Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Motobatt accu's nu leverbaar  (gelezen 1717 keer)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Motobatt accu's nu leverbaar
« Reactie #1 Gepost op: 21-06-2010, 21:24 »
probleempje met die pagina: Als ik die link volg (of via het plaatje naar die pagina ga, dan spingt ie - zodra de pagina binnen is - naar een lege witte pagina met alleen het woord: "afrekenen" :-)

Dat is wel eeen hele sterke hint...  ;) ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Motobatt accu's nu leverbaar
« Reactie #2 Gepost op: 22-06-2010, 10:25 »
hij werkt bij mij goed.
Laat ik nou echt gister net thuis zijn gekomen met een nieuwe accu, de laptop aanzetten en jouw topic als laaste post zien..  :-\
Die van jouw kost een stuk minder dan de originele yuasa's, zullen we maar snel vergeten dus.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Motobatt accu\'s nu leverbaar
« Reactie #3 Gepost op: 22-06-2010, 11:40 »
probleempje met die pagina: Als ik die link volg (of via het plaatje naar die pagina ga, dan spingt ie - zodra de pagina binnen is - naar een lege witte pagina met alleen het woord: "afrekenen" :-)

Dat is wel eeen hele sterke hint...  ;) ;)

Welke browser heb je Gerben. Bij mij doet-ie het onder IE8 en Chrome, dat "afrekenen" verschijnt idd even (wel grappig, moet niet) maar verder gaat het goed.

Post Merge: 22-06-2010, 11:45
hij werkt bij mij goed.
Laat ik nou echt gister net thuis zijn gekomen met een nieuwe accu, de laptop aanzetten en jouw topic als laaste post zien..  :-\
Die van jouw kost een stuk minder dan de originele yuasa's, zullen we maar snel vergeten dus.

Ach volgende keer beter, je garage staat vol met van alles  :D
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Motobatt accu's nu leverbaar
« Reactie #4 Gepost op: 22-06-2010, 14:16 »
Hi,

Kan je ook komen aan MBTX14AU?

In dit geval voor een DR Big.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Motobatt accu's nu leverbaar
« Reactie #5 Gepost op: 22-06-2010, 15:08 »
Hi,

Kan je ook komen aan MBTX14AU?

In dit geval voor een DR Big.

Kan zeker. Zijn € 58,60 (want dat wil je natuurlijk ook weten  ;))
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Motobatt accu's nu leverbaar
« Reactie #6 Gepost op: 22-06-2010, 23:39 »
in opera (10.53) gaat het fout dus.

ander shoppagina's gaan wel goed!