Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Welk pak  (gelezen 6301 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 180
Re: Welk pak
« Reactie #15 Gepost op: 19-07-2010, 11:14 »
Iemand toevallig ervaring met de revit Cayenne pro?

ik hoor nooit zulke goede ervaringen over revit

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Welk pak
« Reactie #16 Gepost op: 19-07-2010, 11:24 »
ik hoor nooit zulke goede ervaringen over revit

en ik hoor nooit zulke slechte ervaringen over revit
 
oftwel: wie heeft gelijk? ;)
 
grootste nadeel van de cayenne was volgens mij de ventilatie: het blijft een beetje een warme jas. de Sand zou beter doorluchten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Welk pak
« Reactie #17 Gepost op: 19-07-2010, 11:35 »
Ik heb al verschillende zaken van rev'it gekocht en ik moet zeggen dat hun quality control zeer onstandvastig is: De ene keer leveren ze goed materiaal met goede stiksels, de andere keer lost het materiaal haast voor je ogen op en zijn de stiksels slecht gemaakt. Rev'it heeft echter geen problemen gemaakt met het vervangen van de 'slechte goederen'.

Ik ben zeker geen merkenfreak, maar moet echt zeggen dat de BMW-kledinglijn zeer kwalitatief is en een zeer goede quality control heeft. Zeker als je naar m'n bovengaande post kijkt en de prijzen bekijkt die bij de korting horen voor het BMW Rallye 2 pro pak, begrijp ik niet goed waarom iemand nog twijfelt over een Rev'it.

Moest je de aanbevolen marktprijs voor een BMW-pak moeten betalen, begrijp ik de aarzeling...Maar dat is nu niet het geval.

By the way: Ik krijg geen procent per pak dat bovenvermelde dealer verkoopt hoor, ik ben ook maar een onderzoekend consument die goede kwaliteit zoekt voor een interessante prijs, of het nu oranje, blauw of geel is, dat maakt me echt niks uit.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Welk pak
« Reactie #18 Gepost op: 19-07-2010, 11:54 »
Probleem met dat bmw pak dat ik heb is dat de winkel in Belgie is en ik toch wil passen voor ik bestel. Vind ik het toch enigszins vreemd om met BMW logo's te gaan rondkarren, en ik ben natuurlijk gewoon stront eigenwijs  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Welk pak
« Reactie #19 Gepost op: 19-07-2010, 13:25 »
Probleem met dat bmw pak dat ik heb is dat de winkel in Belgie is en ik toch wil passen voor ik bestel. Vind ik het toch enigszins vreemd om met BMW logo's te gaan rondkarren, en ik ben natuurlijk gewoon stront eigenwijs  :-X

Passen gaat bij je dichtsbijzijnde BMW dealer, het nieuwe rallye 3 pak komt in dezelfde maten. Daar moet je echt niet voor naar Belgiƫ... ::)

Veel succes verder nog met je eigenwijze kledingkeuzes ;)
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Welk pak
« Reactie #20 Gepost op: 19-07-2010, 13:53 »
Ik vind passen om daarna doodleuk weg te lopen ook weer zo schraal  ;D

Maar ik heb een winkel gevonden die de revit sand nog op voorraad heeft! Bijna alle zaken in zuid holland afgebeld maar uiteindelijk toch succes. Sand is schijnbaar populair want hij is overal uitverkocht. Morgen eens langs rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Welk pak
« Reactie #21 Gepost op: 19-07-2010, 14:05 »
Passen gaat bij je dichtsbijzijnde BMW dealer, het nieuwe rallye 3 pak komt in dezelfde maten. Daar moet je echt niet voor naar Belgiƫ... ::)

Veel succes verder nog met je eigenwijze kledingkeuzes ;)

ik heb laatst dat rallye 3 pak aangehad: wat zat die bagger zeg  >:(  het rallye 2 pro pak zat beter, maar de revit Sand vond ik overduidelijk het lekkerst van de 3 zitten

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Welk pak
« Reactie #22 Gepost op: 19-07-2010, 14:16 »
de 2 mannen op KTM quads tijdens de laatste OER hadden zo'n Revit Sand pak aan en waren er goed over te spreken.

Zelf geen ervaring.

Post Merge: 19-07-2010, 14:19
Lindstrands pakken en KLIM staat trouwens ook goed aangeschreven.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Welk pak
« Reactie #23 Gepost op: 19-07-2010, 14:32 »
Klim eeft idd wel leuke producten maar in Nederland voert bijna geen enkele winkel dat merk.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Welk pak
« Reactie #24 Gepost op: 19-07-2010, 14:50 »
Dat hoeft toch niet meteen een beletsel te zijn?  ;)
 
Kijk ook 's op de site (NEWS), over een paar weken komt een nieuw pak op de markt. Ligt in jouw prijsklasse...

[edit: euhhhh....vanavond staat er een nieuwsberichtje over  :D  ]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Welk pak
« Reactie #25 Gepost op: 19-07-2010, 14:56 »
welke site?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Welk pak
« Reactie #26 Gepost op: 19-07-2010, 14:56 »

ik heb laatst dat rallye 3 pak aangehad: wat zat die bagger zeg  >:(  het rallye 2 pro pak zat beter, maar de revit Sand vond ik overduidelijk het lekkerst van de 3 zitten

Nieuwer is niet altijd beter! Ik vind de ouwe rallye pakken (ik heb een rallye 1 pro) veel unieker dan die rallye3pro qua styling en kleurzetting. De Rallye 3 pro lijkt teveel op al de rest wat er op de markt is. ;)

In vergelijking met de Revit cayenne zou de Rallye2pro een betere ventilatie hebben en betere protectoren (bij de R2pro heb je zelfs een uitneembare protectorvest die je op een warme dag alleen kan dragen met een shirt erover). Veiligheid wil ook wat natuurlijk.

Ik denk dat er veel betere kleding op de markt is voor pure offroad dan BMW, maar ik was in de veronderstelling dat het ging over een allround-pak dat in alle omstandigheden z'n mannetje staat. Ik vind de broek echter iets minder dan de jas...vooral wanneer het kouder wordt.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: Welk pak
« Reactie #27 Gepost op: 19-07-2010, 14:58 »
welke site?

 :D :D :D 
Deze!
||
||
V

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Welk pak
« Reactie #28 Gepost op: 19-07-2010, 15:01 »
Dat hoeft toch niet meteen een beletsel te zijn?  ;)
 
Kijk ook 's op de site (NEWS), over een paar weken komt een nieuw pak op de markt. Ligt in jouw prijsklasse...

[edit: euhhhh....vanavond staat er een nieuwsberichtje over  :D  ]

dat zou fijn zijn, dat adventure pak is namelijk ver boven mijn budget :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 195
Re: Welk pak
« Reactie #29 Gepost op: 19-07-2010, 15:04 »
Oh die hebben eigenlijk best leuke broeken voor een leuke prijs. Zijn  die ook nog bruikbaar voor dagelijks gebruik?

maar ik kan niet  een paar weken wachten want ik wil volgende week de motor vol gooien en  eens richting italie rijden om wat vrienden te bezoeken en ik heb nu  geen pak  ::)