Blokjes blijven nu gewoon heel. Belangrijkste wijziging is de oliekoeler die de olie temperatuur in toom houdt. Olie blijft nu gewoon goed smeren en het blokje blijft daardoor ook heel. Verder is het een kwestie van zorgen dat alles tot in detail klopt, de achterbrug geeft in het geheel geen problemen meer. Was meer een kwestie van ervaring ermee op doen mbt juiste smering en montage dan iets anders. Er is helemaal niets aan de constructie gewijzigd. Wel zijn de assen nu van een soort coating voorzien (ook in de productie modellen) die de wrijving (in geval van kortstondig aanlopen) aanzienlijk beperkt.
De as komt er nu na een dag racen (met Frans in het zadel) praktisch onbeschadigd uit.
Onze rallykit is nu helemaal klaar, dus behalve de tank kunnen we nu ook de cockpit en rallykuip uit voorraad leveren. De fiets weegt net iets meer dan 130 kg zonder benzine, maar wel met alle navigatie apparatuur erop en ook met mousses in de banden. Met 20 liter benzine aan boord blijft de G450RR dan nog onder de 150kg!!!