Gisteren een maiden trip gedaan met m'n 450x, mét de instellingen die Brommer heeft doorgegeven, en de ophanging voldeed zeer goed. Enkel de voorspanning van de achterveer misschien nog wat opkrikken.
Heerlijk beestje met veel power, ook onderin, en een ongeloofelijke stabiliteit op allerlei ondergronden, zelfs bij hevig accelereren! Kleine jumps zonder probleem, en stuitert niks bij stevige hobbelsecties! Echt een zalige machine!
Toch enkele opmerkingen: M'n claxon/toeter/radiatorsteun is wel afgebroken
en de koppeling maakt wel wat herrie en voelt wat gek aan (lijkt wat on/off te zijn). Ook de koppelingshendel geeft weinig feedback en is te lang, waardoor er niet met twee vingers kan worden gewerkt, en dit is zeer lastig in technische passages waar er redelijk wat koppeling-spel nodig is...
Het verbruik lag wel aan de hoge kant (7 liter op 65km), dus een extra flesje meenemen gaat een must zijn. Ik begrijp ook niet echt goed waarom bijna alle G450X'en die ik ken een waarschuwingslampje hebben voor reserve...want als dat aangaat weet je dat je na 1 minuut gaat stilvallen
Is hier niks aan te verhelpen?