, en die is er ook bijgekomen. Drie allroads in totaal dus...

Ik had me al op het GS forum ingeschreven, maar voelde me een beetje bezwaard, omdat ik tenslotte geen GS meer rij. Maar bij een allroadforum passen die drie motoren perfect ;-)


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #801 Gepost op: 25-09-2008, 18:09 »
He Sylvia, jij hier?  ;) Welkom! Volgens mij zitten hier wel meer Tenere-liefhebbers :)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #802 Gepost op: 25-09-2008, 18:57 »
He Sylvia, jij hier?  ;) Welkom! Volgens mij zitten hier wel meer Tenere-liefhebbers :)
Ja, die Tenere-thread heb ik al doorgelezen inderdaad ;-)
En jij ook hier! (en ik zie meer bekende namen). Leuk!

Ik had al lang het idee dat er wel een plek zou zijn voor een Nederlandse variant van advrider.com, en voila, het is er al!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #803 Gepost op: 25-09-2008, 21:02 »
Hee Sylvia,
Leuk je hier te zien. Ik ken je verhaal en je mooie trips van je site. Zo'n naam schept verplichtingen  ;)
Als je dit weekend niks te doen hebt kan je naar de Ardennen komen, kun je meteen zo'n 20 lotgenoten ontmoeten. Gegarandeerd gezellig, mooi nazomerweer....
Hoe dan ook, welkom!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #804 Gepost op: 25-09-2008, 23:24 »
Hee Sylvia,
Leuk je hier te zien. Ik ken je verhaal en je mooie trips van je site. Zo'n naam schept verplichtingen  ;)

Oeps...   :confused:

Als je dit weekend niks te doen hebt kan je naar de Ardennen komen, kun je meteen zo'n 20 lotgenoten ontmoeten. Gegarandeerd gezellig, mooi nazomerweer....
Hoe dan ook, welkom!

Ik zag het!
kamperen zit er helaas voorlopig even niet in: de gewrichten zijn nog een beetje te stram, ben ik bang (we gaan het volgend jaar een keertje uittesten als het heel warm en droog is ;-).

Maar we wonen dicht in de buurt. Misschien proberen we zaterdag even langs te komen!
In ieder geval voor degenen die gaan heel veel plezier gewenst!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #805 Gepost op: 26-09-2008, 07:18 »
Sylvia Stuurman?

[Edit, dat had ik óók kunnen zien door in je signature te kijken ;D]

Gaaf, welkom hier. Heb diverse keren zitten smullen van je verhalen op je website!

[Nu je website weer bekeken, eerst even schrikken natuurlijk van wat je allemaal hebt meegemaakt. Je hebt jezelf perfect door je revalidatie heengemotiveerd! Petje af hoor!]

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #806 Gepost op: 26-09-2008, 11:04 »
Gaaf, welkom hier. Heb diverse keren zitten smullen van je verhalen op je website!

[Nu je website weer bekeken, eerst even schrikken natuurlijk van wat je allemaal hebt meegemaakt. Je hebt jezelf perfect door je revalidatie heengemotiveerd! Petje af hoor!]
Dankjewel!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 199
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #807 Gepost op: 26-09-2008, 11:39 »
Welkom, Sylvia! Gefeliciteerd met je Tenere, een goede keus(maar ik ben niet helemaal objektief!). En RESPEKT, hoe jij met je ervaring bent omgegaan en hoe je weer op de motor bent geklommen! Super! Nog vele fijne en veilige kilometers toegewenst! Greetz, Hans.

make the world beautiful, get a tattoo!  http://dallastx.smugmug.com

visit: www.hank3.com

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #808 Gepost op: 04-10-2008, 14:17 »
Ook maar even voorstellen,

Ik ben Clemens,

Ik heb begin dit jaar een KLR650 Tengaï gekocht, met wat cilinder probleempjes. Aangezien ik van oorsprong automonteur ben, was dit niet zo'n probleem.

Ik heb verder nog een Kawasaki ZXR750 en m'n vriendin heeft een Yamaha Thundercat. Beide motoren rijden niet echt prettig in de stad, dus dat was ook de voornaamste reden dat ik de KLR erbij kocht. En het bevalt super tot zover.

Ik ga zondag meedoen met de BDM allroadrit en ben heel benieuwd hoe dat is!! Ik heb er zin in.

Gr. Clemens






Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #809 Gepost op: 04-10-2008, 15:42 »
Apart ding! De eerste en enige hier volgens mij.
Welkom!
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain