Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Noppy knife  (gelezen 8993 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Noppy knife
« Gepost op: 08-07-2010, 11:07 »
Mensen,

Ik ga een eerste inkoopactie coordineren van een Amerikaans noppensnijapparaat genaamd Knobby Knife van 10 stuks.



De winkelwaarde zal zo rond de 99€ uitkomen.

Hier voor ARM wil ik de prijs op 75€ zetten, incl. een jaar garantie, excl. verzendkosten.

Hier een video van hoe het werkt: Knobbyknife.com "for better gripping performance"

Before:       After:


Graag een berichtje indien je mee wilt doen!



Offline member

  • *****
  • Berichten: 4273
Re: Noppy knife
« Reactie #1 Gepost op: 08-07-2010, 11:21 »
kan je niet gewoon een bitje in je soldeerbout zetten?  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #2 Gepost op: 08-07-2010, 12:16 »
Dat dacht ik dus ook. Heb ik ook al onderzoek naar gedaan maar niets fatsoenlijks kunnen vinden.

Niet alleen heeft deze 'soldeerbout' een verhoogde capaciteit, hij is ook zo stevig dat hij de krachten aankan die je uitoefent tijdens het 'noppen scheppen'.

Je moet het een keertje gedaan hebben om te weten waar ik het over heb.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Noppy knife
« Reactie #3 Gepost op: 08-07-2010, 13:20 »
heeft deze dan ook een kop om te solderen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #4 Gepost op: 08-07-2010, 13:34 »
Nee.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Noppy knife
« Reactie #5 Gepost op: 08-07-2010, 13:44 »
nee bedankt, ik geef wel meer gas dat de noppen afgesleten zijn en er een nieuw setje banden onder moet.

Verder is het feitelijk gewoon een soldeerbout met hogere capaciteit, in de rubber gebuikten we dergelijk dingen ook weleens om speciale groeven te maken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Noppy knife
« Reactie #6 Gepost op: 08-07-2010, 16:16 »
nee bedankt, ik geef wel meer gas dat de noppen afgesleten zijn en er een nieuw setje banden onder moet.

Verder is het feitelijk gewoon een soldeerbout met hogere capaciteit, in de rubber gebuikten we dergelijk dingen ook weleens om speciale groeven te maken.


Daarnaast zijn ze via de knobby knife site voor 73 USD (59.95 + 13 shipping& handling) per stuk te krijgen.. Dat is 57 euro..
 
Dus Noppy, je mag nog je "aanbieding" ook wel iets scherper maken..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Noppy knife
« Reactie #7 Gepost op: 08-07-2010, 16:36 »
pfffff, pakketjes uit ami land moeten wel nog belasting erop rekenen.....
Als ie stuk is of er klopt iets niet, moet je weer naar ami land terug.

Noppy geeft garantie erop, is risco van hem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 696
Re: Noppy knife
« Reactie #8 Gepost op: 08-07-2010, 16:38 »
Heb je gelijk in! Maar als je er maar een besteld heb je kans dat het pakket door de douane over het hoofd gezien wordt..
Je zit idd wel met garantie, daar heb je gelijk in..
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. (Albert Einstein)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #9 Gepost op: 28-08-2010, 12:33 »
Ja, het is altijd moeilijk. Als de dollar daalt, dan piept iedereen, en als hij fors stijgt en je kan je prijzen niet verhogen dan piept er niemand. Tenzij je natuurlijk verhoogt.

Ik heb ook al gekeken of ze niet makkelijk na te maken zijn, maar dat is lastiger dan je denkt. Makkelijker is volume te kweken en ze telkens voor een lager bedrag in te kopen. Maar dan moet de prijsverlaging doorberekend worden naar de klant. Daar sta ik voor!

Ik lever er iig ook de stekkers bij voor NL. Anders moet je zelf gaan solderen en dat ziet er toch minder net uit, zo'n aangesoldeerde oude stekker.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #10 Gepost op: 30-08-2010, 17:59 »
Heb zojuist de nota van de invoer weer gevonden: €21.81 gaat er op aan TNT voor inklaringskosten en BTW.

Ik dacht dat er toch een nieuwe regel gold van onder de 150€, dan geen invoerrechten?

Totaal €79.50. Daar komen dan nog €6.50 verzendkosten bij in NL, dus het totaal kost excl. stekker €86, incl. stekker €89 dus voor 10€ per stuk mag ik de garantie en de voorraden financieren :D

Doe ik graag!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Noppy knife
« Reactie #11 Gepost op: 30-08-2010, 19:02 »
Doet u mij er dan maar een svp; ik ben wel overtuigd van het nut.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #12 Gepost op: 30-08-2010, 19:28 »
Genoteerd EJay!

1. WR Paul
2. Ejay
3. JW
4. Silbertanne
5. Xtoon

en dan zijn we compleet voor de eerste bestelling!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Noppy knife
« Reactie #13 Gepost op: 30-08-2010, 19:41 »
Nee! Niet compleet, doet u mij er ook een!

(ff een wifipoint gevonden in frankrijk :). )
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11363
Re: Noppy knife
« Reactie #14 Gepost op: 30-08-2010, 20:47 »
Dank u dank u.

Voor diegenen die twijfelen: je mag ook met een compleet wiel met velg langskomen. Kosten zijn 15€ voor een wiel, die je gecrediteerd krijgt als je de Noppy Knife aanschaft. En nee, deze aanbieding geldt niet als je je wiel niet zelf langsgebracht hebt ;D